AndersTania

Bryllupsfotograf - hvem har I valgt?

47 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har valgt en som hedder Esben Zøllner Olesen. Han laver mange bryllupper, men nok mest reklame og action-shoots så han er eminent til både spændende opstillede billeder og til at fange øjeblikket.

Jeg er ret vild med hans behind-the-scenes film

Der kan man også få en fornemmelse af hvad en god redigering kan gøre :)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi ville have valgt Albrechtsen, men var ikke klar til at booke da et andet brudepar meldte sig på banen, så vi bad ham booke de andre hvis han var klar til det. Vi har nu booket Applepark og det glæder jeg mig meget til.

Jeg vil lige tilføje, at jeg har set Zøllner in action og resultaterne og han er skide dygtig. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ville have valgt Albrechtsen, men var ikke klar til at booke da et andet brudepar meldte sig på banen, så vi bad ham booke de andre hvis han var klar til det. Vi har nu booket Applepark og det glæder jeg mig meget til.

Jeg vil lige tilføje, at jeg har set Zøllner in action og resultaterne og han er skide dygtig. :thumbsupsmileyanim:

Det var så os der var det andet par :) Så vi har booket Jesper :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi ville have valgt Albrechtsen, men var ikke klar til at booke da et andet brudepar meldte sig på banen, så vi bad ham booke de andre hvis han var klar til det. Vi har nu booket Applepark og det glæder jeg mig meget til.

Jeg vil lige tilføje, at jeg har set Zøllner in action og resultaterne og han er skide dygtig. :thumbsupsmileyanim:

Det var så os der var det andet par :) Så vi har booket Jesper :)

Ja, I var nogle møgunger hehehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvad skal i gi for at have fotografen med hele dagen? :fløjt:

Vi vil gerne finde en som kan være med fra jeg hopper i kjolen til brudevalsen :) MEEEEEn hvor det koster.... :blink:

Nu ved jeg ikke om du spørger generelt, men jeg ved Albrechtsen (med mindre priserne er steget) tager mellem 6000 og 6500 kr. (håber jeg husker rigtigt). Og vi giver ca. 8000 kr. for Applepark.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer