MIlle'sMor

Er jeg sent ude?

18 indlæg i dette emne

Hej alle sammen :)

Jeg skal giftes til september <3

Kjolen er noget som fylder meget i mit hovedet og det er planlagt at min mor, søster og veninde skal med ud og se på kjoler. Vi har dog først fundet en dag i uge 8 hvor alle kunne - er jeg sent ude?

Jeg synes nemlig jeg får lidt stress for tænk hvis jeg ikke kan finde kjolen og til mit budget. Samtlige kjoler jeg har spurgt på mht pris har været for dyre, så jeg kigger og kigger på nettet og kommer til at forelske mig i flere og flere kjoler, og jeg har stadig ingen ide om hvordan noget sidder på mig.. Burde jeg tage ud nu og kigge i udsalget?

Har I andre haft det på samme måde?

Min forlovede er sød og siger... har du nogensinde set nogen uden en brudekjole... ALLE finder en!

Århhhh alle de beslutninger som skal tages ;D....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste og jeg skal giftes d. 18/1. Min første kjoleprøvning var d. 12/11 altså ca ni uger før, og på trods af denne korte tidsfrist og lave budget, havde jeg et bredt udvalg.

Så bare rolig du skal nok finde noget. Men hvis du ved præsist hvad det skal være, og derfor skal have bestilt den helt rigtige hjem eller lavet store ændringer, er det nok godt at være i god tid. Men det mener jeg nu også et halvt år er...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

jeg vil bare tilføje at jeg var ude med min veninde 6 uger inden hendes bryllup og vi fandt den perfekte kjole til hende.. til kun 1500 kr ( ophørs udsalg ) hvilket de stadig har ;-)

tror det er svært at vide hvilken type kjole man skal have .. de skal ses på

men når du har den rigtige er du ikke i tvivl

rigtig god jagt.. :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

jeg vil bare tilføje at jeg var ude med min veninde 6 uger inden hendes bryllup og vi fandt den perfekte kjole til hende.. til kun 1500 kr ( ophørs udsalg ) hvilket de stadig har ;-)

tror det er svært at vide hvilken type kjole man skal have .. de skal ses på

men når du har den rigtige er du ikke i tvivl

rigtig god jagt.. :bearhug:

Hvor har hun købt henne? :)

Ja, jeg håber det virkelig ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du har masser af tid.

Jeg skal giftes den 6/7 og har ikke været ude og prøve endnu. Det skal jeg den 19/1. Men forstår godt at du stresser lidt. Det har jeg også gjort. Tror simpelthen at jeg har kigget ALLE hjemmesider med brudekjoler igennem som der findes. Både danske, kinesiske, engelske og amerikanske sider. ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg stresser stadig lidt - måske er det mere bare bekymringen om der virkelig findes en jeg kan li og som klær mig og som kan betales... Glæder mig og jeg er sikker på at jeg har det største gode sommerfugle i maven når jeg skal ud og prøve!

Hvor mange butikker tror I at man kan orke at prøve i på en dag? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det kan da godt lade sig gøre men jeg synes man løber lidt dur i det. De gange jeg prøvede flere steder på een dag, da kunne jeg mærke at to var ok. Men også at jeg kunne mærke at det var godt det ikke var flere. Men hvis man kun prøver få kjoler hvert sted, så tror jeg godt det kan gøres.

/Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg var ude og prøve kjoler i én butik i november måned (Askepot og valentino) Skal selv giftes i september i år.

Jeg prøvede vel en 7 kjoler vil jeg tro, men det var hele tiden den første jeg prøvede på, jeg sammenlignede alle de andre med, og da jeg fik den på igen som den sidste, vidste jeg bare det var den jeg måtte eje! Den var gude smuk, jeg lignede en drøm, den var til at betale og den har alt jeg godt kan lide formen, slæbet, stoffets kvalitet, pynten osv osv.

Jeg var ikke i tvivl da jeg fandt min kjole!

Jeg var ude i ret god tid vil nogen mene og jeg også selv lidt. Men da kjolen er sådan en vigtig stor post for mig, ville jeg bare gerne have den på plads hurtigst muligt, og har slet ikke fortrudt, jeg ved den hænger og venter på mig i butikken! :happy:

Men vil som Josephine, at du nok ikke skal klemme for mange butikker ind på en dag, højst to vil jeg sige!

Jeg var selv i min butik 2 timer, og selvom det måske "kun" var 7 kjoler jeg prøvede, er det alligevel lang tid at stå og få kjole på, og af igen osv. osv.

Er sikker på du nok skal finde din kjole! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Har lige været ude og prøve kjoler og ekspidienterne i de to butikker jeg var i sagde at kjolen skal bestilles her i januar hvis der skal være tid til at bestille hjem, rette til, osv. Altså minimum 4 måneder inden brylluppet og gerne før.

Er selv frygtelig stresset nu, pyha!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer