Miss-Rina

Vores bryllup 7-9-13 <3 BERETNING FORTSAT <3

1,022 indlæg i dette emne

Vi har snakket lidt om invitationer, og har fået overtalt H2B til dem som Lotus har lavet :thumbsupsmileyanim:

De er virkelig smukke!!! :cheerleader3:

Stemplet og lak er købt og på vej (forhåbentlig), så nu skal jeg have kigget på papir/karton.. Vi laver nok et gråt omslag, lyslilla bånd, hvidt laksegl og sølv stempeltryk.. Farven på kortene indvendig er jeg dog lidt i tvivl om.. H2B vil gerne have sort, men er bange for at det bliver for stor kontrast. Har i nogle gode forslag??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har snakket lidt om invitationer, og har fået overtalt H2B til dem som Lotus har lavet :thumbsupsmileyanim:

De er virkelig smukke!!! :cheerleader3:

Stemplet og lak er købt og på vej (forhåbentlig), så nu skal jeg have kigget på papir/karton.. Vi laver nok et gråt omslag, lyslilla bånd, hvidt laksegl og sølv stempeltryk.. Farven på kortene indvendig er jeg dog lidt i tvivl om.. H2B vil gerne have sort, men er bange for at det bliver for stor kontrast. Har i nogle gode forslag??

Nej hvor fedt at du har valgt at lave ud fra mine invitationer.. Det tager jeg altså lige som en kæmpe kompliment.. Glæder mig så meget til at se dem :cheerleader3:

Og tillykke med milipælen, havde slet ikke set at der kun var 7 måneder til...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har snakket lidt om invitationer, og har fået overtalt H2B til dem som Lotus har lavet :thumbsupsmileyanim:/>

De er virkelig smukke!!! :cheerleader3:/>

Stemplet og lak er købt og på vej (forhåbentlig), så nu skal jeg have kigget på papir/karton.. Vi laver nok et gråt omslag, lyslilla bånd, hvidt laksegl og sølv stempeltryk.. Farven på kortene indvendig er jeg dog lidt i tvivl om.. H2B vil gerne have sort, men er bange for at det bliver for stor kontrast. Har i nogle gode forslag??

Nej hvor fedt at du har valgt at lave ud fra mine invitationer.. Det tager jeg altså lige som en kæmpe kompliment.. Glæder mig så meget til at se dem :cheerleader3:/>

Og tillykke med milipælen, havde slet ikke set at der kun var 7 måneder til...

Tag det endelig som en kompliment - dem du har lavet er sindsygt smukke!! Hvis bare mine bliver halvt så pæne, så bliver jeg lykkelig :D

Jubiii - stempel og lak er kommet med posten, men da jeg skulle hente det på posthuset, så var pakken ikke kommet tilbage fra omdeling, så nu prøver jeg igen i morgen..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får pænt travlt de næste par dage.. H2B har faktisk fødselsdag i dag (lidt sjovt at vi egentlig har fået valgt H2B's fødselsdag (7.) til også at være vores bryllupsdag, når den dato vi valgte fra er min fødselsdag..), og i morgen kommer min søster med mand og 2 børn, og resten af den pukkelryggede kommer lørdag til fødselsdagsfest.. Glæder mig til de kommer, for så fortæller vi dem at vi skal giftes :cheerleader3:

Vi har holdt det hemmeligt for familie/venner indtil nu - pænt hårdt faktisk! Så glæder mig til at kunne snakke åbent om det, bliver skønt! :biggrin:

Redigeret af Miss-Rina
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen :) Ja hold da op, at holde det hemmeligt, det er super svært, så synes det er flot klaret af dig :)

Tillykke med H2B igår, håber i havde en skøn dag :)

Jeg har lidt svært ved at forestille mig, hvordan invitationerne ser ud, så har ikke lige et forslag, men glæder mig til at se hvad i finder ud af :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen :) Ja hold da op, at holde det hemmeligt, det er super svært, så synes det er flot klaret af dig :)

Tillykke med H2B igår, håber i havde en skøn dag :)

Jeg har lidt svært ved at forestille mig, hvordan invitationerne ser ud, så har ikke lige et forslag, men glæder mig til at se hvad i finder ud af :)

Taaak :) Ja det har ikke været let - har mange gange haft lyst til at ringe til min mor og sige det, men har holdt stædigt ud :rolleyes:

Tak igen - det var en dejlig dag :biggrin:Her kan du se Lotus' invitationer - så kan det være du kan forstå min indforståede forklaring :fløjt:

Vi kommer nok ikke til at kigge på papir/karton/bånd før i næste uge, men så skal jeg altså også igang! Får lettere stres over at de ikke er sendt ud! :unsure: H2B derimod tager det stille og roligt, hvilket jeg næsten kun stresser mere af...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen :) Ja hold da op, at holde det hemmeligt, det er super svært, så synes det er flot klaret af dig :)

Tillykke med H2B igår, håber i havde en skøn dag :)

Jeg har lidt svært ved at forestille mig, hvordan invitationerne ser ud, så har ikke lige et forslag, men glæder mig til at se hvad i finder ud af :)

Taaak :) Ja det har ikke været let - har mange gange haft lyst til at ringe til min mor og sige det, men har holdt stædigt ud :rolleyes:

Tak igen - det var en dejlig dag :biggrin:Her kan du se Lotus' invitationer - så kan det være du kan forstå min indforståede forklaring :fløjt:

Vi kommer nok ikke til at kigge på papir/karton/bånd før i næste uge, men så skal jeg altså også igang! Får lettere stres over at de ikke er sendt ud! :unsure:/> H2B derimod tager det stille og roligt, hvilket jeg næsten kun stresser mere af...

Ahh ja, nu forstår jeg det meget bedre :) Tror du har ret i sort bliver for meget, jeg tænker lilla eller hvid, hvis det skal holdes i de farver i allerede har brugt?

Ja, forstår godt dit stress, jeg har også haft det sådan længe og det gør det kun værre at ens H2B er lidt "ligeglad" og synes der er god tid, for så ved man, at man står meget alene med det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjaa.. Nu må vi se hvad vi finder ud af med farverne. Vi tager ud og kigger lidt i nogle hobbyforretninger i morgen, og så kan jeg forhåbentlig få bestilt noget på nettet snart :)

Når man læser nogle af de andre medlemmers forberedelser til deres september bryllup, så føler jeg mig bare laaaangt bagud, det er nok derfor jeg stresser. Men er overbevist om at jeg nok skal nå det hele, også selvom det måske ikke kommer til at ske så hurtigt som jeg kunne ønske det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubiiii... Så fik vi også fortalt det til familien i går - dejligt!! :cheerleader3:

Har ventet læææææææge på det synes jeg hehe.. Nu mangler jeg faktisk bare min gode veninde, og hende skal jeg se i morgen - glæder mig til hendes reaktion :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Familie-bøvl...

Jeg er velsignet med den dejligste svigerfamilie - nogle gange ville jeg ønske min egen var bare halvt så "normal" som min dejlige H2B's.

Min mor og far skændtes (læs = sloges) som hund og kat da jeg var barn, og det var ikke altid lige nemt at være mig og min 7 år ældre søster.

Da de så flyttede fra hinanden, så tog min far min søster med, og jeg kom med min mor. Jeg så hverken min far eller søster igen før jeg blev 15, efter min søster tog kontakt til mig og min mor.

Min mor har 3 andre børn end mig, som er 15-20 år ældre end mig. Mine ældre søskende har jeg, efter jeg selv er blevet ældre, fået et rimelig godt forhold til, og faktisk også min søster på min fars side. Men mine ældre søskende har aldrig brudt sig om min far, nok især fordi de har taget min mors parti i mine forældres slagsmål. Min søster på min fars side har naturligvis nok mest taget min fars parti, eftersom hun altid har være alene med ham. Hverken min mor eller far er uskyldige i det der skete dengang, og jeg har efterhånden fået bearbejdet det så meget, at jeg kan håndtere det. Jeg kan ikke ændre på fortiden, den er som den er.

Jeg krydser nu bare fingre for, at de kan håndtere hinanden når jeg nu gerne vil have dem alle sammen med til vores bryllup. Jeg er ikke særlig tæt knyttet til min far (læs = nærmest overhovedet ikke), og derfor har jeg også tænkt meget på at lade min storebror føre mig op. Jeg tror dog min far vil blive meget ked af dette, da det har været hans store drøm at give hans to piger væk, men håber da han vil komme alligevel.

Jeg håber også at tjansen vil formilde min storebror, så han kan bide i sig at min far er med, for vil egentlig ikke undvære nogen af dem. Men må sige at jeg frygter det værste... Arrhgg..

Redigeret af Miss-Rina
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyyhh...

Må sige jeg er lettet.. Selvom jeg ved at mine ældre søskende har det MEGET svært omkring min far, så syntes jeg alligevel jeg gerne ville have ham med.

Jeg snakkede med min storebror (efter jeg havde snakket med min far og inviteret ham :fløjt: ), og konfronterede ham med at han altså ville være til stede til brylluppet var hans reaktion meget stille og rolig. Jeg lovede ham at han og min far nok skal blive placeret langt fra hinanden, og at de jo ikke behøver at snakke med hinanden. Så med lidt mere gulerod end :sm:, så ser det ud til at lykkes alt sammen :biggrin:

Blev bare så glad over at jeg får dem begge med, og dermed også mine andre søskende, som nok læner sig mere op af min brors og mors holdning omkring min far - indviklet forhold, I know :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er lettere indviklet - måtte også forklare det i flere omgange for min svigermor i starten. Hun kunne slet ikke holde rede på det hele :happy:

Er bare så glad for at det nu ser ud til at alle i min familie kan komme :cheerleader3:

Har også endelig fået bestilt karton til invitaioner og bordkort. Så i morgen skal jeg ud og se på noget bånd og andre småting (også til invitationer/bordkort), og så håber jeg på at komme igang med det hele på lørdag, hvis altså bare jeg får mit karton med posten inden weekenden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kigget og kigget, og så liiige kigget lidt mere på brudekjoler. Store, små, med og uden tyl, glatte med sten og hvad der ellers er på nettet, og nu tror jeg at jeg har sporet mig ind på noget.

I får lige et par billeder:

post-64413-0-85475400-1360761052.jpg

post-64413-0-46315700-1360761064.jpg

Så nu har jeg bestilt tid til kjoleprøvning den 8. og den 15. marts - glæder mig helt vildt! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kigget og kigget, og så liiige kigget lidt mere på brudekjoler. Store, små, med og uden tyl, glatte med sten og hvad der ellers er på nettet, og nu tror jeg at jeg har sporet mig ind på noget.

I får lige et par billeder:

post-64413-0-85475400-1360761052.jpg

post-64413-0-46315700-1360761064.jpg

Så nu har jeg bestilt tid til kjoleprøvning den 8. og den 15. marts - glæder mig helt vildt! :loveshower:

Jeg skal prøve kjoler på lørdag og d. 21 :loveshower: glæder mig også helt vildt.. Rigtig flotte kjoler jeg er især vild med den første :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, de er smukke, vor skal du prøve kjoler henne? Bliver spændende :)

Jeg skal til Skott, som ligger i Arden, og så en tur til Askepot og Valentino i Tønder. Det skal nok blive en laaaang køretur hjem, med en masse snak KUN om brudekjoler :7himmel:

Tror H2B skal være glad for han ikke skal med :biggrin:

Jeg har kigget og kigget, og så liiige kigget lidt mere på brudekjoler. Store, små, med og uden tyl, glatte med sten og hvad der ellers er på nettet, og nu tror jeg at jeg har sporet mig ind på noget.

I får lige et par billeder:

post-64413-0-85475400-1360761052.jpg

post-64413-0-46315700-1360761064.jpg

Så nu har jeg bestilt tid til kjoleprøvning den 8. og den 15. marts - glæder mig helt vildt! :loveshower:

Jeg skal prøve kjoler på lørdag og d. 21 :loveshower: glæder mig også helt vildt.. Rigtig flotte kjoler jeg er især vild med den første :a1221:

Jeg er også dybt forelsket i den første :a1221: Hvis den sidder lige så godt på mig som på modellen (tvivler dog :blink: ), så tror jeg virkelig det er KJOLEN.

Jeg kan dog også godt li' den anden, simpelthen fordi den er så enkel. Er vild med den måde stoffet krydser på, og så kan man vel altid få syet nogle perler/sten på.

Jeg glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå med dine prøvninger, især når den første var så dårlig :td: øv for en ekspedient!

Dem jeg har haft i røret i dag lød dog vildt søde. Jeg skal bl.a. have min gode veninde med. Jeg havde sådan set fået bestilt tid, og så skriver hun at hun alligevel ikke kan den dag. Så da jeg ringer for at få tiden lavet om, så var der ikke andet end forståelse i den anden ende - så mine forventninger til servicen er nok ret høj :thumbsupsmileyanim: det skal lige siges, at det var hos Askepot og Valentino.

Redigeret af Miss-Rina
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, de er smukke, vor skal du prøve kjoler henne? Bliver spændende :)

Jeg skal til Skott, som ligger i Arden, og så en tur til Askepot og Valentino i Tønder. Det skal nok blive en laaaang køretur hjem, med en masse snak KUN om brudekjoler :7himmel:

Tror H2B skal være glad for han ikke skal med :biggrin:

Jeg danser i Arden hver uge, hvor vi køre forbi Skott :) Synes det ser ud til at være nogle super fine kjoler, bliver spændende :)

He he, ja det er sikkert ikke noget mænd gad ;-) Men bliver skøøøønt for dig :) Glæder mig til at se billeder :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, de er smukke, vor skal du prøve kjoler henne? Bliver spændende :)

Jeg skal til Skott, som ligger i Arden, og så en tur til Askepot og Valentino i Tønder. Det skal nok blive en laaaang køretur hjem, med en masse snak KUN om brudekjoler :7himmel:

Tror H2B skal være glad for han ikke skal med :biggrin:

Jeg har kigget og kigget, og så liiige kigget lidt mere på brudekjoler. Store, små, med og uden tyl, glatte med sten og hvad der ellers er på nettet, og nu tror jeg at jeg har sporet mig ind på noget.

I får lige et par billeder:

post-64413-0-85475400-1360761052.jpg

post-64413-0-46315700-1360761064.jpg

Så nu har jeg bestilt tid til kjoleprøvning den 8. og den 15. marts - glæder mig helt vildt! :loveshower:

Jeg skal prøve kjoler på lørdag og d. 21 :loveshower: glæder mig også helt vildt.. Rigtig flotte kjoler jeg er især vild med den første :a1221:

Jeg er også dybt forelsket i den første :a1221: Hvis den sidder lige så godt på mig som på modellen (tvivler dog :blink: ), så tror jeg virkelig det er KJOLEN.

Jeg kan dog også godt li' den anden, simpelthen fordi den er så enkel. Er vild med den måde stoffet krydser på, og så kan man vel altid få syet nogle perler/sten på.

Jeg glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå med dine prøvninger, især når den første var så dårlig :td: øv for en ekspedient!

Dem jeg har haft i røret i dag lød dog vildt søde. Jeg skal bl.a. have min gode veninde med. Jeg havde sådan set fået bestilt tid, og så skriver hun at hun alligevel ikke kan den dag. Så da jeg ringer for at få tiden lavet om, så var der ikke andet end forståelse i den anden ende - så mine forventninger til servicen er nok ret høj :thumbsupsmileyanim: det skal lige siges, at det var hos Askepot og Valentino.

Enkelhed er også rigtig godt især hvis kjolen bare sidder lige i skabet, så kan man jo altid pynte den lidt med flot slør og smykker. Jeg har tænkt at jeg skal have blonder på min kjole, men hvis KJOLEN af en eller anden grund ikke har blonder, så tænker jeg et slør kun af blonder.

Glæder mig også sindssygt meget til at prøve kjoler, desværre er det kun måske min ene veninde kommer med, krydser fingre for at hun gør ellers er det bare min mor og vi har ikke helt samme smag :wink:

Hvor dejligt at det kom til at passe med tidspunktet og din veninde :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, de er smukke, vor skal du prøve kjoler henne? Bliver spændende :)

Jeg skal til Skott, som ligger i Arden, og så en tur til Askepot og Valentino i Tønder. Det skal nok blive en laaaang køretur hjem, med en masse snak KUN om brudekjoler :7himmel:

Tror H2B skal være glad for han ikke skal med :biggrin:

Jeg danser i Arden hver uge, hvor vi køre forbi Skott :) Synes det ser ud til at være nogle super fine kjoler, bliver spændende :)

He he, ja det er sikkert ikke noget mænd gad ;-) Men bliver skøøøønt for dig :) Glæder mig til at se billeder :)

Ej hvor sjovt at du kører forbi der hver uge :happy: sådan har jeg det lidt med Kennedys, dengang de var i Assentoft. Min bus kørte lige forbi på vej til skolen :)

Eftersom han kigger mere og mere underligt på mig hver gang jeg snakker om noget bryllupsrelateret :blink:, så tror jeg på det er en rigtig god ting han ikke skal med.

Tror jeg bliver nødt til at poste lidt mere herinde, hvis ikke jeg skal læsse det hele af på H2B :fløjt:

Det bliver vildt skønt - glæder mig helt vildt :loveshower: tror først det rigtigt vil gå op for mig at vi skal giftes når jeg får den første kjole på. Begynder helt sikkert at hyle :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, de er smukke, vor skal du prøve kjoler henne? Bliver spændende :)

Jeg skal til Skott, som ligger i Arden, og så en tur til Askepot og Valentino i Tønder. Det skal nok blive en laaaang køretur hjem, med en masse snak KUN om brudekjoler :7himmel:

Tror H2B skal være glad for han ikke skal med :biggrin:

Jeg har kigget og kigget, og så liiige kigget lidt mere på brudekjoler. Store, små, med og uden tyl, glatte med sten og hvad der ellers er på nettet, og nu tror jeg at jeg har sporet mig ind på noget.

I får lige et par billeder:

post-64413-0-85475400-1360761052.jpg

post-64413-0-46315700-1360761064.jpg

Så nu har jeg bestilt tid til kjoleprøvning den 8. og den 15. marts - glæder mig helt vildt! :loveshower:

Jeg skal prøve kjoler på lørdag og d. 21 :loveshower: glæder mig også helt vildt.. Rigtig flotte kjoler jeg er især vild med den første :a1221:

Jeg er også dybt forelsket i den første :a1221: Hvis den sidder lige så godt på mig som på modellen (tvivler dog :blink: ), så tror jeg virkelig det er KJOLEN.

Jeg kan dog også godt li' den anden, simpelthen fordi den er så enkel. Er vild med den måde stoffet krydser på, og så kan man vel altid få syet nogle perler/sten på.

Jeg glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå med dine prøvninger, især når den første var så dårlig :td: øv for en ekspedient!

Dem jeg har haft i røret i dag lød dog vildt søde. Jeg skal bl.a. have min gode veninde med. Jeg havde sådan set fået bestilt tid, og så skriver hun at hun alligevel ikke kan den dag. Så da jeg ringer for at få tiden lavet om, så var der ikke andet end forståelse i den anden ende - så mine forventninger til servicen er nok ret høj :thumbsupsmileyanim: det skal lige siges, at det var hos Askepot og Valentino.

Enkelhed er også rigtig godt især hvis kjolen bare sidder lige i skabet, så kan man jo altid pynte den lidt med flot slør og smykker. Jeg har tænkt at jeg skal have blonder på min kjole, men hvis KJOLEN af en eller anden grund ikke har blonder, så tænker jeg et slør kun af blonder.

Glæder mig også sindssygt meget til at prøve kjoler, desværre er det kun måske min ene veninde kommer med, krydser fingre for at hun gør ellers er det bare min mor og vi har ikke helt samme smag :wink:

Hvor dejligt at det kom til at passe med tidspunktet og din veninde :biggrin:

Uhh det lyder også ret flot - hvis jeg kommer til at prøve kjole nr. 2, så vil jeg da lige høre dem om de ikke har et blondeslør. Tror bare ikke det er helt i H2B's smag, men man kan jo godt prøve alligevel :fløjt:

Jeg skal også have afklaret om jeg er til kjoler med eller uden skulderstropper. Er lidt bange for at komme til at se for bredskuldret ud :huh:

Min veninde skal bare med, så det var butikken der "tabte" her. Derudover skal min svigermor med - ærligheden selv, og så min mor hvis hun kan klare det (kræftsyg :()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh det lyder også ret flot - hvis jeg kommer til at prøve kjole nr. 2, så vil jeg da lige høre dem om de ikke har et blondeslør. Tror bare ikke det er helt i H2B's smag, men man kan jo godt prøve alligevel :fløjt:

Jeg skal også have afklaret om jeg er til kjoler med eller uden skulderstropper. Er lidt bange for at komme til at se for bredskuldret ud :huh:

Min veninde skal bare med, så det var butikken der "tabte" her. Derudover skal min svigermor med - ærligheden selv, og så min mor hvis hun kan klare det (kræftsyg :()

Agh.. der gik lidt koks i det, så du får ikke den normale qoute

Hehe mon ikke din H2B synes du er smækker lækker blonder eller ej :a1221:

Jeg har ogs tænkt at jeg skal prøve forskellige stile, har aldrig tænkt at jeg var til havfrue kjoler, men efter at have set "say yes to the dress", så synes jeg bare de sidder helt vildt flot, så det skal jeg prøve. Jeg har også virkelig brede skuldre, så er spændt på at se om stropløs er sagen, men en ting er sikkert, der skal være bindebånd bagpå, så den kan sidder perfekt på dagen.

Øv at høre med din mor :hug: håber hun kan klare det.. Sender dig masser af kærlighed tilbage og tanker til at din mor får det bedre :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer