Miss-Rina

Vores bryllup 7-9-13 <3 BERETNING FORTSAT <3

1,022 posts in this topic

Puha sikke en omgang :( godt i har fået styr på det meste igen!

Så fint et hårsmykke!

Glæder mig til at se det færdige DIY :)

Ja det var altså ikke lige til at overskue da vi stod i det, men nu er der styr på det :) vi skal hente H2B's tøj på lørdag :)

Tak søde :kiss: hehe, det gør jeg også :biggrin:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Smukt hairpiece. Og det der arbejde argh- der blander sig i ens bryllupsplanlægning

Glæder mig så meget til jeg får det :) det der arbejde må godt bare pakke sammen og så ellers gi mig ferie nu. Magter snart ikke mere... Argh!

0

Annonce ♥

HJÆLP MIG PIGER!!!

Jeg er SÅ meget på bar bund mht. morgengave... CRAP! H2B har nogle mærkelige ønsker, som fx en kontorstol, som han ikke aner om han sidder godt i, en gyrokopter (legetøj, der går i stykker efter 2. gang man bruger den, fordi den styrter), og så åbenbart en ting der er rund og bliver lavet i Irland, men som jeg ikke må vide hvad er - hvad er det for et ønske?!

Det jeg selv er kommet på er en nøglering i sølv indgraveret med hans nye initialer og bryllupsdato, og så et navneskilt til døren/postkassen. Det er som sådan ok, men aner ikke hvordan han vil tage imod det! Han har lige købt min gave, som åbenbart koster et sted mellem 2-3000. Så jeg er faktisk nødt til at finde på noget mere. Har overvejet en lille mini guldbarre, men tror bare også det vil falde til jorden.

Han er IT-nørd, han går ikke med ur/smykker, han har solbriller, han går op i foto, men mangler ikke udstyr, og vil ikke købe noget som han på et tidspunkt kunne finde på at sælge igen, som fx et objektiv til kameraet, fordi han har opgraderet. Han vil ikke have budoirfotos. Gavekort i ALLE afskygninger er NO GO! Han har lige købt en kortholder, så sådan en mangler han heller ikke. Medmindre man et sted kan få en speciallavet...????

Jeg har tænkt på en tur til Le Mans, men det vil jeg også gerne med til, så det er en tur jeg hellere vil arrangere sammen med ham.

AAARGH!! Dumme morgengave.... Og jeg er jo næsten ikke i tidspres.....

0

Nu skriver du godt nok ingen smykker... :) men kunne sådan nogle special lavet manchetknapper være noget?? Nogle han kunne have på, på dagen.. Du kunne jo tage hans skjorte med til en syerske uden han ved det, og få lavet hullerne...

0

Annonce ♥

Hvad m et mine ferie ophold? Vi var på comwell Kellers Park efter brylluppet, og det var intet mindre end fantastisk:-)

Det kunne JEG godt tænke mig, manden gider ikke hotel... Det er lige før han er mere vanskelig end mig :lol:

0

En anden rejse eller oplevelse?? En gourmet middag på et virkelig lækkert sted, miniferie på Fur med ølsmagning på Fur bryghus :)

Jeg ville også være på bar bund! (Men forleden havnede jeg inde i en butik hvor de havde en meget speciel globus som jeg vil købe til min mand. Den var i sådan noget sølv/tin agtigt... Rigtig flot. Han har også rejst i hele verden og ønsker sig et stort verdenskort- det har vi ikke plads til.. )

Tilbage til oplevelser...

Bor I i hus eller lejlighed?

0

Man kan nogen gange købe sådan et billigt tilbud, hvor man kan komme ud og køre i en Farrari i 15 eller 30 min... Kender nogen som har prøvet det og det var så fedt sagde de... Prøv at google det, så kan du sikkert finde noget.

Det må da være alle mænds drøm :7himmel:

0

Oplevelser... Mjaa tjoo.. Er lidt luren ved det. Er nok mere ude i en fysisk ting tror jeg. Noget der varer ved.

Den med globusen er egentlig en god ide, i hvert fald når nu din mand ønsker sig et kort. Det gør min ikke, så har det lidt som med nøgleringen - er bange for det falder til jorden :unsure:

Vi bor i et 115kvm stort/lille (alt efter hvordan man ser det) ejet rækkehus, og har en ikke ret stor have.

0

Annonce ♥

Altså da min mand blev færdig med sin HD sidste somme gav jeg ham en kæmpe gasgrill... Så var der f ikke et øje tørt! Mænd altså! Han var simpelthen så glad for det store monster!!!

Nå men måske din man kan blive glad for et eller andet til hus eller have... Noget du også gider se på.... Prøv at kigge rundt - hvad kunne pynte på en hylde, på væggen, på terrassen, i skuret..... (Mænd)

Kender godt tanken om noget varigt... Men det lyder ikke som om din mand synes det er så vigtigt.

(Min mand ville igen blive lykkelig for en højtryksrenser... JEG køber det ikke!!!! NIX)

0

Er din mand til whisky?? Noget rundt fra Irland kunne godt være lidt kryptisk :)
Hvis han er til whisky (eller cognac, rom, gin el.l) gav min stedmor min far en s****dyr whisky i en flot krystal karaffel med matchende glas på et sølv fad i morgengave. kunne måske være en idé :)

0

Arhmen altså... Han er mega vanskelig.. OG grill-fanatiker. Han har ikke bare én stor Weber grill, men hele TO. Plus en lille i campingvognen.. Han skulle nødig gå ned på grill jo :rolleyes:

Jeg tvang lidt ønsker ud af ham i dag. Det viser sig at han faktisk ønsker sig solbriller. Om det så var noget han sagde, bare for at slippe af med mig, hmmmm pas hehe :lol: han ønsker sig også sko, men tror jeg snupper solbrillerne - wuhuuu, så er jeg ikke helt på bar bund :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Nu har du jo fundet på lidt.. Men da du skrev var mine tanker enten et foto-kursus..

Har en veninde som gør det meget i fotografering og hun fik et fotokursus af hendes kæreste i fødselsdagsgave.. Det var et kæmpe hit.. Så kunne han blive dygtigere inden for hans interesse..??!!

Derudover ved jeg at man kan købe Georg Jensen kortholdere som man kan få indgraveret.. Der kunne du jo gøre den personlig med noget dato eller navn eller lign??

(Ved bla. At der er en på trendsales.dk som sælger dem..)

Måske det var noget?? :)

0

Jeg (vi) blev færdige med bordkortene i går :cheerleader3: billeder kommer i aften :wink: vi, fordi H2B hjalp :biggrin: han satte dobbeltklæbende tape på bagsiden af citaterne, og så satte jeg dem i bordkortene. Han er ikke helt normal hvad humor angår, så da jeg første gang nævnte børnecitaterne tror jeg han tænkte, at jeg var blevet skør. Men han fik da grinet vældig meget da han sad og læste nogle af dem i går :lol:

I aften skal jeg altså være færdig med doorhangerne, og så kommer der billeder af dem også :wink:

Jeg har været meget i tvivl omkring strømpebånd, men nu er det bestilt. Det blev sendt fra USA i går, så kryds fingre for at det når at komme. Det bliver måske knebent, men har før oplevet at post fra USA er kommet allerede efter en uge, så nu ser vi. Ellers bliver det sat til salg efter brylluppet. Skal nok sætte billede af det ind, det bliver også i aften :tunge:

Jeg synes stadig der er mange projekter igang, men føler mig mere rolig faktisk, sjovt nok.. Jeg hepper i hvert fald på mig selv, både for at nå det sidste, men også for at blive ved med at holde den her ro i kroppen :loveshower: ihh, elsker bare min H2B herfra og til månen!!! :7himmel:

0