AndersTania

Bryllupsfotograf - hvem har I valgt?

47 posts in this topic

Annonce ♥

Vi hat besluttede at ligge nogle engangs kamera på borderne, så vores gæster kan tage billeder af det de synes er vigtigt og smukt ved vores bryllup :D Desuden har jeg tre veninder som vil gå rundt med deres kamera og tag billeder :D Den ene er professonal fotograf. hvor de andre går på fotografisk uddannelse.. Så jeg håber vi er dækket ind :P

0

Annonce ♥

Palle har jeg efterhånden været sammen med nogle gange ude ved bryllupsfesterne og han er en behagelig (og lille) fyr som gæsterne er meget begejstret for. :rolleyes: Jesper A. har jeg tilgode men den dag kommer nok :)

0

Hejsa - jeg kan varmt anbefale http://smuktpar.dk/ hvor priserne også er meget megt rimelige. Hun er en sindsyg dygtig fotograf, som også er god til de der lidt sjove anderledes billeder. Det bløder billeder meget op, at hun fanger en "in action".

De bedste hilsner

Marianne

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har valgt min fætter :biggrin: han er super dygtig "amatør fotograf" og ser bare noget i alt og formår at "skyde det" . Så hans gave til os er vores bryllups billeder. Min kære veninde som også skal med er også altid at finde bag et kamera så hun tar billeder fra om morgenen og hele dagen også :heart:

0

Vi har valgt Søren Eneqvist: http://weddingsby.me/

Hans stil passer godt til de billeder vi ønsker os og han er enormt rar. Vi snakkede med ham i et par timer sidste gang vi var i Kbh og er helt trygge ved vores valg :)

1

Annonce ♥