Minkpie

<3 K&L 7-9-13 <3 NU også GRAVID

21 indlæg i dette emne

Først lidt om os.

Vi er et ungt par på 24 og 25 år. Jeg arbejder som sygeplejerske på Holbæk sygehus og min H2B er uddannet smed. Vi bor på et lille landsted, som vi har købt efter hans mor og far, sammen med vores dejlige lille Labrador Bamse.

Vi startede vores kærlighedsrejse helt tilbage i 9/10 klasse hvor Kim eller H2B, var den fyr på skolen, jeg forelskede mig dybt i og som jeg vidste bare skulle være min. Og det blev han ! Vi var sammen on and off i ca 2 år (tog 2 gange mellem 1 uge til 1 måneds pause). Vi tilbragte al tid sammen, festede og hvad unge teenagere nu ellers bruger deres tid på, indtil en frygteligt tragedie ramte og Kims far blev dræbt i en trafik ulykke.. Dette skilte os ad, da sorgen over hans fars død ikke kunne rumme et forhold. De næste 5 år havde vi hver år en lille flirt på ca en måned men mere blev det aldrig til, da Kim stadig ikke var parat til at binde sig. Jeg, derimod, har gennem de år haft et par kærester, som jeg aldrig kunne binde mig 100 % til, da ingen af dem var HAM. Derfor sagde jeg til ham ved den sidste flirt, at nu måtte det blive lidt mere alvorligt mellem os eller slutte helt, så jeg kunne komme videre i mit liv. HELDIGVIS for mig valgte han OS, og siden den dag for snart 2 år siden har vi været uadskillige... Vi kender hinanden ud og ind men alligevel er vi som nyforelsket hver dag. Så da han d. 24/11-12 valgte at fri til mig, kunne jeg ikke andet end sige JA og glæde mig over, at vi skal dele resten af vores liv sammen.

Vores kommende bryllup skal stå d. 7-9-13 :heart:

Og så til planlægningen - det med "streg" under er link til dybere forklaring og evt. billeder

Kirke: Vester Løve Kirke

Sted: Løve forsamlingshus

Antal gæster: Ca. 70

Budget: Ca. 70.000 kr

Tema: vinrød, sølv, hvid og sort

Menu: 3-retters menu lavet af en bekendt, som er kok

Drikkevarer: køber vi i div. butikker

Fotograf: Dette bliver Christian Milbo, som har nogle gode bryllupspakker.

Bryllupskørsel: Bliver denne

her

Musik: en musikker (suppe-steg-is) til under middagen og H2B's ven kommer med sit DJ udstyr

Bryllupskage:

inspiration

Blomster: H2B's job

Ringene:

inspiration

Bruden:

Kjolen:

Slør:

Sko:

Undertøj:

Strømpebånd:

her

Hår og makeup: min veninde som er frisør

Gom:

Tøj:

Sko:

DIY-projekter:

Invitationer:

Bordkort:

Favour Æsker:

Bordpynt:

Risposer til kirken:

Redigeret af Minkpie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frieriet:

I starten af November 2012 var vi på en mini ferie i Polen, hvor snakken pludselig faldt på forlovelse.. Jeg vidste slet ikke at H2B havde disse tanker, men jo det ville han da gerne! så da vi kom hjem, bestilte vi et par flotte sølv ringe og havde bestemt os for at offenliggøre det den 24-11-12, da vi skulle holde stor 25 års fødselsdag for H2B den dag.

På selve dagen og midt i rengøring, borddækning og madlavning, bestemte Kim sig da lige for at vi skulle en tur forbi kirkegården med en buket til hans far.. JA RIGHT tænkte jeg.. som om jeg lige havde tid til det... men jo det skulle jeg så lige finde tid til for dét skulle vi altså bare... (SMIL) så vi tog afsted til kirkegården, og da vi kommer hen til gravstedet ligger der bare den smukkeste buket jeg nogensinde har set, og med et kort til... Jeg spørger så lidt forvirret og nysgerring om det mon var hans mor, som havde været forbi, og om vi måtte læse det. Jo sagde han, mon ikke du må..hehe så jeg åbnede og læste kortet, hvor der stod: VIL DU GIFTE DIG MED MIG? hvorefter han, (så godt som han kunne, med en discusprolaps i ryggen) går på knæ og kigger spørgende på mig.. Første indskydelse var SERIØST??? hvorefter jeg selvfølige siger JA :heart:

Da vi kom hjem spurgte jeg ham lidt i sjov, om han nu havde spurgt min far om lov - hvor til han svarer nej, men at han havde spurgt hans far om lov... <3

Jeg elsker måden han gjorde det på og at hans far var med ind over det på den måde, så han stadig kan være en del af vores bryllup <3

Her er lidt billeder fra dagen.

post-63360-0-94588100-1358306814.jpg

post-63360-0-46560900-1358306832.jpg

Redigeret af Minkpie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kirken:

Vi skal giftes i Vester Løve kirke af 2 forskellige grunde, som betyder meget for os begge.

1. Det var dér H2B friede til mig og min "svigerfar" ligger begravet på den kirkegård.

2. Man kan se kirken fra vores have og det er bare den yndigeste lille kirke, som jeg er meget forelsket i.

post-63360-0-10337400-1358309961.jpg

post-63360-0-29841300-1358309973.jpg

post-63360-0-87699800-1358309980.jpg

Redigeret af Minkpie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil gerne have en bryllupskage, som en hjerte form. Så håber det bliver noget i stil med nogle af disse.. Det skal så bare være med rød/mørkerød pynt, da det er vores farvetema.

Kagen bliver formentlig lavet af Carmen Gesto :)

post-63360-0-45333200-1360784732.jpg

post-63360-0-57614300-1360784746.jpg

Redigeret af Minkpie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha jeg synes det er svært med de ringe der. H2B vil bare have en helt glat guld ring, men jeg vil jo gerne have lidt mere "piget" med diamanter eller noget. Jeg har faktisk ikke skænket ringene så mange tanker i starten, men jo mere jeg tænker på dem jo mere vil jeg bare have de skal være de helt rigtige, da vi jo skal have dem på resten af livet :heart:

Jeg har forelsket mig fuldstændig i nogle ringe fra Scrouples, hvor det er mit stjernetegn lavet i diamanter. Vi havde egentlig kun sat 5000 kr af til ringe, og disse løber op på 12000 :( jeg kan bare ikke finde andre som jeg føler lige så stærk for. (eller jo men de koster så over 20000 kr. hehe) Så det er nok det største projekt lige nu.. øv øv

Disse fra Scrouples.

post-63360-0-12247200-1360785458.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke med maven! :) Sidder her og læser din fine planlægningstråd og da jeg ser billedet af Vester Løve Kirke tænker jeg, nej hvor pudsigt i bor tæt på os..Da jeg så læser videre kan jeg se i bor overfor vejen der går op til os..Verden er lille alligevel..Vi skal også giftes den 7.9.13.. :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med maven! http://www.bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png Sidder her og læser din fine planlægningstråd og da jeg ser billedet af Vester Løve Kirke tænker jeg, nej hvor pudsigt i bor tæt på os..Da jeg så læser videre kan jeg se i bor overfor vejen der går op til os..Verden er lille alligevel..Vi skal også giftes den 7.9.13.. http://www.bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/happy.gif[/quote

Har slet ikke været inde på min planlægnings side et stykke tid så har slet ikke set denne besked :(

Men ja det er da godt nok en lille verden. Haha dejligt med 2 bryllupper i selveste LØVE :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med maven! http://www.bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png Sidder her og læser din fine planlægningstråd og da jeg ser billedet af Vester Løve Kirke tænker jeg, nej hvor pudsigt i bor tæt på os..Da jeg så læser videre kan jeg se i bor overfor vejen der går op til os..Verden er lille alligevel..Vi skal også giftes den 7.9.13.. http://www.bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/happy.gif

Har slet ikke været inde på min planlægnings side et stykke tid så har slet ikke set denne besked :(

Men ja det er da godt nok en lille verden. Haha dejligt med 2 bryllupper i selveste LØVE :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med maven! http://www.bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png Sidder her og læser din fine planlægningstråd og da jeg ser billedet af Vester Løve Kirke tænker jeg, nej hvor pudsigt i bor tæt på os..Da jeg så læser videre kan jeg se i bor overfor vejen der går op til os..Verden er lille alligevel..Vi skal også giftes den 7.9.13.. http://www.bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/happy.gif

Har slet ikke været inde på min planlægnings side et stykke tid så har slet ikke set denne besked :(

Men ja det er da godt nok en lille verden. Haha dejligt med 2 bryllupper i selveste LØVE :)

Ja det kan da kun blive en festdag med 2 brylluper i området!:) Var det egentlig ikke jer der var på polterabend i lørdags? Tror vi var så heldige at krydse veje et par gange hen ad dagen, da jeg også var på polterabend:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer