Miss-Rina

Vores bryllup 7-9-13 <3 BERETNING FORTSAT <3

1,022 posts in this topic

Så har jeg sendt 4 roser med pålimede orchideer til Larsen Forsølvning. Uhh er spændt på om de kommer frem til ham i morgen, og om han kan forsølve en rose med orchidé.. Indsæt her negle-bidende smiley, for hold da helt op hvor er jeg spændt på om det lykkes!

Har også lige bestilt en syrefri æske og papir fra Panayotis. Så håber jeg bare at kjolen kan mases ned i den hehe.. :wink:

Edited by Miss-Rina
0

Annonce ♥

Du skriver så dejligt levende! :) Hvor er det HYGGELIGT at læse med!!

Tak altså, hvor er du sød :blush: skal nok snart få skrevet noget mere. Det er bare lige den der tid.. Mon det er muligt at få lidt mere af den? :floejt::biggrin:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Beretning - del 3

Dagen var nu endelig kommet. Jeg havde sat vækkeuret til kl. 7.30, og vågnede da også først da det ringede. Var jo kommet rigeligt sent i seng :oops: så lå lige og nød at jeg var helt alene, og at jeg bare kunne nyde det hele nu. Så tjekkede da lige BK før jeg hoppede i bad, og da jeg kom ud, så skal jeg ellers lige love for at jeg fik en anelse stres på. Min veninde, som jeg havde aftalt med, at hun skulle med til frisør skrev en sms. Først godmorgen, og så ellers om det var ok hun ikke kom med, for hendes lille dreng på 2 måneder var altså ikke helt nem (på det tidspunkt var der mistanke om kolik). Hendes kæreste skulle selvfølgelig nok komme og hente mig og køre mig til frisøren som aftalt, men det ville give hende en chance for at få ham til at falde lidt til ro, før de skulle komme hjem til os. Det var jo lidt mere vigtigt at der var lidt ro på ham når hun skulle hjælpe mig i kjolen. Æhm jo da... Følte mig en smule sat i baggrunden, men sådan er det jo med børn.

Jeg løb lidt i cirkler om mig selv, magtede ikke at få en bid ned. Fik lige ryddet det sidste på spisebordet, fik tændt for vores kaffemaskine, og så fik jeg ellers fundet mine extensions, hårsmykke og slør. Fik lavet en latte til at tage med til frisøren, og så skrev min veninde da kareten var på vej :lol: jeg løb altså stadig lidt rundt om mig selv da min venindes kæreste kom. Han kunne så berolige mig med, at min veninde rystede mere end mig. Hun var helt vildt nervøs på mine vegne, og var så ked af hun ikke kom med til frisøren alligevel. Men okay, fotografen skulle jo også med. Det er jo begrænset hvor mange der kan sidde og kigge på mig på én gang :rolleyes:

---- og så kommer der ikke lige mere fra min forberedelse før jeg får billeder fra fotografen :tunge:

Derimod kan jeg fortælle lidt om formiddagen ude på Jomfrubakken.

Min svigerinde var stået tidligt op (som altid - den energi-bombe :rolleyes::wink: ), så hun var ude og tage lidt billeder i morgensolen. Her er vores fantastiske æresport, som mine svigerforældre stod for. Skiltet er malet af en fra skydebanen i Grenaa, hvor Ronni har slået sine folder siden han var 10år.

post-64413-0-37651800-1379446312_thumb.j

Alle værelser på nær 3 var fyldt med gæster, så der var et leben uden videre og en masse hygge om morgenmaden. Og mens folk sad der, så kom min yngste niece Ditte løbende hen til Ronni. "Ronni, Ronni - du skal komme! Der er vand på gulvet.." Ronni: "Er det ikke bare noget der er spildt på gulvet?" og så ellers undrende kiggen rundt på de andre om bordet.. Ditte: "Der er rigtig meget vand. Kom nu med!" Og ganske rigtigt, der var vand på gulvet ude i værelsesgangen. Meget vand. Jomfrubakken har egen vandboring, og har derfor egne varmtvandsbeholdere. Og dem er der 2 af, én i teknikrummet på 1. sal og én i teknikrummet i stueplan. Og når vi snakker varmtvandsbeholdere med vand til at 30 mennesker kan bade på én gang, så kommer der pænt meget vand ud når en pakning går. Beholderen på 1. sal havde sprunget en pakning, og vandet løb ned på gulvet, derfra ud til væggene, ud i skunken, ned i loftet, ned langs væggene igen, og langs gulvet op i værelsesgangen, så der lå vand 2 værelser op af gangen.

Alt i alt giver det lettere panik, en masse gæster der ofrer sig og hjælper med at rydde op, et værtspar i mere panik, og gæster som ikke var nået at komme i bad før uheldet. Værtsparret, Gitte og Jørgen, fik ringet efter en smed som stod der 15min efter - god service i en krisesituation!

Hvad der herefter sker på Jomfrubakken før vi skal i kirke, ved jeg ikke så meget om. Men folk kommer efterhånden i tøjet, også Ronni :a1221:

post-64413-0-47569000-1379448007_thumb.j

Her er Ronni sammen med sin far (ham med solbrillerne), og min far. De snakkede vist om der var gang i James Bond-temaet :lol:

post-64413-0-74733600-1379448100_thumb.j

Og så får i ikke mere før jeg får de billeder ( :sm: ) fra fotografen. Sorry... :blush::td:

0

Annonce ♥

Weee der kom mere. Hold da op en panik der må have bredt sig med det vand.. hvad gjorde i af alt vandet?

Yep, som lovet så lidt mere :wink: ja det kunne jeg forestille mig! Jeg fik først noget at vide da vi var blevet gift, og sad i bilen på vej ud mod locationbilleder. Tænk sig altså.. Zilla var virkelig blevet helt væk :floejt: hun kom dog frem igen i dag, men det er en helt anden historie :lol: jeg tror det blev tørret op :rolleyes:

0

Weeee sikken en dejlig beskrivende og levende start på din beretning :cheerleader3: Hvor er det bare nogle lækre lokaler og flot flot festopstilling!

Men hold da op hvor uheldigt med den varmtvandsbeholder, kan lige forestille mig hvor kaotisk det må have været :shooter:

Glæææder mig til flere billeder og mere beretning ! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Altså du skulle da være forfatter.. ;) man bliver fuldstændig fanget af din beretning.. :)

Åh det må have været vildt kaotisk med uheldet med vand..

Må jeg ha lov at være lidt glad for at det ikke skete da vi var der, for så tror jeg da godt nok jeg var kommet helt op i det røde felt...

0

Så længe bare uheldskvoten er brugt op FØR selve ceremonien og festen ;-)

Hvad er der dog sket i dag, dear?

Hehe, nej der var ikke flere store ulykker. Måske et par små ups'ere, men ikke noget i vandskade-klassen :wink:

0

Ej puha sikke en start på dagen..!!! tror jeg var gået ned med stress hvis det var mig..!

Jeg var nu også liiige i overkanten stresset om morgenen, men da jeg sad ved frisøren kom roen lige så stille :) og vandskaden vidste jeg jo intet om før efter vielsen - de var alle sammen enige om at jeg ikke skulle vide noget, og det er jeg rigtig glad for. Jeg ville alligevel ikke kunne gøre noget ved det.

0

Annonce ♥

Weeee sikken en dejlig beskrivende og levende start på din beretning :cheerleader3: Hvor er det bare nogle lækre lokaler og flot flot festopstilling!

Men hold da op hvor uheldigt med den varmtvandsbeholder, kan lige forestille mig hvor kaotisk det må have været :shooter:

Glæææder mig til flere billeder og mere beretning ! :cheerleader3:

Taaaak søde, ihh er bare så glad for at der er nogen der kan li' det jeg skriver og viser :kiss::cheerleader3:

Jeg mangler virkelig billederne fra fotografen nu, for vil ikke rigtig gå videre før jeg har dem. Billeder siger jo mere end 1000 ord :wink:

0

Altså du skulle da være forfatter.. ;) man bliver fuldstændig fanget af din beretning.. :)

Åh det må have været vildt kaotisk med uheldet med vand..

Må jeg ha lov at være lidt glad for at det ikke skete da vi var der, for så tror jeg da godt nok jeg var kommet helt op i det røde felt...

Årh hvad en kompliment! :blush::kiss::cheerleader3: Tusind tak!!!

Selvfølgelig må du det :wink: det hele gik jo alligevel, og alle kom (så vidt jeg ved) i bad alligevel. Men der var lidt problemer med det varme vand senere på dagen, for der var blevet slukket for en hane, så pludselig stod køkkenet uden varmt vand :o ikke så heldigt, men meget hurtigt at løse.

0

Det må have krævet sin gulvklud da ;)

Ja det tror jeg også! :wink:

Som Jørgen sagde dagen efter om søndagen: Nu mangler de bare en stormskade, så er de ved at være hele paletten rundt med hvad de kan sende til forsikringsselskabet. For de har jo været brændt, nu haft vandskade, de har haft elskade efter lynnedslag hvor stort set alt nyt inventar i køkkenet skulle skiftes.. Det er helt vildt det de har været ude for, men de giver ikke op - dén skal de ha'! :respekt:

0

:loveshower:Milepæl.. :loveshower:

Hold op hvor flyver tiden bare afsted! I dag er det præcist 8 måneder siden at jeg blev friet til :a1221: fatter næsten ikke at al tiden er gået med det der føltes som uendelig planlægning, spænding og glæde, og nu er jeg frue :c166: det er så VILDT! Og jeg er bare så lykkelig :7himmel::7himmel: :7himmel:

Men kan mærke at jeg er ret så glad for, at min bedste veninde skal giftes til næste år, for så er jeg ikke "tvunget" til at forlade det her fantastiske univers - det kan man jo nærmest slet ikke :floejt::biggrin: og jeg er så glad på hendes vegne - det bliver helt fantastisk er jeg sikker på :loveboard:

Hun har også spurgt mig om jeg vil med ud og se på kjoler, så næste lørdag går turen til Tønder (igen :heart: )

0

Forsølvning af rose

JAAAA!!! Er simpelthen så glad!!! :cheerleader3::cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg har lige haft snakket med Poul Larsen himself. Var ved at blive lidt bekymret over, at jeg ikke hørte noget fra ham, men det er så åbenbart fordi han arbejder i døgndrift for tiden - 7-9-13 giver mange kunder :wink:

Anyway - blomsten - eller skulle jeg sige blomsterne, for der sidder nemlig en orchidé fast på rosen, har fået første omgang, men skulle vist have en tur til. Til sidst bliver den så lakeret så den ikke oxyderer på et splitsekund. Ting der er forsølvet er åbenbart meget skrøbelige, så de holder ikke ret godt til at blive pudset. Og for en flad 50'er for lakering, så er det i hvert fald ikke det der vælter budgettet!

Årh det er bare en dejlig dag i dag :7himmel::loveshower:

0