GinnieB

Skræddersyet skjorte til manden - hvor?

19 indlæg i dette emne

Hej Zilla'er :)

I morgengave til min kommende mand, vil jeg give ham noget personligt, men samtidig noget han kan bruge, og har derfor valgt at få skræddersyet en skjorte med hans nye initialer på den ene manchet, selv designe et slips med "forever" skrevet på indersiden samt manchetknapper med mine fingeraftryk på..

Nu kommer mit spørgsmål så bare; Har I nogen erfaring (dårlige eller gode) med nogle online steder, hvor man kan få skræddersyet skjorter? jeg har mest kig på iTailor og ShirtsMyWay, men jeg har aldrig lige skulle bestille en skræddersyet skjorte over nettet før :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dannysshop.dk - Det er godt nok ikke en internetbutik, men han er utrolig sød til at svare på mails, så man kan helt sikkert lave en aftale. Han er virkelig rar og billig. Tøjet bliver lavet rigtig godt. God finish og gode stoffer. Man kan selv vælge alt og de kan sy navn og dato i, så mon ikke også monogram?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bestilte jakkesæt og skjorte til min mand og til hans bror som var forlover fra itailor.com. Super super fin kvalitet og vi sparede mange penge! :)

Lækkert, tak! :) det er netop derfra jeg håbede at bestille fra.

Skulle I betale yderligere omkostninger som moms og/eller told?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bestilte jakkesæt og skjorte til min mand og til hans bror som var forlover fra itailor.com. Super super fin kvalitet og vi sparede mange penge! :)/>

Lækkert, tak! :)/> det er netop derfra jeg håbede at bestille fra.

Skulle I betale yderligere omkostninger som moms og/eller told?

Desværre blev jakkerne snuppet i tolden. De gør nemlig det at de sender tøjet efterhånden som det er færdigt. Altså blir det ikke sendt samlet. Det gjorde så at vi kun sku betale 200noget i told for jakkerne. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bestilte jakkesæt og skjorte til min mand og til hans bror som var forlover fra itailor.com. Super super fin kvalitet og vi sparede mange penge! :)/>

Lækkert, tak! :)/> det er netop derfra jeg håbede at bestille fra.

Skulle I betale yderligere omkostninger som moms og/eller told?

Desværre blev jakkerne snuppet i tolden. De gør nemlig det at de sender tøjet efterhånden som det er færdigt. Altså blir det ikke sendt samlet. Det gjorde så at vi kun sku betale 200noget i told for jakkerne. :)

Nårh okay, så det er ikke noget vildt og voldsomt? :)

Hvad gav I for hhv jakkerne og skjorterne? Jeg har nemlig læst noget om, at hvis man bestiller noget fra et land ude fra EU, der er betalt mere end 1180,- (eller deromkring), så skal der betales told, mens hvis det har kostet mellem dét beløb og 80, skal der 'kun' betales moms?! :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bestilte jakkesæt og skjorte til min mand og til hans bror som var forlover fra itailor.com. Super super fin kvalitet og vi sparede mange penge! :)/>/>

Lækkert, tak! :)/>/> det er netop derfra jeg håbede at bestille fra.

Skulle I betale yderligere omkostninger som moms og/eller told?

Desværre blev jakkerne snuppet i tolden. De gør nemlig det at de sender tøjet efterhånden som det er færdigt. Altså blir det ikke sendt samlet. Det gjorde så at vi kun sku betale 200noget i told for jakkerne. :)/>

Nårh okay, så det er ikke noget vildt og voldsomt? :)/>

Hvad gav I for hhv jakkerne og skjorterne? Jeg har nemlig læst noget om, at hvis man bestiller noget fra et land ude fra EU, der er betalt mere end 1180,- (eller deromkring), så skal der betales told, mens hvis det har kostet mellem dét beløb og 80, skal der 'kun' betales moms?! :blink:/>

Åha.. Vi gav omkring 4000 for 2 jakkesæt, med veste, bukser og jakker og så 3 skjorter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bestilte jakkesæt og skjorte til min mand og til hans bror som var forlover fra itailor.com. Super super fin kvalitet og vi sparede mange penge! :)/>/>

Lækkert, tak! :)/>/> det er netop derfra jeg håbede at bestille fra.

