nadi_ras

Hvad synes I? To mulige...

73 posts in this topic

De er begge enormt smulle på dig, men vil sige kjole nr 1! Den er bare flot på dig og elsker måden den har lidt mere wow factor

0

Annonce ♥

Åh hvor er det svært!! Og kan se at folk er lige så splittet som jeg selv... Skal ud at prøve kjolerne igen på torsdag og også prøve et nyt sted... Opdatering følger - men kom endelig stadig med input :)

0

Det hjælper ikke rigtigt at vi alle sammen har en million forskellige meninger vel? ;-)

0

Annonce ♥

Det blev nr 1! Er stadig i tvivl, men nu er den købt :) De er begge fra Kennedys i Århus til de der har spurgt :)

0

Har købt nr 1, men er kommet i tvivl igen... Skal ud at prøve dem igen på tirsdag... Sidste mulighed for at give sit besyv med! Jeg lytter sindssygt meget til Jer!

0

Hvis man kunne tage blomsten af den første er den min helt klare favorit til dig... Sikke en figur.. WOW!

1

Jeg synes stadig nummer 1 er den flotteste til dig, også med blomst :) . Nummer to sidder også godt på dig men nummer 1 er flottere og mere speciel.

/Josephine

0

Annonce ♥

Holder også fast i nummer 1, men det er din egen følelse/mening som skal tælle.

Nummer 2 sidder også flot på dig. De har hver sin stil, så vælg ud fra hvilket udtryk du ønsker.

0

Jeg mener stadig nr.2.. Den er gudesmuk til dig!

0

Nummer 2 er såååå flot til dig!!! :cheerleader3: Hvor er den fra??? Den vil jeg også prøve :)'

Nummer 1. er også rigtig fin, men det dér tyl tager lidt for meget fokus, syntes jeg. nummer 2 er virkelig smuk til dig.

0

Nummer 2 er såååå flot til dig!!! :cheerleader3: Hvor er den fra??? Den vil jeg også prøve :)'

Nummer 1. er også rigtig fin, men det dér tyl tager lidt for meget fokus, syntes jeg. nummer 2 er virkelig smuk til dig.

Den er fra sincerity, har prøvet den ved Kennedys i Sabro, Århus

0

Annonce ♥

Eh, begge to er mega flot :) nr.1 er lidt mere sjov men nr.2 er meget mere elegant og chic :) nummer 1 er nok min favorit

0

Så dejlig en oplevelse! Også en tak til de meget søde piger i Kennedys - vil anbefale ALLE at købe kjole dér! Var ude at prøve kjolerne igen idag og det var SÅ MEGET nr 1! Nu tror jeg ikke at jeg laver det om igen ;) Tak for inputs til alle!

Nr 2 vil altid ligge i baghovedet når jeg ser andre i sådan en model, men tror jeg synes, at tyldrømmen er mere unik og mere mig :)

0

Så dejlig en oplevelse! Også en tak til de meget søde piger i Kennedys - vil anbefale ALLE at købe kjole dér! Var ude at prøve kjolerne igen idag og det var SÅ MEGET nr 1! Nu tror jeg ikke at jeg laver det om igen ;) Tak for inputs til alle!

Nr 2 vil altid ligge i baghovedet når jeg ser andre i sådan en model, men tror jeg synes, at tyldrømmen er mere unik og mere mig :)

Super, stort tillykke!!! Synes også du skal holde fast i den, da den er fantastisk!!!!

0

Den var også så flot, stort tillykke med købet ;-)

0

Annonce ♥

Jeg er størst fan af nummer to, synes nummer 1 får dig til at se lidt kort ud, det kan dog også være fordi billedet er taget nede fra :)

0

ved godt det er afgjort, men vil bare lige skrive... waw nr 1 er flot!! godt valg :loveshower:

0

Tak :)

0

Jeg syntes nummer 1 er den smukkeste!

0

Annonce ♥

Jeg går også mod strømmen.... Nr. to synes jeg er virkelig smuk til dig :-)

0

jeg syntes kjole nr 1. den fremhæver meget bedre dine former og ikke en kjole alle ville kunne bære, hvor den anden er lidt mere klassisk, de er begge super smukke.

0

Jeg holder på nr 2.

Jeg er ikke så meget til det helt moderne. Tænker at man skal kunne se sine bryllupsbilleder i mange år. Jeg syns 2 er eksklusiv og flatterende for din krop. Jeg syns dog ikke så meget om det bælte.. Det skører dig ligesom i to.. Men den kjole er virkelig smuk!! Smuk smuk smuk.

Lækker lækker lækker..

Tag til overvejelse hvad din mand vil synes bedst om.. Hvis han er ligeså konservativ som min, vil han slet ikke være til tyllet. Min har faktisk frabedt sig tyl... :-D

0