LEAntropisk

Hvad skal jeres mænd have på?

28 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Min H2B tager brunt jakkesæt/habit på med creme farvet skjorte, vest og plastron.

Han ville meget gerne have at jeg tog med ud og kiggede, for det betød meget for ham at hans tøj passer til min kjole. (som han ikke har set) :wink:

Men ville også have haft det helt fint med, hvis han gerne ville have klaret det alene. Vi lavede en rigtig hyggelig dag ud af det og tog ud og spise bagefter :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste skal have jakkesæt på. Farven er ikke fastlagt endnu, men jeg prøver at trække ham i retning af en mørkeblå, fordi det er en fantastisk farve til ham. Han vil gerne have mig med ud og vælge, og jeg har så krævet at han også skal have sin mor med, for hun har rigtig god smag og så er der større chance for at han køber det når han finder det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige været ude og købe habit til H2B til min søster bryllup i foråret, så der kiggede vi lidt på sorte habitter også, for ved han vil have sort habit på. Men hans bror skal med ud og købe, ikke jeg for det skal være hemmeligt :lol: Men fordi det 100% skal være hans ansvar og det HAN synes. (men har da ytret ønske og sagt lidt så det passer til kjolen :fløjt: ) Så han er i sort habit, jeg er i hvid kjole. Det er hvad vi ved om hinanden :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg aner ikke, hvad han skal have på, men sandsynligvis habit. For min skyld må det gerne være lidt casual, men det er sådan set helt op til ham - så længe han er tilfreds og føler sig tilpas, så er jeg glad :)

Der er jo et stykke tid til endnu, og da mænd generelt ikke er lige så detalje- og planlægningsfikserede som os zillaer ( :fløjt: ), så tvivler jeg stærkt på, at han overhovedet er begyndt at overveje præcist hvad han vil have på. Han har i hvert fald ikke nævnt noget til mig...

Hvis han vil have min mening ang. tøj, så giver jeg den gerne, men han må såmænd også gerne holde det hemmeligt for mig, hvis han vil det. Min kjole er jo ligesom hemmelig for ham :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores bryllup bliver på rådhuset og så fest i mine forældres have, så ret casual. Jeg satser på denne kjole:

post-58951-0-27530500-1357912177.jpg

Og til min H2B har vi talt om et ret så afslappet look a la dette:

post-58951-0-91232500-1357912250.jpgpost-58951-0-58313500-1357912239.jpgpost-58951-0-87670400-1357912225.jpg

post-58951-0-66026200-1357912214.jpg

Vil det ikke kunne harmonere fint?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min i gråt jakkesæt (hvad er forskellen på jakkesæt og habit?). Han er ret street, så ville se total dum ud i kjole og hvidt.

Så vest osv. er helt no go her. Så det bliver indtil videre med hvid skjorte og et slips, og monster fede sorte sko.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har sagt at jeg gerne vil have han er i kjole og Hvidt. Tror han gør det men ultimativt bestemmer han selv. Tror det er vigtigt for ham at han matcher mig, og det er jo kun mig der ced hvordan kjolen er

Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en ide om at han skal i coxgrå habit med hvid skjorte og højrød vest og slips. Har bare ikke lige set sådan en farve nogen steder så krydser fingre for at det findes ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

min kommende mand skal have en helt mørkeblå/navy-blue habit på.. den er helt enkel men med grove syninger i kanterne.. han har vist mig den så det var ikke hemmeligt -men han var selv ude og købe den med sin familie(så jeg ikke skulle have så meget at sige :rolleyes: )

han bliver bare rigtig flot :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer