Guggi

Hjælp - hvilken kjole er bedst til mig?

59 posts in this topic

Nummer 3 eller 4 :)

0

Annonce ♥

Altså du har jo figur til at bære dem allesammen og de sidder bare flot på dig. Men synes du er aller smukkest i nummer 3...det er altså bare en fantastisk kjole suk:)

Mvh Tina

0

Tusind tak for alle jeres kommentarer. Det er virkelig en stor hjælp, selvom jeg ved, at det kun er mig, der kan træffe beslutningen i sidste ende. På nuværende tidspunkt hælder jeg mest selv til nummer 3, selvom nummer 2 og 4 heller ikke er helt ude af billedet endnu.

Trunte73: kjole nummer 3 er fra Panayotis og koster lige under 10.000 kr. Kjole nummer 4 er fra Lilly og koster 7.400 kr. Hvis jeg ender med at vælge kjole nummer 4, ville jeg dog få fjernet pallietter og perler på overdelen, da jeg synes, de er for dominerende, og så den ville nok løbe op i cirka 8.000 kr. for mit vedkommende.

Edited by Guggi
0

Nr 1 eller 3 :)

0

Annonce ♥

nummer 2 - men de sidder alle 4 flot på dig :)

0

Den sidste :)

0

2 eller 4

0

Annonce ♥

nr. 2 eller 4 :)

0

Jeg stemmer på nr 1 og nr 3...

synes nr 1 giver dig en virkelig flot figur, lige som nr 3

0

Annonce ♥

Jeg stemmer på nr. 2 men ville tage bæltet væk :-) Men de er smukke alle sammen og iiih jeg kan da sagtens forstå du ikke kan vælge.

0

Helt klart nr. 2.

Den er simpelthen så flot til dig. I sidste ende kommer det vel an på den følelse som du får ved at bære hver enkelt kjole. Kunne du mærke at det liige var den da du prøvede en af dem??

0

nr 2!! waw den er flot og jeg er personligt vild med bæltet

1

Annonce ♥

Jeg stemmer for nr. 2 - det er pænt til dig, når det nederste "spiller" lidt, altså at der er liv og røre i det. Har du valgt en af dem?

0

Jeg stemmer for nr. 2 - det er pænt til dig, når det nederste "spiller" lidt, altså at der er liv og røre i det. Har du valgt en af dem?

Jeg har ikke valgt en af dem endnu, men i mit hoved hælder jeg mest til nummer 2, og når jeg forestiller mig selv gå ned af kirkegulvet, så er det den, jeg har på. H2B så kataloget fra Panayotis og sagde med det samme, at han syntes, det var en rigtig flot kjole - helt uden at jeg havde sagt noget om, at den var med i mine overvejelser. Så det gør måske, at jeg nu hælder endnu mere til den, end jeg gjorde før.

Jeg har en tid hos Panayotis i starten af april, hvor jeg håber, at jeg får en åbenbaring og kan vælge en af dem. Det er i hvert fald ved at være sidste chance på det tidspunkt, hvis de skal nå at få kjolen hjem til mig.

Edited by Guggi
0

Annonce ♥

Synes nr. 2 er rigtig flot til dig :)

0

Jeg stemmer helt klart på nr. 2!! Sidder super flot på dig, og med bæltet får du fremhævet din talje :wink: synes ikke nr. 4 er så god til dig igen - vil også sige, som en af de andre, at du er bedre med bare skuldre.

0

Jeg ville også sige nr. 2 eller 3. Evt. 4, men så hellere en af de to andre nævnte.. Har du valgt endnu?

0

Tak for alle jeres kommentarer :-) Jeg har en tid hos Panayotis på lørdag, og der SKAL jeg vælge en, for det er ved at være sidste chance, hvis de skal nå at have den hjem. Jeg hælder stadig mest til nummer 2, men nummer 3 er også stadig inde i billedet. Og så har de fået nogle nye kjoler hjem, siden jeg var der sidst, så de skal da også lige prøves. Decisions, decisions......

Jeg skal nok lige skrive en opdatering efter lørdag.

0

Så er kjolen købt og betalt, så nu er der ingen vej udenom. Og det blev...... ta ta ta taaaaaa......... kjole nummer 2.

Jeg er rigtig glad for beslutningen, og selvom jeg stadig var i tvivl i butikken i dag, er jeg overbevist om, at jeg har taget den rigtige beslutning, efter jeg har set alle billederne igennem i dag.

Tak for alle jeres kommentarer undervejs :-)

PS. jeg beklager det store billede, men kan ikke lige finde ud af at lave det mindre....

post-64099-0-28879600-1365878782.jpg

0