Skulle I betale yderligere omkostninger som moms og/eller told?

Desværre blev jakkerne snuppet i tolden. De gør nemlig det at de sender tøjet efterhånden som det er færdigt. Altså blir det ikke sendt samlet. Det gjorde så at vi kun sku betale 200noget i told for jakkerne. :)/>

Nårh okay, så det er ikke noget vildt og voldsomt? :)/>

Hvad gav I for hhv jakkerne og skjorterne? Jeg har nemlig læst noget om, at hvis man bestiller noget fra et land ude fra EU, der er betalt mere end 1180,- (eller deromkring), så skal der betales told, mens hvis det har kostet mellem dét beløb og 80, skal der 'kun' betales moms?! :blink:/>

Åha.. Vi gav omkring 4000 for 2 jakkesæt, med veste, bukser og jakker og så 3 skjorter.

Okay, tusinde tak for hjælpen! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand er meget tilfreds med de skjorter han har bestilt på iTailor - og han er uddannet skrædder, så går ud fra, at han ved hvad han snakker om :biggrin: Han har bestilt derfra 3-4 gange, og én af gangene, var skjorterne ikke syet nær så pænt som de andre gange - men det var ikke noget som jeg kunne se :)

Kun én gang er skjorterne blevet snuppet i tolden. Hvis du er i tvivl om hvor meget det evt. kommer til at koste i tolden, kan du bruge denne toldberegner: http://www.toldpriser.dk/toldberegner

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak, de damer :biggrin:

Jeg skal have bestilt en skjorte og et slips derfra, og var nemlig i tvivl om told og alt det der, så jeg ringede til skat og spurgte, og jeg skulle regne med moms, men ingen told.

Jeg takker virkelig mange gange, I har hjulpet mig voldsomt :happy::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til jer der havde brugt iTailor; er der nogle af jer, der købte en skjorte i en "standard størrelse" medium? hvis ja - er der en der gider skrive målene til mig, så jeg kan måle med en af de skjorter, H2B allerede har? :)

Jeg skal jo som sagt bestille en til H2B, og jeg kan derfor ikke rigtig stå og måle ham :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TIL ALLE INTERESSEREDE OMKRING DEN SKRÆDDERSYEDE SKJORTE + SLIPSET:

iTailor gjorde et fantastisk arbejde. Både skjorten og slipset er af super lækkert materiale, og jeg er virkelig glad for jeg bestilte hos dem, så det her er bare min anbefaling! :):happy:

Hejsa..

Hvor er det du har købt de der manchet knapper?? :-)

Og hvad kostede de?? Og hvordan gjorde du med fingeraftryk??

-overvejer at det skal være morgengaven til min H2B.. ;-)

Cays - jeg købte manchetknapperne i Dirks Design i Rødovre Centeret, og jeg gad 2495,- mener jeg. Jeg kom ind bagved, hvor de laver og fixer smykker, hvor de varmede noget voks op på en lille plade, og så var det bare at holde fingeren trykt ned mod det varme voks, og så gør de resten. Regner stærkt med, de er klar i løbet af denne uge, så skal jeg nok smide et billede op, så du kan se dem :happy::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt tip!

Jeg har en mand med meget lang overkrop.. Det er ALTID et problem med skjorter som kravler op af bukserne.. og til denne pris er det da tosset at købe almindelige stumpe-skjorter :)

Ja, og det er virkelig lækker kvalitet og super flot syet! Glæder mig også til at se, om hvordan den sidder på ham :):happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fjolle spørgsmål, hvordan kan man få en skræddersyet skjorte fra nettet? Den skal da måles op på manden, så den bliver skræddersyet til ham?

Vi har købt min kærestes jakkesæt, med skjorte og vest ved fashion-lab i Odense, kan stærkt anbefales. Min bror har fået ligeså købt to jakkesæt der.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer