Anke

Babyklar.dk?

14 indlæg i dette emne

Hej piger!

Sådan af ren nysgerrighed: hvor mange af jer er inde på babyklar? :)

Kh., Anke (der godt nok for længst er blevet gift, men håber der er nogle af de andre gamle, der ligesom mig ikke kan holde sig væk fra siden og ser mit opslag :wink: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger!

Sådan af ren nysgerrighed: hvor mange af jer er inde på babyklar? :)

Kh., Anke (der godt nok for længst er blevet gift, men håber der er nogle af de andre gamle, der ligesom mig ikke kan holde sig væk fra siden og ser mit opslag :wink: )

Hej Anke

Jeg er der ikke, da vi ikke har planer om at få børn, men jeg overvejer da at rykke derover for stadig at have kontakt med de "gamle" brude herfra :biggrin: Ha ha

Ved der er flere der er på babyklar.

Jeg er kommet med i en gruppe på facebook og flere har anmodet om venskab, så der kan vi følge hinanden :)

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er der også og er vist ikke til at komme udenom på søsterBK.

For dem som ikke har planer om børn, så findes madambk jo også, som også er et rigtig hyggeligt forum, hvor mange brude finder hen, når de er blevet gift :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Anke.

Jeg er også.. Og er herinde en gang i mellem (ser håndboldkamp - finale, og ja, så kom jeg herind..)

Men jeg har tråd inde på BK.. Dog stadig anonymt.. :)/>/> )

Nej, tillykke!! :loveshower:/> hvornår skal det være?

Tak søde :hug:

Til 28.juli, er 14+0 i dag :loveshower: men det kan jeg fortælle meget mere om når vi ses om nogle uger :)

Hvad med dig og nr 2? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Anke.

Jeg er også.. Og er herinde en gang i mellem (ser håndboldkamp - finale, og ja, så kom jeg herind..)

Men jeg har tråd inde på BK.. Dog stadig anonymt.. :)/>/>/> )

Nej, tillykke!! :loveshower:/>/> hvornår skal det være?

Tak søde :hug:/>

Til 28.juli, er 14+0 i dag :loveshower:/> men det kan jeg fortælle meget mere om når vi ses om nogle uger :)/>

Hvad med dig og nr 2? :)/>

Årh, hvor fantastisk! :heart:

Og for en gangs skyld kan jeg sige det uden at være lidt jaloux, er nemlig selv 4-5 uger henne..... :heart:

Vi ville gerne have været i gang lidt før, men vi valgte at vente, så det passer bedre med mit vikariat. Det er da i øvrigt også perfekt planlagt hos jer, så går dujo på barsel lige op til sommerferien? :)

Glæder mig til d. 24.!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Anke.

Jeg er også.. Og er herinde en gang i mellem (ser håndboldkamp - finale, og ja, så kom jeg herind..)

Men jeg har tråd inde på BK.. Dog stadig anonymt.. :)/>/>/>/> )

Nej, tillykke!! :loveshower:/>/>/> hvornår skal det være?

Tak søde :hug:/>/>

Til 28.juli, er 14+0 i dag :loveshower:/>/> men det kan jeg fortælle meget mere om når vi ses om nogle uger :)/>/>

Hvad med dig og nr 2? :)/>/>

Årh, hvor fantastisk! :heart:/>

Og for en gangs skyld kan jeg sige det uden at være lidt jaloux, er nemlig selv 4-5 uger henne..... :heart:/>

Vi ville gerne have været i gang lidt før, men vi valgte at vente, så det passer bedre med mit vikariat. Det er da i øvrigt også perfekt planlagt hos jer, så går dujo på barsel lige op til sommerferien? :)/>

Glæder mig til d. 24.!

Stort tillykke :heart: hvor er det fantastisk :loveshower:

Det er bare perfekt (det skete i første hug), så det passer med at jeg kan føre mine klasser til eksamen og så gå fra 14.juni og være på barsel et skoleår. :)

Jeg glæder mig nu endnu mere til d 24!

Måske du kan finde flere af "vores" brude på babyklar :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Anke.

Jeg er også.. Og er herinde en gang i mellem (ser håndboldkamp - finale, og ja, så kom jeg herind..)

Men jeg har tråd inde på BK.. Dog stadig anonymt.. :)/>/> )

Nej, tillykke!! :loveshower:/> hvornår skal det være?

Tak søde :hug:

Til 28.juli, er 14+0 i dag :loveshower: men det kan jeg fortælle meget mere om når vi ses om nogle uger :)

Hvad med dig og nr 2? :)

Aiii tillykke - det bliver på vores bryllupsdag :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Anke.

Jeg er også.. Og er herinde en gang i mellem (ser håndboldkamp - finale, og ja, så kom jeg herind..)

Men jeg har tråd inde på BK.. Dog stadig anonymt.. :)/>/>/> )

Nej, tillykke!! :loveshower:/>/> hvornår skal det være?

Tak søde :hug:/>

Til 28.juli, er 14+0 i dag :loveshower:/> men det kan jeg fortælle meget mere om når vi ses om nogle uger :)/>

Hvad med dig og nr 2? :)/>

Aiii tillykke - det bliver på vores bryllupsdag :loveshower:/>

Det kan da ikke blive mere perfekt :heart: :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer