Sign in to follow this  
Followers 0
Maria-s

Kjoleændringer i aller sidste "minut". Jeg HÅBER jeg når det...

3 posts in this topic

Ja i dag er der en måned, EN MÅNED!! til vi lige nu ER blevet gift og i gang med spisningen. :a1221: :a1221: :loveshower: men MIN KJOLE er langt fra færdig!! :pokey: Har lige sprættet hele nederdels-delen af igen og erkendt at det jeg havde tænkt mig, bare ikke KAN lade sig gøre.....!

Heldigvis har jeg fået kontakt til den butik jeg har købt stoffet i (som jo selvfølgelig ligger i New Delhi, som i INDEN) og de har fortalt de har mere af stoffet, så de sender så snart jeg har overført penge. Så skal lige have fat i bankmand i morgen og have hjælp til overførsel. Men det giver sgu stress!!! 1 måned tilbage. Jeg havde virkelig regnet med at kjolen for længst var færdig og bare hang smuk på sin bøjle og ventede på at blive hoppet i på den store dag!

Måske jeg er heldig jeg har stoffet om en uge, så er der selvfølgelig tid til at sy i, men jeg skal jo ligesom også passe både arbejde og søn ved siden af!.... (og H2B og alle de andre forberedelser til brylluppet)

Men havde nok bare lige brug for at komme af med lidt luft?....

Jeg vil så gerne bare kunne nyde al planlægningen og tiden op til. Men synes ikke jeg laver andet PT end at stress spise (meget ubelejligt!) og være lidt negativ-panikken over at min kjole ikke ligner min drømmekjole og at jeg er bange for den ikke kommer til..... :( men det skal den!! Og som min kæreste siger (og jeg ved jo godt at i virkelighedens verden så passer det, men ikke i en bruds verden) så ER det jo bare en kjole og at vores bryllup ikke handler om en kjole, men om at fejre vores kærlighed til hinanden :heart::rolleyes: jajajaja, men for fa**** altså, man vil da bare den ene dag i livet, gerne have lov til at ligne en million! :c166:

0

Annonce ♥

Er sikker på den bliver smuk

0

Krydser fingre for at stoffet kommer hurtigt, at kjolen bliver som du gerne vil have og at du kan nyde tiden op til dagen :)

0