vestus

Sorte sko?

19 indlæg i dette emne

Jeg kører godt nok rundt i det med de sko.. Og så faldt jeg over et billede af en smuk smuk brud med sorte sko og det så knaldhamrende godt ud.. Hun var i tea dress ligesom min kjole og det fangede stilen total godt.

Men sorte sko alligevel? Det virker på en måde lidt voldsomt. På den ene side synes jeg det kunne være fedt til min korte kjole og på den anden side synes jeg netop fordi den er kort at de bør falde lidt mere i med det hele og bare være hvide.

Men hvad synes I? Hvordan har I det med sorte sko til bryllup?

Redigeret af vestus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes det er MAX flot med den sort/hvide kontrast. Så kan du jo matche tilbehøret i sort og hvid osse.

Jeg har lige fået billeder fra en brud jeg har lavet et hvidt headpiece til, med sorte perler i. Det matchede hendes bælte og var vildt flot!!

knus Sanne:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.. Men hvad så hvis kjolens underskørt er multifarvet i farverne pink, rød, blå og lilla..? En ret så væsentlig detalje jeg lige glemte at få med der :wink: Går det så også med sort? Farverne ses kun når jeg sidder (eller løfter op!) men alligevel.. Har været ude i en farvet sko der matchede min farvebrus, men den bedste fællesnævner var pink (eller lilla, men det er bare ikke min favorit i sko) og synes det er svært at finde en go' pink..

Og ja. Så så jeg de sorte og så måtte det naturligvis også overvejes! Men går det mon?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan du sagtens! Det er din (og H2B's) dag :wink:

Personligt er jeg selv ovre i at finde nogle sorte Converse, da jeg har det bedst i flade behagelig sko :fløjt: Plus det var noget af det, der gjorde, at H2B faldt for mig :lol:

Det lyder total cool - god stil der!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan du sagtens! Det er din (og H2B's) dag :wink:

Personligt er jeg selv ovre i at finde nogle sorte Converse, da jeg har det bedst i flade behagelig sko :fløjt: Plus det var noget af det, der gjorde, at H2B faldt for mig :lol:

Det lyder total cool - god stil der!!

Tak tak - Synes nu også godt om du multifarvede skørt :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg overvejer også sorte sko. Har godt nok købt et par hvide, men sorte bliver ved med kredse i tankerne... Kan bare ikke finde SKOEN. Eller dvs jeg har fundet et par stykker, og så er de selvfølgelig udsolgt i min str.

Mht det farvede skørt.. Det lyder superfedt, men om det passer til sorte sko... Det er svært at sige.. Har du evt et billed?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes det er MAX flot med den sort/hvide kontrast. Så kan du jo matche tilbehøret i sort og hvid osse.

Jeg har lige fået billeder fra en brud jeg har lavet et hvidt headpiece til, med sorte perler i. Det matchede hendes bælte og var vildt flot!!

knus Sanne:-)

Hov det er jo mig. :) hehe..

Ja jeg havde sorte stiletter i lak på. Min kjole var godt nok lang, men det var mega fedt! Vi havde sort/hvid tema og de gav bare lige lidt ekstra kant til kjolen. :) og som Sanne skriver, så havde jeg et smukt smukt headpiece på der matchede plus jeg havde et sort bånd om livet. :)

Her kan man lige se mine sko.. (Billederne er taget af smukke Felixia Banck)

52D169DC-F751-4A5C-B570-36FCCD7C9FAE-927-000001ADF8E34ED9_zps2fdc2c08.jpg

Her kan du få fornemmelsen af det fine hårsmykke og bæltet. :)

D6CA57C3-8853-465C-A174-153715866BD6-927-000001AD9C398761_zps960a563b.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh, hvor er det nogle dejlige bileder, Bertemor! Og hvor ser det fedt ud med det sorte :thumbsupsmileyanim: Det passer også bare rigtig flot til kjolen fordi den er lang og slank, men det er min ikke - den er kort og puff. Og med skørtet er jeg altså lidt i tvivl om det nærmere bliver for meget. Men godt nok flot til dig! Den stil kunne jeg også være gået efter :biggrin:

Jeg ville gerne lægge et par billeder op hvis jeg bare var lidt bedre til alt det her (og havde lidt mere tid!) Men er godt nok meget i tvivl om det kan gå... Jeg må hellere hav gang i et billede så jeg kan få kyndige på sagen :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville måske undlade de sorte sko, for at lade skørtet være blikfang.

Det tror jeg du har ret i. Det har jeg også ment hidtil, men mand hvor kan man blive forvirret over de hersens bryllupsting!

