Sign in to follow this  
Followers 0
Du og Jeg

kjoler med mave

19 posts in this topic

Annonce ♥

Skal man sige tillykke med noget??

Synes ikke lige jeg kan huske nogen herinde fra som var så langt henne ved deres bryllup.

Der kommer nu mange fine billeder ved en hurtig goole søgning på pregnant bride.

Et par eksempler

post-47596-0-68169200-1359052647.jpg

post-47596-0-75511900-1359052634.jpg

0

Det vides ikke endnu... Testen er positiv, men jeg er kun 3+1, så det er for tidligt at vide om det sætter sig godt fast... Det må jeg se om en uge når det er testdag :)

Jeg har bare en skræmmetanke om at jeg vil ligne en fed ko på det tidspunkt :o

0

Det vides ikke endnu... Testen er positiv, men jeg er kun 3+1, så det er for tidligt at vide om det sætter sig godt fast... Det må jeg se om en uge når det er testdag :)

Jeg har bare en skræmmetanke om at jeg vil ligne en fed ko på det tidspunkt :o

ha ha men sikkert en dejlig og smuk fed :cowsleep:

og tillykke :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Først og fremmest et forsigtigt tillykke :loveboard:

tja... jeg er 5 md henne, har ikke kjolen endnu, men smidder da gerne et billede ind når jeg har den :) - hvis den passer...

Forøvrigt blev jeg i går enig med mig selv om at jeg på visse punkter ligner en hval... og at alle hvaler er smukke på deres egen måde

0

Hvor er i søde :)

Efter at have været lidt forvirret, håber jeg at den lille spire holder godt fast.

Men et 8 måneder stort isbjerg til brylluppet er ikke lige min drøm.. Puha.. Kan man bestille små børn, eller en mave der vokser indad? Hihi...

Jeg vil i hvert fald ikke have en stor løs kjole. Den skal være stram og vigtigst af alt ligne en almindelig brudekjole - blot med en ekstra bule til maven :)

0

Annonce ♥

Denne hjemmeside har for eksempel en masse flotte kjoler :)

De er super fine... Men lidt for... sådan... graviditets agtige?

Ikke at jeg regner med at kunne gemme en 8 mdr. stor mave væk - men man kan vel håbe lidt? :fløjt:

Og til den tid har jeg sikkert skiftet mening, og vil have en som skriger gravid kæmpe mave.. Hehe

Edited by Du og Jeg
0

Nu er der ikke en graviditet der er ens - jeg er selv nu ca 40 fra termin - og min mave er langt større end hendes. Jeg har en del vand i kroppen osv. Jeg vil råde dig til at se tiden an mht kjole - så du ikke forelsker dig i en kjole - for det er ikke sikkert at du kan få denne. Men husk som sagt er der ikke en graviditet der er ens :-)

0

Annonce ♥

Jeg ville også vente og se. Graviditeter sætter sig forskelligt - men husk at alle er smukke :-) !

Jeg købte min kjole ved Marianne Carøe, - og så der et billede af den smukkeste højgravide brud, som fik syet sin kjole hos hende. Netop som du beskriver det - så den "svøbte" maven og sad til. Det er så smukt!!! Så hav endelig hende in mente, når tiden kommer dertil :-) !

0

Tillykke med maven :)

Jeg er selv 6 uger henne og vil være 7 måneder henne til mit bryllup i september :)

Jeg købte drømme kjolen i lørdags hos nicolai i Kbh. Købte den et nr større og så skal jeg regne med ca 2000 kr hos skrædderen for at den kan passe min mave :) vi prøvede også at ligge en pude ind som mave og jeg fik en ide på hvordan jeg kommer til at se ud :)

0

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet og forhåbentlig også med den lille!

Jeg var 30 uger henne til mit rådhusbryllup og vil da gerne dele lidt billeder, selvom min kjole var en kortere model. Den var i øvrigt fra Mor og Barn i valby.

P1270044_zps2a30ad7e.jpg

P1270018_zps6fbf9f79.jpg

P1270064_zps776242c1.jpg

Vh Lene

0

Sikke en masse fine billeder :-)

Jeg mistede desværre, så nu bliver en kæmpe mave ikke længere et problem i min kjole..

Jeg er okay.. Ser positivt på det, og det var heller ikke planlagt. Faktisk kom det på det værste tidspunkt, så mon ikke der var en mening med at det ikke skulle være nu :-)

0