Dannemand

Erfaring med spraytan?

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har prøvet sprayen engang sidste år. Det kan anbefales. Dog vil jeg anbefale at du får det gjort ca.4 dage før brylluppet. Det var efter 4 dage jeg synes det var pænest. Pas på du ikke bliver FOR brun i forhold til din normale sommerfarve. Det ser unaturligt ud. Men klar vil jeg gøre det igen inden mit eget bryllup, hvis ikke sommeren giver mig farven helt naturligt:-)

Kan desværre ikke anbefale et sted, da jeg fik det gjort i Sønderjylland.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har prøvet sprayen engang sidste år. Det kan anbefales. Dog vil jeg anbefale at du får det gjort ca.4 dage før brylluppet. Det var efter 4 dage jeg synes det var pænest. Pas på du ikke bliver FOR brun i forhold til din normale sommerfarve. Det ser unaturligt ud. Men klar vil jeg gøre det igen inden mit eget bryllup, hvis ikke sommeren giver mig farven helt naturligt:-)

Kan desværre ikke anbefale et sted, da jeg fik det gjort i Sønderjylland.

Tak.. Havde slet ikke set der var svaret! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke prøvet det endnu, men skal have det gjort op til brylluppet. Jeg skal have en prøve-farvning i marts.. Så kan jeg se om det overhovedet fungerer til mig.. Har hørt det kan "fnulre" hos nogen. Så kan jeg også se hvor mange bade der skal til, fr jeg synes det er pænest. Ud fra det kan vi planlægge hvornår det skal gøres op til brylluppet (det er den samme klinik som skal ordne mine negle, bryn, makeup osv så det hele skal jo lige times)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået det lavet et par gange, hos en dame som jeg efterfølgende har fundet ud af er MEGA ringe!

Så jeg kunne godt tænke mig at vide om det smitter meget af? (For det gjorde det jeg fik lavet)

Men man ser jo SUPER lækker ud når man lige får lidt farve (y)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har netop lige kastet mig ud i min første spray tan i torsdags :fløjt:

Hun nævnte at de havde 3 nuancer - lys, mellem og mørk. Hun ville anbefale den lyse eller mellem til mig. Og halleluja for at jeg valgte den lyse nuance, for hold da helt ferie jeg fik farve. Flot jævn ens farve, men jeg må ærlig indrømme at jeg grinte hele vejen videre i bilen hver gang jeg kiggede mig selv i spejlet. Total sort følte jeg :tunge:

Men jeg holdt det ud i 6 timer og gik i bad inden jeg gik seng og så på med fugtighedscremen, og der var meget lidt farve på mit hvide lagen dagen efter :thumbsupsmileyanim:

Men i går lørdag hvor vi så skulle til fest havde jeg en rigtig fin ens kulør, som lignede at jeg havde været 14 dage på ferie. Men idag kan jeg se at jeg er begyndt at få lidt skjolder i hovedet mm... Men stadig pænt :)

Så mit bedste råd er helt sikkert... PRØV DIG FREM.

Jeg gav 180 kr hos Nail & Body i Rødovre centrum :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej..

Jeg fik det gkort for ca. 14 dage siden... Og som Mille's Mor skriver, så grinede jeg ret meget på vej hjem.. Og H2B grinede ret meget da jeg kom hjem..

Min erfaring er at det skal gøres nogle dage før. 2-4 dage før, og man skal ikke være fysisk aktivt. Jeg spiller selv håndbold, og det gør det ikke godt for tannen ;)

Men jeg skulle også vælge mellem lys, mellem og mørk. Og lys blev det, da jeg er rødhårret og min hun er noget af det sarte. Men jeg havde en fin kulør, men skal ikke have så meget i ansigtet næste gang. Og mine hænder skal jeg være mere opmærksomme på. Men man lærer af sine erfaringer. Skal have det gjort igen her snart.

Mener at der jeg fik det lavet, også har en afdeling i Århus. Prøv at søge på det på nettet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer