pernut

Dukan-kuren...

64 posts in this topic

Det lyder da som noget der er værd at forsøge.... Alle kan vel tåle en indre rens 😄

Edited by dorte s.
0

Annonce ♥

Jeg har hørt om mange, der bliver rigtig dårlige af de piller, og render på toilet konstant..

Har ellers også overvejet, om det var noget for mig.

0

Uark.... Det kan jo være svært uhensigtsmæssigt 😁😁😁

Edited by dorte s.
0

Øv øv... Havde håber på at læse et indlæg til sidst om at du havde nået dit mål!! :)

Kører selv dukan kuren, og det fungerer helt fint her :)

Nu skal jeg bare krydse fingre for jeg når mit mål.. Men der skal godt nok ikke trædes ved siden af :-/

Efter graviditet vejede jeg 105, er stille og roligt kommet ned på 86, så startede jeg Dukan og nu hedder vægten 84, den skal ønskeligt gerne hedde 65 til september :-/

0

Annonce ♥

Kunne jeg være så heldig at du ville sende de 3 hæfter til mig, også ? :I

Sidselbach@outlook.com

0

Den har jeg prøvet og den virker....jeg smed 14 kilo på to måneder :-)

Kan godt anbefales

Kærligst

trine

0

Tak- det ser slet ikke "slemt" ud.

Hvordan er madpandekagerne lavet?

2 store æggehvider (jeg bruger altid 2 bægre past. hvider.. så er der ca 2,5 hvider i)

3 spsk havreklid

3 spsk fromage frais

3 spsk vand

1 nip salt

I opskriften står der bare, at det hele skal blandes og steges på en pande. Men jeg kan ikke få dem til at blive til "kager".. Så jeg pisker hviderne helt stive først, og kommer derefter resten i. Og så laver jeg 2 klatter på en bradepande med bagepapir, og smider dem i ovnen ved 200 gr indtil de ser færdige ud.

Man kan bruge dem som mellemmåltid eller dessert, hvis man putter fedtfri vanillesukker i.. Men det har jeg ikke, så har ikke prøvet det.

Jeg følger lige med her, for jeg startede på Dukan kuren for lidt over 14 dage siden.

Jeg kører den efter Dukan hjemmesiden, og jeg var 4 dage i angrebsfasen, hvor jeg smed 2,1 kg :cheerleader3: :cheerleader3:

Den sidste uges tid har vægten stået lidt stille, men det kan jeg jo læse er ret normalt, men øv det er irriterende.

Jeg skal til prøvetime imorgen hos LOOP, for mit motion halter virkelig.

Jeg har jo heldigvis noget længere tid til brylluppet end dig (14.9), men jo før jeg kommer i mål desto bedre, for jeg har IKKE kigget på kjoler endnu.

Mit mål er desuden at smide i alt 12 kg :blush:

Ej hvor dejligt med en at følges med :cheerleader3: Og sikke et flot vægttab du har haft allerede. FEDT!

Jeg har godt nok holdt lørdag idag.. Fik sushi til aften.. Det var ok, tænkte jeg. Skar en proteinbar i stykker til MGP, mens børnene fik snoller... Men ak ak.. der var mere slik tilbage.. Og så var jeg jo igang. Så kom jeg til at lave popcorn - og spise dem. Og nappe en abr mere.. Det var sgu ikke så godt. Manglede ellers kun 4 kilo imorges. Regner med 5 imorgen tidlig. Og så er det abre slut med hyggedage. Næste uge får børnene en slikkepind eller sodavandsis.

Kunne godt tænke mig de opskrifter�� janefinsen@live.dk

Jeg sender dig lige de 3 hæfter.. Så har du både forklaringer, og en masse opskrifter :)

Ih kunne jeg tigge de hæfter også? Hvis du altså stadig har dem :)

nadiamrasmussen@gmail.com

0

Dag 3 er gået, og jeg sidder og kæmper med den sidste flaske vand...

Kosten har bare været super, og jeg kan mærke at maven er ved at vænne sig til IKKE at skulle æde hele tiden. Jeg fik faktisk ikke eftermiddagsmellemmåltidet.. Jeg var simpelthen ikke sulten. Jeg lavede en madpandekage, blandede en kyllingefilet jeg havde i køleskabet (skåret i skiver) med hytteost, chili og karry, og puttede det ind i pandkagen.. Det smagte rigtig godt, og holdt mig mæt i 5-6 timer.

