nadi_ras

Hvad synes I? To mulige...

73 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nummer 2 er såååå flot til dig!!! :cheerleader3: Hvor er den fra??? Den vil jeg også prøve :)'

Nummer 1. er også rigtig fin, men det dér tyl tager lidt for meget fokus, syntes jeg. nummer 2 er virkelig smuk til dig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nummer 2 er såååå flot til dig!!! :cheerleader3: Hvor er den fra??? Den vil jeg også prøve :)'

Nummer 1. er også rigtig fin, men det dér tyl tager lidt for meget fokus, syntes jeg. nummer 2 er virkelig smuk til dig.

Den er fra sincerity, har prøvet den ved Kennedys i Sabro, Århus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så dejlig en oplevelse! Også en tak til de meget søde piger i Kennedys - vil anbefale ALLE at købe kjole dér! Var ude at prøve kjolerne igen idag og det var SÅ MEGET nr 1! Nu tror jeg ikke at jeg laver det om igen ;) Tak for inputs til alle!

Nr 2 vil altid ligge i baghovedet når jeg ser andre i sådan en model, men tror jeg synes, at tyldrømmen er mere unik og mere mig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så dejlig en oplevelse! Også en tak til de meget søde piger i Kennedys - vil anbefale ALLE at købe kjole dér! Var ude at prøve kjolerne igen idag og det var SÅ MEGET nr 1! Nu tror jeg ikke at jeg laver det om igen ;) Tak for inputs til alle!

Nr 2 vil altid ligge i baghovedet når jeg ser andre i sådan en model, men tror jeg synes, at tyldrømmen er mere unik og mere mig :)

Super, stort tillykke!!! Synes også du skal holde fast i den, da den er fantastisk!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg holder på nr 2.

Jeg er ikke så meget til det helt moderne. Tænker at man skal kunne se sine bryllupsbilleder i mange år. Jeg syns 2 er eksklusiv og flatterende for din krop. Jeg syns dog ikke så meget om det bælte.. Det skører dig ligesom i to.. Men den kjole er virkelig smuk!! Smuk smuk smuk.

Lækker lækker lækker..

Tag til overvejelse hvad din mand vil synes bedst om.. Hvis han er ligeså konservativ som min, vil han slet ikke være til tyllet. Min har faktisk frabedt sig tyl... :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer