SaschaH

Skal jeg have halskæde på?

22 indlæg i dette emne

Jeg har brug for lidt råd og vejledning igen igen igen :blush: Hvad skulle jeg gøre uden Bryllupsklar :biggrin:

Jeg er total på bar bund ift om jeg skal have halskæde på, og i så fald - hvilken??

Jeg har arvet nogle enkle perler af min farmor som jeg skal have på.

Efter kirken skal jeg have sort sash på, jeg vil også rigtig gerne have et headpiece på, men ved heller ikke endnu hvilket det bliver.. Så måske det blir for meget hvis der også er en halskæde???

Jeg har også en tus på venstre skulder ved kravebenet.

HJÆLP :blink:

post-3-0-10313900-1358965916.jpg

post-3-0-19695200-1358965925.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes sagtens du kan have en halskæde på, især hvis du kunne finde en enkel perlekæde til halsen, eventuelt bare en flot kæde og med en enkelt perle i eller noget. Tror det ville se super fint ud med matchende øreringe, og synes bestemt ikke det vil blive for meget! :)

Super flot kjole, btw - den klæder dig super godt! :biggrin::happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes sagtens du kan have en halskæde på, især hvis du kunne finde en enkel perlekæde til halsen, eventuelt bare en flot kæde og med en enkelt perle i eller noget. Tror det ville se super fint ud med matchende øreringe, og synes bestemt ikke det vil blive for meget! :)/>

Super flot kjole, btw - den klæder dig super godt! :biggrin:/> :happy:/>

Det var måske en mulighed med en kæde med en enkelt perle :) Det må jeg undersøge.

Tusind tak - jeg glæder mig så sindssyg meget til at få den på igen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det kan gøres diskret:-) Jeg synes ikke det er et Must at du skal have en halskæde. Med din smukke figur og den flotte kjole, er du smuk osse selvom du vælger ikke at have halskæde på.

Og hvis du nu vælger en halskæde, ville jeg nok gå efter en diskret en , måske bare med noget enkelt perlevedhæng for at binde det sammen med de øreringe du har arvet:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes så modsat ikke at du behøver at gå efter det underspillede look (også selv om det vil være flot). Du kunne jo vælge en lidt større kæde til kirken og så tage den af til festen (når du tager bæltet på).

Vælger du det underspillede look synes jeg næsten at det har større effekt uden kæde. Med mindre man har et helt særligt vedhæng med betydning for en....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes sagtens du kan have en halskæde på, især hvis du kunne finde en enkel perlekæde til halsen, eventuelt bare en flot kæde og med en enkelt perle i eller noget. Tror det ville se super fint ud med matchende øreringe, og synes bestemt ikke det vil blive for meget! :)/>

Super flot kjole, btw - den klæder dig super godt! :biggrin:/> :happy:/>

Det var måske en mulighed med en kæde med en enkelt perle :) Det må jeg undersøge.

Tusind tak - jeg glæder mig så sindssyg meget til at få den på igen :)

Det ville da i hvert fald gøre, at man undgik en halskæde der blev for "tung" i forhold til resten :)

Hehe, kan jeg godt forstå! - glæder mig også til at få min på igen :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ret enig med MissLena her - jeg synes ikke du nødvendigvis skal vælge noget diskret. Og hvis du gør så tror jeg ingen halskæde vil være flottest.

Perler vil også være fint, og vil jo matche dine arvestykker flot.

I øvrigt - fantastisk kjole, hvor ser du bare godt ud.

/Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes så modsat ikke at du behøver at gå efter det underspillede look (også selv om det vil være flot). Du kunne jo vælge en lidt større kæde til kirken og så tage den af til festen (når du tager bæltet på).

Vælger du det underspillede look synes jeg næsten at det har større effekt uden kæde. Med mindre man har et helt særligt vedhæng med betydning for en....

Det synes jeg personligt er en rigtig go' ide.. Men jeg synes det kommer an på hvad du går efter. For en perle halskæde eller en enkel perle halskæde vil give kjolen et stejf af 1930'erne, det meget klassiske look. Hvor bæltet giver kjolen et stejf af 1950'erne (som for det første er moden inden for brudekjolerne i 2013). Bæltet giver kjolen lidt farve, og giver kjolen et frækt twist :D

Held & Lykke!!

Håber det hjalp lidt <3

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først..... WOW sikke en fantastisk kjole... den er vildt flot på dig... :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes det ser rigtig pænt ud uden halskæde.... måske en enkel kæde med en perle der passer til øreringene..??

Bare min 5 øre....

Mange tak :)

Jeg tror jeg vil prøve at kigge efter en perlehalskæde til og se om jeg kan tage den med ud når jeg skal prøve kjole igen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først..... WOW sikke en fantastisk kjole... den er vildt flot på dig... :thumbsupsmileyanim:/>

Jeg synes det ser rigtig pænt ud uden halskæde.... måske en enkel kæde med en perle der passer til øreringene..??

Bare min 5 øre....

Mange tak :)/>

Jeg tror jeg vil prøve at kigge efter en perlehalskæde til og se om jeg kan tage den med ud når jeg skal prøve kjole igen :)/>

Rigtig god ide.. Måske bare en billig en.. Hvis det nu ikke lige er det 😊

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig flot kjole. :) Jeg synes du skal bære en halskæde til kjolen, da det vil give prikket over i'et. Den må bare ikke være for dominerende og en halskæde i sølv, hvidguld eller med perler, vil helt sikkert være flot.

Jeg har selv fundet min halskæde til brylluppet her: http://www.chanti.dk/p-Halskaeder - måske du kunne finde inspiration der. Jeg ved i hvert fald de tilbyder 14 dages returret, hvis du nu ville have halskæden med når du prøver kjolen og den så ikke lige passer til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har selv været meget i tvivl om jeg skulle have en halskæde på. Og jeg har så fundet den flotteste (syntes jeg selv) Det er en perlekæde hvor der er 3 eller 5 snore med perler fordelt. og øreringe som passer til. For 2 halskæder og 1 par øreringe gav jeg 529,- og så kan jeg vælge imellem de kæder når jeg skal prøve min kjole igen.

vedhæfter lige så du kan se det.

post-60015-0-12681100-1359563909.jpg

post-60015-0-10591400-1359563924.jpg

post-60015-0-30070200-1359563936.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer