Miss-Rina

Vores bryllup 7-9-13 <3 BERETNING FORTSAT <3

1,022 posts in this topic

Jo det skal i da ikke snydes for, men filen ligger hjemme på computeren, og fik ikke lige lavet et print screen midt i alt kaoset i går. Skal nok oploade billeder i aften :)

Ja UARK må du nok sige! H2B er helt cool haha.. Mig derimod? Er pænt glad for jeg ikke skal arbejde andet end i dag og i morgen! Ville dø af stress ellers.

0

Annonce ♥

Vi har nu også en gæstebog, men det er en helt almindelig scrapbog jeg har lavet om, hvor gæsterne har fået en side hver (par, single), hvor der skal et billede på deres side, hvor de så kan skrive og tegne som de vil. :)

Og jeg er skisme glad for min gæstebog da!
Godt din overlevede! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Ja sikke da en gyser - det kan skisme da ikke være bekendt.... :prik:

Herhjemme er det bordplanen der skaber kvaler lige pludselig... Ej jamen altså!!! :sm:

Jeg ved altså heller ikke lige hvad der skete for hans midlertidige kortslutning... Mænd tsk tsk.. :rolleyes:

Uha, den der bordplan er heller ikke helt nem. Frygtede også det værste da vi gik igang, men vi var da færdige i løbet af ½ time.. Weird nok :blink::lol:

0

Vi har nu også en gæstebog, men det er en helt almindelig scrapbog jeg har lavet om, hvor gæsterne har fået en side hver (par, single), hvor der skal et billede på deres side, hvor de så kan skrive og tegne som de vil. :)

Og jeg er skisme glad for min gæstebog da!

Godt din overlevede! :thumbsupsmileyanim:

Jamen jeg prøvede også at sige, at han behøver jo ikke kigge i den, men JEG vil altså gerne have en... Det skulle bøjes i neon før den røg ind på lystavlen... Utroligt altså :tunge::wink: når jeg nu havde lagt så meget arbejde i den, så blev det til en principsag til sidst! :lol:

0

Annonce ♥

Damn jeg har været meget i tvivl om de der øreringe.. Hænge-model eller bare stiks..? Så nu har jeg bestilt begge dele. Har jo egentlig ørestikker, men kunne bare godt tænke mig de var liiiidt større, så har bestilt dem som 5mm. Dem kan jeg altid bruge bagefter hvis det er jeg vælger hængeøreringene. Bling kan man aldrig få for lidt af :biggrin:

Her er hængeøreringene. De er ikke så store, i alt med "låsen" ca. 27mm høje. Selve dråben er 11x15mm.

post-64413-0-57340800-1378123327_thumb.j

Ørestikkerne er dem her.

post-64413-0-40007700-1378123563_thumb.j

0

Hvor er der sket meget her! Først en stor kram til dig :bearhug:

Synes det lyder som en rigtig god morgengave du er kommet frem til :thumbsupsmileyanim: og skønt bordplanen var så hurtigt overstået :thumbsupsmileyanim:

Godt du fik lov til at beholde gæstebogen! De mænd får altså nogle gange nogle mærkelige idéer, tsk tsk :rolleyes:

0

Annonce ♥

Ihh l så fine øreringe!!!

Jeg kom da egentlig aldrig videre med den post.... :blink: nå det bliver nok bare de vanlige :lol:

Ellers er jeg sikker på du godt kan nå det endnu! Jeg har købt mine på aveny.dk - de har kun 1-3 dages fragt :)

0

Jeg tror der er nogle guder i det høje, som er i vildt drille-humør. Jeg bestilte extensions i sidste uge, og de er kommet i dag. Lige til tiden, for jeg skal jo til frisør onsdag. Jeg pakker dem da lige ud, for de ser lidt underlige ud. Det er så transe extensions og ikke med clips, som jeg ellers har bestilt. Det er clips extensions der står på min faktura, men ikke det de har sendt til mig......

Crappy crap......

0

Jeg tror der er nogle guder i det høje, som er i vildt drille-humør. Jeg bestilte extensions i sidste uge, og de er kommet i dag. Lige til tiden, for jeg skal jo til frisør onsdag. Jeg pakker dem da lige ud, for de ser lidt underlige ud. Det er så transe extensions og ikke med clips, som jeg ellers har bestilt. Det er clips extensions der står på min faktura, men ikke det de har sendt til mig......

Crappy crap......

Jamen for sulan da :sm: :sm:
0

Annonce ♥

Crappy crap......

Jamen for sulan da :sm: :sm:

Bare kryds fingre for, at de kan nå at komme hjem til i morgen...

0

Man kan få helt lyst til at skrige ARGH.... Sikke meget der lige skal drille op til den store dag. Håber ekstensions når at komme.

Men hold nu op dine hængeøreringe er smukke. Det er lige før jeg må eje dem... :badgirl:

0

Annonce ♥

Hvor er der sket meget her! Først en stor kram til dig :bearhug:

Synes det lyder som en rigtig god morgengave du er kommet frem til :thumbsupsmileyanim: og skønt bordplanen var så hurtigt overstået :thumbsupsmileyanim:

Godt du fik lov til at beholde gæstebogen! De mænd får altså nogle gange nogle mærkelige idéer, tsk tsk :rolleyes:

Tak for krammet :hug: det kan man altid bruge, når ens søster tér sig på den måde!

Tak, håber sådan at han bliver glad for den! :biggrin: Jeg hentede nøgleringen i går, den er blevet SÅ fin, men billederne bliver først sendt i morgen.. Har lidt panik på over dem..!

Bordplanen løste vi hurtigt, vildt underligt, for troede den ville give os store problemer, men det var slet ikke slemt overhovedet :thumbsupsmileyanim:

Ja det var et lettelsens suk da vi blev enige om gæstebogen - pyh ha! De der kære mænd altså.. :rolleyes:

0

Ih det lyder da skide irriterende med hairextensions :pokey: Håber de rigtige når at komme.

Helt vild med dine øreringe :loveshower:

Har noget kriller i maven i forvejen, men med dét her oveni... ARGH! Har det som om jeg skal til eksamen, jeg har bare ikke noget pensum at læse op på :blink::lol:

Tak - jeg blev ved med at kigge på dem, og så var det bare at få trykket køb. Ville fortryde det bagefter hvis jeg i det mindste ikke prøver dem :wink:

0

Man kan få helt lyst til at skrige ARGH.... Sikke meget der lige skal drille op til den store dag. Håber ekstensions når at komme.

Men hold nu op dine hængeøreringe er smukke. Det er lige før jeg må eje dem... :badgirl:

Jeg krydser hvad der krydses kan for at de kommer frem! Får dem sendt til arbejdet, for salonen åbner først kl. 10. Og hvad så hvis ham fra GLS så kørte med dem igen? Ej det ville jeg slet ikke turde...

Tak :) øreringene er fra aveny.dk og koster 498,- så det er ikke fordi det er så galt :) ørestikkerne kostede 138,-, så dem kunne jeg ligeså godt få med.. De kiggede på mig :floejt::biggrin::badgirl:

0