Julie_Marie

Kunsten at gå på toilet i brudekjole..

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg klarede det altså bare ved at hive godt og grundigt op og ud i skørterne og så tissede jeg ellers helt normalt.. Og alene.. ;)

Dejligt at høre - håber det kan kæde sig gøre :) Jeg gider sgu ikke have nogen med på toilet ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg klarede det altså bare ved at hive godt og grundigt op og ud i skørterne og så tissede jeg ellers helt normalt.. Og alene.. ;)

Det samme gjorde jeg. På det ene toilet var der så småt, at jeg nærmest måtte bakke ind. Væggene kunne holde skørt og kjole-underdel oppe (press) -HAHA- .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg klarede det altså bare ved at hive godt og grundigt op og ud i skørterne og så tissede jeg ellers helt normalt.. Og alene.. ;)

Dejligt at høre - håber det kan kæde sig gøre :)/> Jeg gider sgu ikke have nogen med på toilet ;)

Jeg samlede lissom bare kjolen foran.. Altså er man iført det vildeste tylhelved med 150 lag tyl og ringskørt osv, så ka det nok ik lade sig gøre, men det er nok også de færreste som vælger sådan en giant dress! :):)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg klarede det altså bare ved at hive godt og grundigt op og ud i skørterne og så tissede jeg ellers helt normalt.. Og alene.. ;)

Dejligt at høre - håber det kan kæde sig gøre :)/> Jeg gider sgu ikke have nogen med på toilet ;)

Jeg samlede lissom bare kjolen foran.. Altså er man iført det vildeste tylhelved med 150 lag tyl og ringskørt osv, så ka det nok ik lade sig gøre, men det er nok også de færreste som vælger sådan en giant dress! :):)

Super :) Og nej, skal hverken have tylhelvede eller ringskørt på ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer