Sign in to follow this  
Followers 0
pernut

Gommens tøj...

10 posts in this topic

HJÆÆÆLP ... Jeg er kræsen, og min mand hader at købe tøj. Han elsker at få nyt, men jeg skal helst købe det for ham. Jeg kan bare ikke finde TØJET til ham. Jeg vil gerne ud i butikker og prøve - men jeg vil ikke se ham i det. Har aldrig set ham i et jakkesæt/smoking, og jeg vil gerne vente til han står der i kirken.

Men hvor filan skal jeg lede?? Har brugt dage og nætter på at gennemsøge nettet, og jeg har ikke fundet én eneste, jeg bare tænkte "Dét er bare Thomas".

Har kigget lidt på suitopia.dk.. Umiddelbart ser det jo fint ud.. Men tør jeg/vi? NOgen der har erfaringer med dem, eller andre der skræddersyr?

0

Annonce ♥

hvis nogle har erfaringer med den der http://www.suitopia.dk hører jeg meget gerne fra dem! Min kæreste vil så gerne have et hvidt jakkesæt med lang jakke, men det er svært at finde, når man er en kvinde, og ikke ligefrem har herreproportioner. Så vi skal have syet noget til hende :)

0

hvis nogle har erfaringer med den der http://www.suitopia.dk hører jeg meget gerne fra dem! Min kæreste vil så gerne have et hvidt jakkesæt med lang jakke, men det er svært at finde, når man er en kvinde, og ikke ligefrem har herreproportioner. Så vi skal have syet noget til hende :)

Ellers laver by Malene Birger altid nogle fantastisk smukke hvide jakkesæt, som kunne være en mulighed :)

0

Annonce ♥

Kiggede lige kort på det, mens dels drømmer hun om noget i victoriansk stil, og dels må det helst ikke være alt for kvindeligt (jeg har dog insisteret på, at man faktisk kan se, at hun har en krop i det :P ), så tror desværre ikke Malene Birger er noget :) Ellers tak :)

0

Pernut: Har I kigget i Kaufmann..? Der kan man da få jakkesæt fra flere forskellige brands... Hvis I bor i nærheden af KBH, så er der også Troelstrup, som har en hel etage med jakkesæt, og de skræddersyer også...

0

Annonce ♥

Min mand fik sin jakkesæt og skjorte skræddesyet til ham hos FashionLab i Odense - meget god service!

Hvis din mand er ikke så meget til at købe/vælge tøj selv, har han nogle venner som kan lide "smart" tøj? Jeg ville heller ikke se min mand i jakkesæt inden bryllupsdagen og han tog derfor ud og kiggede efter tøj med en god kammerat som vi synes har god stil :)

0