Motionen er også gået som den skal. Fik løbet de 3 km - endte faktisk på 3,2 km, og var ikke engang død.. Har dog stadig ondt i lårbasserne fra mandagsturen. Men sådan er det jo, når man lige skal igang igen. Badminton var dog en lidt sløset omgang.. 1 af de andre meldte afbud, så vi var kun 3. Men det var sjovt, og vi tog da også lige 10 minutters rundt-om-nettet.

Udover det, gik jeg også en lang tur med dagplejebørnene. Den ene vej gik det ustyrligt langsomt, da børnene jo gik ved vognen. Men hjemad fik de lov at komme op at køre, så jeg fik lige 20 minutters rask gang med megatung vogn.. Det må sgu give godt.

Og så vejede jeg mig lige igen imorges... 2,1 på de første 2 dage.. Den er altså effektiv, den kur her.. Er helt ærgelig over jeg skal i byen på fredag, for jeg er så motiveret, at jeg er sikker på jeg ville få en god slankeweekend.. Men jeg VIL altså også drikke med veninderne, når muligheden endelig er der.. Det sker yderst sjældent med 3 børn...

Og således fik jeg tømt min sidste flaske vand.. Godnat derude :balloons:

Vil du sende mig det du har ? Jeg skal giftes 7-9-13 og skulle faktisk helst tabe så meget som muligt inden - derfor ville en "lynkur" være god - så må jeg tage konsekvenserne / kampen efterfølgende også :)

jannikrintel@gmail.com

0

Annonce ♥

Jeg skal oz giftes 7.9.10 og er lige gået igang. Man kan læse rigtig meget om kuren på dinslankekur.dk

Der er osse mange gode opskrifter.

Håber jeg lige hurtigt kan smide 5 kg

0

Dukan kuren virker også for både min kæreste og jeg!

Vi begyndte 1. oktober 2013 og han har smidt omkring 18 kg og jeg har smidt 15 :cheerleader3:

Vi kører på for fuld styrke, så vi begge kan se fantastiske ud til september 2015 :loveshower:

(han skal tabe ca. 15 endnu, så det er nemt nået, og jeg har et mål om at smide - gisp - 45 kg! Men med et år og 9 måneder til den store dag, så har jeg al tro i verden på at jeg nok skal nå det!

1

Dukan kuren virker også for både min kæreste og jeg!

Vi begyndte 1. oktober 2013 og han har smidt omkring 18 kg og jeg har smidt 15 :cheerleader3:

Vi kører på for fuld styrke, så vi begge kan se fantastiske ud til september 2015 :loveshower:

(han skal tabe ca. 15 endnu, så det er nemt nået, og jeg har et mål om at smide - gisp - 45 kg! Men med et år og 9 måneder til den store dag, så har jeg al tro i verden på at jeg nok skal nå det!

0

Jeg kan kun give dig ret Dukan kuren er fantastisk . Jeg tænkte også ej skal lige tabe mig 5kg så kjolen ikke var alt for stram. Og så fik jeg også min kæreste med på den. Selv om han var lidt skeptisk i starten. Den er jo lidt hård den første uge men det er det hele værd og følger man den rigtig. Ja så kan man spise normalt efter uden og tag det hele på igen jeg vejede 89 da jeg startet og er på 73 nu og har ligget på 73 i flere måneder nu hvor jeg spiser normalt . Selvfølgelig er det en god ide og have sin sunde fornuft

0

Annonce ♥

Jeg kan kun give dig ret Dukan kuren er fantastisk . Jeg tænkte også ej skal lige tabe mig 5kg så kjolen ikke var alt for stram. Og så fik jeg også min kæreste med på den. Selv om han var lidt skeptisk i starten. Den er jo lidt hård den første uge men det er det hele værd og følger man den rigtig. Ja så kan man spise normalt efter uden og tag det hele på igen jeg vejede 89 da jeg startet og er på 73 nu og har ligget på 73 i flere måneder nu hvor jeg spiser normalt . Selvfølgelig er det en god ide og have sin sunde fornuft

Fedt, tillykke med vægttabet og ikke mindst den stabile vægt! Det er jo også en sejr i sig selv, at man ikke begynder at tage på igen ;)

Den kræver tilvænning ja, men når man først er nået dertil, så synes jeg faktisk ikke den er så hård som du også skriver :)

0

Jeg er på dag 7 i dukan dietten og jeg har valgt å følge fase 1 i 7 dage, derefter gå videre til fase 2 på dag 8 :)

Jeg har nu tabt mig 6,2 kg, så jeg har fået en virkelig kickstart som bare gør mig mer motiveret :):cheerleader3::cheerleader3:

0