tgs

Designer-køb - men hvor?

25 indlæg i dette emne

Er der nogen af jer som har erfaring med at købe sko/taske på nettet. Ønsker mig for en gang skyld et par louboutin, jimmi choo, miu miu eller andet lækkert mærke enten som sko eller taske eller begge dele :)

I så fald har i nogle forslag til sikre hjemmesider?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Net-a-porter.com

Shopbop.com

Christianlouboutin.com

Mytheresa.com

Du skal være OBS på om de sendes uden for EU, for hvis de gør, så kommer der told på. Læs evt. På skats side. Der er ufattelige mange kopisider, så sørg for at tjekke siderne ordentligt.

Og et godt råd, tag til København og prøv nogle af skoene. I CL svinger jeg fra 39 til 40. Og har prøvet sko derfra som slet ikke passede min fod overhovedet. Når det drejer sig om sko til 3000+ så vil jeg prøve tingene og få hele butiks følelsen med!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha så må jeg se om jeg kan finde ud af det der med skat osv.

Jeg synes bare at det er ofte at der er større udvalg hvis jeg kigger over nettet. :)

Sko har jeg selv lidt betænkeligheder ved at købe over nettet, men hvis nu jeg ikke kan finde andet såå :S

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Købte selv mine brudesko via jimmychoo.com, da det er fra London er der ingen told på + en fantastisk service. Bestilte mine sko en lørdag og de kom med DHL allerede om tirsdagen, men var desværre for store, skrev derefter en mail til Jimmy Choo, fik en returnr. og ringede næste morgen til DHL, som hentede dem ved min hjemadresse om onsdagen og fik den rigtige størrelse leveret igen 5 dage derefter - al forsendelse + returforsendelse er med i prisen, så alt i alt fra jeg fik første par til jeg fik de rigtige gik der 1½ uge.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg har også købt et par Jimmy Choo sko fra www.JimmyChoo.dk til mit bryllup - elsker dem bare!

Jeg har de her til salg, hvis det er noget?

http://www.bryllupsklar.dk/forum/79084/sclger-smukke-blaa-jimmy-choo-sko.html

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

netaporte.com kan du godt stole på sælger ægte vare. Jeg er dog ret sikker på at der på Chrisitan Louboutins hjemme side står at ingen af de sider hvor hans navn optræder er ægte. Desuden sender net a porte fra London, og de har deres årlige udsalg lige nu, har selv købt et par Jimmy Chooe til halv pris, som jeg desværre ikke kunne passe, men det er ikke noget problem at returnere noget. Jeg kan virkeligt varmt anbefale siden.

Ellers har jeg god erfaring med farfeched.com, men der skal du være ops på om det er fra en butik inden for, eller uden for EU, så dine ting ikke ender i tolden, det er dyrt og forsinkende, plus, hvis det ikke passer skal du betale told igen når den nye vare kommer... med mindre du har en firma aftale med SKAT omkring told af import og ombytning.

Og så er der en del af skoene som er små (italienske) i størelserne, men ikke D&G dem kan man generet godt tage i sin egen normale størelse

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er godt at vide mht. størrelserne..

Nu skal jeg så bare gøre op med mig selv om jeg tør at købe et par sko uden at jeg ved om de kommer til at passe til den kommende kjole.. skal først ind og prøve her midt i februar :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte et par sko, som bare er super smukke og meget høje, da jeg normalt godt kan gå i høje stiletter.

Men, det var i alt for godt tid, for nu kan jeg slet ikke gå ret høje sko, og regner med at have flade sko på til brylluppet.... En anden ting er, at det godt kan være at farven ikke passer, og med mindre at du har (som visse andre) behov for mange designer sko, (for at kunne leve) så vil jeg anbefale dig at vente med sko ind til kjolen er på plads. Pga risiko for at stil og farve ikke passer sammen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er selvfølgelig også mulighed for at besøge Kassandra eller Holly Golightly i KBH, de sælger lækre skønne designersko incl Loboutin osv..

Der er naturligvis også Gucci, LV osv på Strøget..

De kræver naturligvis en togbillet eller lignende, men med en veninde under armen kunne det jo nemt blive helt hyggeligt.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer