nadi_ras

Hvad synes I? To mulige...

73 posts in this topic

Hej piger

To vidt forskellige typer kjole... Hvad synes I?post-60253-0-98466600-1358504293.jpg

post-60253-0-76994800-1358504310.jpg

post-60253-0-76610400-1358504330.jpg

0

Annonce ♥

Uh, de er smukke begge to - synes rigtig godt om tyl, så det er måske en lille favorit. Dog er jeg ikke 100% vild med blomsten på den

0

Uha den er svær - begge kjoler er smukke til dig

0

begge er utrolig smukke men vil sige nummer 1...synes du får en fantastisk figur i den og den klæder dig bare lige en tand bedre end den anden:)

0

Annonce ♥

Jeg synes de begge er smukke, men kjole nr. 1 giver dig en fantastisk silhuet; synes den er meget flatterende til dig! :thumbsupsmileyanim:

0

Synes nummer 1 er meget mere speciel :loveshower:

Nummer 2 er en mere klassisk brudekjole i mine øjne.

Så jeg ville klart vælge nummer 1!

Men du ser meget smuk ud i dem begge!

Edited by SoExited
0

Som dig andre siger.. Du er super smuk i begge men er nu også med på 1eren

0

Hold da k... hvor de bare sidder godt begge 2, den er svær men hælder nok mest til nummer 1.

0

Annonce ♥

Det er godt nok nogle flotte kjoler. Jeg vil gå mod strømmen og sige nr. 2. Jeg synes bare det bliver en for brat overgang til tylet på nr. 1. Det er jeg personligt ikke så meget til

0

Jeg synes også begge er smukke til dig, men jeg siger også nr. 1... :thumbsupsmileyanim: Ville nok fjerne blomsten, og så evt. pynte med et sash...

0

Synes nr. 2. Den er super smuk men er måske lidt farvet af at det er en kjole jeg selv har kig på :wink:

0

Tak, hvor er I søde... Kom endelig med flere indlæg, så må jeg se hvad der er flest stemme på til sidst ;)

Hvad er sash?

0

Annonce ♥

Tak, hvor er I søde... Kom endelig med flere indlæg, så må jeg se hvad der er flest stemme på til sidst ;)

Hvad er sash?

Sash er et satinbånd (evt. med perler/swarovski)... Faktisk det der er på kjole nr. 2... :)

Hvor er kjolerne fra?

0

Ah okay, tak :)

Edited by nadi_ras
0

Jeg syntes at de begge klær dig super flot, og fra det jeg kan se på billedet får du en ret lækker numse i kjole nr 1. Men, jeg syntes så at tyllen bliver lidt for tyk ud i slæbet (beklager, jeg kan ikke lige finde et andet ord, måske fyldig i stedet for tyk) Altså du ser på ingen måde tyk ud, bare så der ikke bliver misforstået noget...

Så jeg syntes også kjole 2, men jeg kan godt forså at du syntes det er svært at vælge.

0

De er begge utroligt smukke til dig, så tror at det er et spørgsmål om hvad du vil udtrykke. Nr 1 er sjov, festlig og lidt vild, på den gode måde ;) Nr 2: er sofistikeret, romantisk. En prinsesse drøm.

Men som sagt, du ser fantastisk ud i begge, så tror at det er et spørgsmål om hvilken der passer bedst til din personlighed. :wink:

0

Annonce ♥

Synes begge to er super flotte, men jeg synes kjole nr. 2 er pænest til dig :)

0

Ih hvor er de fine begge to :)

Personligt kan jeg bedst lide nr. 1 :7himmel: men som de andre siger, så klæder begge kjoler dig med hver deres stil.

0

Jeg synes de begge er rigtig flotte til dig. Jeg er nok mest til nr. 1.

Udover at kjolen skal passe til dig, så skal den også passe til jeres bryllup - altså hvilken slags fest i planlægger. Hvis det er meget formelt er nr. 2 nok bedre. Er det lidt mere "løst" vil jeg mene nr. 1

0

Jeg synes nr. 1 er super flot.. -ligner meget det jeg kigger på...

-Hvor er den fra????!!! :D

Men synes derimod nr. 2 klæder din krop bedre.. -der blev jeg helt WOW, da jeg skrollede ned.. ;)

Glæder mig til at høre hvad du vælger..!! :)

0

Annonce ♥

Nummer 1 så absolut, synes den er helt eminent til dig! Du får en fantastisk skikkelse i den. Jeg kan nu altså, modsat en del andre kan jeg se :) , meget godt lide blomsten også, og ved ikke helt om jeg synes det ville klæde den med sash. Men det kan jo prøves af.

Lad mig gætte - du prøver hos Kennedys? (og har man været liiiiiiiidt for meget på bryllupsklar når man begynder at synes man kan genkende prøverum..... :rolleyes: )

/Josephine

0

Kære

Jeg har lige købt kjole til min datter - og vi stod i den ene butik og synes der var 2 ekstrem flotte kjoler - og faktisk samme stilart som dine - altså to meget forskellige kjoler, som hver især var flotte. Kunne ikke bestemme os og tog ud og kiggede videre - og prøvede en helt tredie kjole - og var slet ikke i tvivl. Den var ret forskellig fra de to andre.

Så tænk over, at har du to kjoler, hvor det er svært at vælge, så har du måske ikke fundet den helt rigtige.

0

Jeg vil også sige nr. 1. Den er mere let at se på, og har mere temperament, hvis man kan sige det sådan :) Nr. 2 ser meget tung ud og er sådan mere "alm". Og tyl er jo det store i 2013 :)

0

Jeg synes, den første kjole sidder super smukt på dig! Jeg er ikke så meget til skørtet, men det er jo smag og behag! Kjole to er også flot, og mere en traditionel brudekjole IMO. Du ser skøn ud i begge, og valget afhænger efter min mening af stil og mavefornemmelse.

Dog tænker jeg, ligesom aloe.sus, om du skal ud og prøve flere? Hvis tvivlen er så stor på to så forskellige kjoler, kunne det måske være, fordi kjolEN stadig hænger derude og venter på dig :-).

0

Jeg synes klart nr.2, men det er egentlig primært fordi jeg bedst kan lide den og ikke er særlig vild med det store tylskørt på den anden. Jeg synes dog, at begge kjoler sidder fantastisk på dig, og uanset hvilken kjole du vælger vil du være super smuk!

Jeg tror jeg vil skrive det som en anden også har gjort - hvilken passer bedst til din personlighed?

Over all - skal jeg vælge, bliver det kjole nr.2 :)

0