Men hvad med en anden farvet sko,som matcher skørtet? Har en rigtig fin (men gammel)sko i pink og den er egentlig min buffer in case de rigtige aldrig dukker op. Den er brugt, men ikke tydeligt, til gengæld er den gået til og mega god at danse i :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, hvor er det nogle dejlige bileder, Bertemor! Og hvor ser det fedt ud med det sorte :thumbsupsmileyanim:/> Det passer også bare rigtig flot til kjolen fordi den er lang og slank, men det er min ikke - den er kort og puff. Og med skørtet er jeg altså lidt i tvivl om det nærmere bliver for meget. Men godt nok flot til dig! Den stil kunne jeg også være gået efter :biggrin:/>

Jeg ville gerne lægge et par billeder op hvis jeg bare var lidt bedre til alt det her (og havde lidt mere tid!) Men er godt nok meget i tvivl om det kan gå... Jeg må hellere hav gang i et billede så jeg kan få kyndige på sagen :rolleyes:/>

Tusind tak! :) jeg elsker den kant det har, at det ikke er så "pænt". :)

Og så vil jeg lige tilføje at de sko jeg havde på har jeg haft i 4 år, de er mine bedste stiletter og de eneste jeg kan gå i en hel dag/aften! De fik en vask og en gang shine, så var de bare perfekte!! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde også sorte sko på og ELSKEDE det!

Min kjole var lang så det var desværre ikke alle, der opdagede det, men de der gjorde kommenterede det meget positivt... skulle jeg giftes med min mand igen blev det helt sikkert også i sorte sko :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ER nemlig fedt med sko der er til at være i! Og vel særligt denne dag :loveshower: Og de pinke der er lige i øjet til kjolen, både farve og stilmæssigt, og så er de simpelthen så gode at blive svinget rundt i. Synes jo bare de skulle være nye og flotte,både fordi min kjole er kort og det lægger ekstra pres på skoen, men også bare fordi :fløjt: Det er jo mit bryllup og hvis man ikke skulle have nye sko der, armen hvornår søren så???

Tror konklusionen bliver at de pinke vedbliver at være min buffer, jeg vil give dem en ordentlig omgang rens og puds, men fortsætter at kigge efter hvide. Bare uden så meget stress. Synes jeg er blevet mere ok med at hive de pinke på alligevel :heart:

Men dropper at gå sort.Havde der ikke været farver på skørtet havde det været en anden sag. Men det er godt at høre at der er god stemning for det! Og gode ideer til styling. Den vil jeg skrive mig bag øret til fremtidig rådgivning udi venindernes bryllupsplanlægning.

Redigeret af vestus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ER nemlig fedt med sko der er til at være i! Og vel særligt denne dag :loveshower: Og de pinke der er lige i øjet til kjolen, både farve og stilmæssigt, og så er de simpelthen så gode at blive svinget rundt i. Synes jo bare de skulle være nye og flotte,både fordi min kjole er kort og det lægger ekstra pres på skoen, men også bare fordi :fløjt: Det er jo mit bryllup og hvis man ikke skulle have nye sko der, armen hvornår søren så???

Tror konklusionen bliver at de pinke vedbliver at være min buffer, jeg vil give dem en ordentlig omgang rens og puds, men fortsætter at kigge efter hvide. Bare uden så meget stress. Synes jeg er blevet mere ok med at hive de pinke på alligevel :heart:

Men dropper at gå sort.Havde der ikke været farver på skørtet havde det været en anden sag. Men det er godt at høre at der er god stemning for det! Og gode ideer til styling. Den vil jeg skrive mig bag øret til fremtidig rådgivning udi venindernes bryllupsplanlægning.

hvad med at sætte en fin måske pink sko deko på, hvis du finder et par hvide? så binder det det ligesom lidt sammen:-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ER nemlig fedt med sko der er til at være i! Og vel særligt denne dag :loveshower: Og de pinke der er lige i øjet til kjolen, både farve og stilmæssigt, og så er de simpelthen så gode at blive svinget rundt i. Synes jo bare de skulle være nye og flotte,både fordi min kjole er kort og det lægger ekstra pres på skoen, men også bare fordi :fløjt: Det er jo mit bryllup og hvis man ikke skulle have nye sko der, armen hvornår søren så???

Tror konklusionen bliver at de pinke vedbliver at være min buffer, jeg vil give dem en ordentlig omgang rens og puds, men fortsætter at kigge efter hvide. Bare uden så meget stress. Synes jeg er blevet mere ok med at hive de pinke på alligevel :heart:

Men dropper at gå sort.Havde der ikke været farver på skørtet havde det været en anden sag. Men det er godt at høre at der er god stemning for det! Og gode ideer til styling. Den vil jeg skrive mig bag øret til fremtidig rådgivning udi venindernes bryllupsplanlægning.

hvad med at sætte en fin måske pink sko deko på, hvis du finder et par hvide? så binder det det ligesom lidt sammen:-D

Det var en god ide, tak for det! Det vil jeg helt sikkert overveje :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer