Sign in to follow this  
Followers 0
MIlle'sMor

Makeup og brudehår, en som kører ud :)

4 posts in this topic

Hej,

Jeg leder med lys og lygte efter en dygtig frisør/make up artist som kører ud.

Jeg har haft kigget på Carina Ernst, men hun kører desværre ikke ud :(

Jeg bor i stor københavn og vigtig for mig er selvfølgelig at hun er dygtig, kan finde ud af at sætte langt hår og lægge en god naturlig make up, og selvfølgelig ikke koster kassen. For mig ville det være fint med omkring 2000 kr for det hele :) Selvfølgelig også gerne under... Nogen som kender nogen? :)

KH Tine

0

Annonce ♥

Hejsa. Jeg skrev for et stykke tid siden og spurgte om det samme

En sød brud herinde svarede mig. Jeg ved ikke lige hvordan man citer fra en anden tråd så nu gør jeg det på den gammeldags facon

May Believe skrev:

"Min veninde er make-up artisk og laver også hår og komemr ud privat. Hendes priser er i den lave ende, når m,an tænker på at det nogle gange koster en hel arm, at få nogen ud. Jeg kan kun anbefale at få hende ud, ada jeg selv brugte hende på min store dag. Det var så rart, at jeg ikke skulle ud af døren inden vi skulle afsted til kirken. Det hele blev meget meget roligere. Prøv at skriv til hende på hende mail Marie, mariebiegel@hotmail.com hun kan også sende billeder, så du kan se hvor dygtig hun er :-) "

Jeg har selv booket Marie til mit bryllup og hun er rigtig sød. Jeg mødte hende inde på bryllupsmessen i Bella Center og hun virkede rigtig dygtig. Prøv at skriv til hende. Jeg ved dog at hun fik rigtig mange henvendelser på bryllupsmessen, men måske er du heldig så hun er ledig den dag du skal giftes.

Hun har også en hjemmeside http://mebmakeup.wordpress.com/bryllup-2/

2

Annonce ♥