Guest munkfinsen

Brun, creme og ?

19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kigger lige med her, er selv over i de samme farver, du kan se inspirations billeder i min tråd, det tog mig en del tid at lave vores monogram ,men syntes selv ,at jeg er godt tilfreds. Vores er et vinter bryllup, du kan evt bruge sort el. Grøn . El. Hvid

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager udgangspunkt i det jeg skal have på. Kjolen var afgørende for om vi skulle have hvid eller creme.

Hvis min kjole havde været hvid skulle jeg have båret sort til men min kjole er creme så vælger brun til da det er en blødere farve som creme.

Og til den brune og creme er vi blevet enige om orange !! Orange er sådan en flot farve og passer rigtig fint sammen med så vi har

Creme

Brun og

Orange

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde brun, råhvid og lyserød. Overvejede turkis, da jeg synes det er så flot sammen med brunt. Men da min yndlingsblomst (til brudebuket) er lyserød, så blev det Den farve. Vores omslag på indbydelserne var brune, råhvidt papir (dog lyserødt til single pigerne) brun skrift med råhvidt papir. Og en lyserød sløjfe. Havde lavet brunt og lyserødt swirl i hjørnet på alt papir. ( indbydelse, bordnumre osv)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er allerede gift, men skal holde rund fødselsdag senere på året og farveren bliver.... brun, creme og lyserød med en anelse guld hist og her. Jeg har også tænkt på turkis og sølv, eller lime og sølv.

Er du i tvivl så tænk på blomster du kan lide og om de er i jeres farve.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer