Chrisi01

Terrierplaynet - hvor lang tid før i fik jeres sko?

6 posts in this topic

Hej Piger,

Jeg har d. 21/11 betalt for et par custommade sko fra terrierplaynet.net. Inden jeg betalte havde jeg mailet en del med firmaet for at sikre mig at det var de rigtige sko og at det kunne nås tidsmæssigt. Jeg fortalte jeg skulle have skoene inden d.10/1 og han svarede at det burde sagtens kunne lade sig gøre. Nu er det så at vi har d.8/1 idag så det KAN jo være at skoene kommer.

Men d. 20/1 skal jeg til skrædder med kjolen og der SKAL jeg have skoene inden (derfor jeg sagde d10/1 så der stadig var 10 dage at "løbe" på). Jeg har derfor lige skrevet til firmaet for at få den præcise dato skoene blev sendt (hvis de da er sendt?!) og derefter kan jeg kontakte Postdanmark for at høre om de har modtaget pakken endnu.

Jeg vil gerne høre fra jer der har bestilt fra TerrierPlaynet både custommade og færdige sko. Hvor lange tid gik der før I modtog jeres sko??

På forhånd tak :kiss:

0

Annonce ♥

Jeg har bestilt sko der i 3 omgange og de to af gangene gik der 3-4 uger, men den sidste gang gik der ca 6 uger. Grunden til at det trak ud, var fordi de blev stoppet i tolden. Jeg modtog dem en uge før brylluppet! :blink:

Det KAN være, at det er det der er sket i dit tilfælde - det er desværre ikke noget fabrikken kan gøre for. Men jeg vil krydse fingre for, at de når at komme frem til d. 20. Ellers har du så et par sko i samme højde, som du kan tage på i stedet? Jeg havde selv et par på til mit bryllup og de behøver ikke at gås til, så hvis du har, eller kan låne dig frem til, et par i samme højde, er det vigtigste er vel næsten at de bare når frem til den store dag? :)

0

Enig det er vigtigst at jeg har skoene til den store dag. Har bestilt skoene med en højde på 6,25cm og har ikke nogle drillerier der svarer lige til det. Og længden på kjolen er ikke noget jeg har lyst til at sjusse mig frem til, længden har bare at sidde i skabet.

Tænkte os at de kunne være taget i tolden, men så plejer man da at modtage et brev fra dem så snart de har dem - gør man ikke? (Siger hende der aldrig tidligere har bestil noget fra udlandet!)

0

Det tog dem en uges tid at få sendt brevet til mig. Udover det, så mener jeg også at der er noget med at terrierplaynet holder en produktionsferie omkring jul? Måske det er derfor :) Jeg er enig med dig i, at længden skal være lige i skabet, men 0,25 cm gør nu ikke den store forskel og jeg kan af erfaring sige, at man ikke skal have kjolen for lang! Det ser så fjollet ud, når man nærmest træder i kjolen når man går fremad :wink:

Som løsning, kunne du så ikke gå ud et sted og se om du kunne finde et par sko der har 6 cm hæl, hvor du kan gå ind med dem og få pengene tilbage efter prøvningen? Det ville jeg gøre :wink:

0

Annonce ♥

Der gik vist to måneder fra jeg bestilte til jeg havde skoene.

Det kunne måske også være at en veninde havde en sko med den hælehøjde? Det betyder vel ikke så meget om skoen passer helt til din fod, hvis det bare er højden der skal bruges..

0