Guest munkfinsen

Shittttt

43 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Den klæder dig rigtig godt! Jeg har faktisk prøvet præcis den model men den sad bare ikke godt på mig. Men det gør den altså på dig. Nar du nu ikke kan få pengene retur så ville jeg altså beholde den, du bliver en smuk brud i den kjole.

Alternativt kan du vel tage ud i butikken og se om der var en anden du kan lide derude. Kennedys har jo mange kjoler.

/Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg valgte at købe sløret før kjolen og der havde jeg bare rigtig ondt i maven da det kostede 1800 kr. Og jeg synes det var alt for dyrt. Men da jeg købte kjolen sidste weekend kom jeg til at gå 2000over budget. Og det havde jeg det helt fint med da jeg bare kunne mærke der var den helt rigtige. Men den kostede 9000 kr. Av

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wau Du ser smuk ud og Kjole ser smuk ud. Tror det har meget at gøre med at, det lige pludselig går op for én at - nu sker det - brylluppet :) og man giver mange penge for en kjole man kun bruger en gang. Men hvad, man skal (forhåbelig) kun giftes en gang.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da du købte kjolen er jeg sikker på at du havde en god fornemmelse i maven, bliv ved med at huske på den følelse:-) Den sidder flot på dig. Jeg gav 10.900 + slør til 1400kr og så kommer skrædderen oven i, men jeg elsker kjolen og det er vigtigt, skal så lige siges at mine forældre har betalt 10.000 det er bare så fantastisk...tror ikke jeg havde valgt at prøve den hvis jeg selv skulle betale..

Nalu din kjole er også rigtig flot, sidder godt :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at kjolen klæder dig rigtig godt på billedet! Hvis du føler dig godt tilpas i kjolen og mener at det er KJOLEN - er der så et andet sted i kan spare?

Har selv købt denne: Venter bare på at få den syet i min egen størrelse.

http://s1352.beta.photobucket.com/user/tgs24/media/P2160513-Kopi_zps1dbfcc7c.jpg.html

(den driller lige med at sætte foto ind)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer