Guggi

Hjælp - hvilken kjole er bedst til mig?

59 posts in this topic

Annonce ♥

Nu var jeg også inde i Panayotis på samme tidspunkt så jeg var heldig at se dig i kjolen. Den sad virkelig smukt på dig, og jeg tror ikke du skal være mere i tvivl. :thumbsupsmileyanim:

0

Ud fra pigens udtryk at dømme (ved datoen), ser det ud til, at kjolen gjorde indtryk! ;-D

Ha ha Soon2bemrsH desværre tror jeg mere der er tale om et gab end glædestårer over mosterens kjole :-)

Edited by Guggi
0

Nu var jeg også inde i Panayotis på samme tidspunkt så jeg var heldig at se dig i kjolen. Den sad virkelig smukt på dig, og jeg tror ikke du skal være mere i tvivl. :thumbsupsmileyanim:/>

Tusind tak skal du have. Og hvor pudsigt at vi var derinde på samme tid. Fik du købt noget?

0

Annonce ♥

Nu var jeg også inde i Panayotis på samme tidspunkt så jeg var heldig at se dig i kjolen. Den sad virkelig smukt på dig, og jeg tror ikke du skal være mere i tvivl. :thumbsupsmileyanim:/>

Tusind tak skal du have. Og hvor pudsigt at vi var derinde på samme tid. Fik du købt noget?

Nej det gjorde jeg ikke. Det var også første gang jeg var ude og kigge og de havde da en flot kjole, men jeg har forelsket mig mere i en mulig kreation fra Askepot og Duedahl hvor jeg var tidliger på dagen. Den bliver specialsyet, så jeg får alt det jeg ønsker mig. Men nu får vi se. Turen går til Tønder på fredag, men de har lidt og leve op til

0

Annonce ♥