FruE

Hvilken duft?

18 indlæg i dette emne

Call me crazy, men jeg går og spekulerer på, hvilken parfume, jeg skal bruge på den store dag!

Til dagligt bruger jeg det ikke ret ofte (graviditet og amning, og så er det bare gledet ud af vanerne).

Jeg er til en let og frisk sommerlig duft (er vild med MissDior, Romance fra Ralph Lauren mv.). Så kan I anbefale noget? Og hvad skal I selv have?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg brugte Miss Dior på min bryllupsdag. Det er ellers ikke en jeg har brugt før, men jeg synes den passede til dagen :)/>

Jeg er rigtig glad for Miss Dior. Men vil gerne have en ny til brylluppet. Jeg overvejer faktisk en af "efterfølgerne" til Miss Dior. Mindes at jeg i sommers duftede en, der var helt fantastisk.

Tak for dit input :-*.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mine 2 yndlings er også Miss Dior og så Naciso Rodriguez. Men jeg synes også de er lidt for "tunge" til den dag.

Lige pt overvejer jeg Hypnose fra Lancome eller Stella Mccartney.. Mest Stella.

Åhhh jeg elsker STELLA :a1221: men det er en af dem jeg bruger til hverdag, derfor ville jeg ikke have den på til brylluppet ()()

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fulgt lidt med i tråden, for jeg leder også efter en dejlig duft. Så jeg siger også tak for de mange gode forslag. :biggrin:

I dag var jeg i magasin og en sødd pige fandt alle de dufte i har nævnt herinde, så jeg kunne dufte til dem.

Synes især godt om Dior og Escada så de er røget på min ønskeliste. Når nemlig lige at have fødselsdag inden brylluppet. Ser her var en oplagt gaveide.

:)

Redigeret af Alblas
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer