Guest munkfinsen

Shittttt

43 posts in this topic

hmm kan se den anden er købt hos Kennedys, de giver vist ikke retur, men du kan få et tilgodehavebevis, som en anden her på siden. bum, bum... Jeg ville beholde den ;)

0

Annonce ♥

Jeg gav 14 000 kr + tilretning for min. Jeg havde ikke forstillet mig på nogen måde at jeg ville give mere end 10 000 for en kjole, men sådan kan man jo tage fejl :fløjt:

0

Når du ikke kan få pengene retur så er jeg slet ikke i tvivl: Du skal bare elske din kjole! Den er smuk!

Jeg har ikke nogle billeder af min fordi den skal rettes til og ikke sidder vildt godt endnu.

0

Annonce ♥

Ja, jeg stemmer på "ELSK DEN" den er jo fantastisk!!!

Jeg har givet ca 1500 for min, plus en del stess. Den er ved at blive syet, så kan ikke poste noget billede lige nu

0

Den er virkelig flot til dig!!!! Jeg syntes du ser suuuper flot ud i den.

0

Den klæder dig rigtig godt! Jeg har faktisk prøvet præcis den model men den sad bare ikke godt på mig. Men det gør den altså på dig. Nar du nu ikke kan få pengene retur så ville jeg altså beholde den, du bliver en smuk brud i den kjole.

Alternativt kan du vel tage ud i butikken og se om der var en anden du kan lide derude. Kennedys har jo mange kjoler.

/Josephine

0

Tak😊synes også den sidder smukt. Har fået en tid den 16 hvor jeg skal prøve den og nogle flere

0

Annonce ♥

Hej jeg valgte at købe sløret før kjolen og der havde jeg bare rigtig ondt i maven da det kostede 1800 kr. Og jeg synes det var alt for dyrt. Men da jeg købte kjolen sidste weekend kom jeg til at gå 2000over budget. Og det havde jeg det helt fint med da jeg bare kunne mærke der var den helt rigtige. Men den kostede 9000 kr. Av

0

Wau Du ser smuk ud og Kjole ser smuk ud. Tror det har meget at gøre med at, det lige pludselig går op for én at - nu sker det - brylluppet :) og man giver mange penge for en kjole man kun bruger en gang. Men hvad, man skal (forhåbelig) kun giftes en gang.

0

Jeg har valgt denne og kan pludselig blive i tvivl den er ikke dyr lige omkring 6000 for kjole og slør

Hvad synes i?

post-58434-0-69138600-1360071443.jpg

post-58434-0-91128100-1360071478.jpg

0

Annonce ♥

Jeg har valgt denne og kan pludselig blive i tvivl den er ikke dyr lige omkring 6000 for kjole og slør

Hvad synes i?

Jeg synes den er rigtig fin og har et godt snit

0

Da du købte kjolen er jeg sikker på at du havde en god fornemmelse i maven, bliv ved med at huske på den følelse:-) Den sidder flot på dig. Jeg gav 10.900 + slør til 1400kr og så kommer skrædderen oven i, men jeg elsker kjolen og det er vigtigt, skal så lige siges at mine forældre har betalt 10.000 det er bare så fantastisk...tror ikke jeg havde valgt at prøve den hvis jeg selv skulle betale..

Nalu din kjole er også rigtig flot, sidder godt :-)

0

Hvad synes i?

Synes faktisk det lyder ret billet - jeg tror du har gjort en god handel:)

0

Hvad synes i?

Synes faktisk det lyder ret billet - jeg tror du har gjort en god handel:)

hov ville skrive billigt:) - og så er den rigtig flot til dig

0

Annonce ♥

Jeg synes at kjolen klæder dig rigtig godt på billedet! Hvis du føler dig godt tilpas i kjolen og mener at det er KJOLEN - er der så et andet sted i kan spare?

Har selv købt denne: Venter bare på at få den syet i min egen størrelse.

http://s1352.beta.photobucket.com/user/tgs24/media/P2160513-Kopi_zps1dbfcc7c.jpg.html

(den driller lige med at sætte foto ind)

0

Fik 10% rabat så gav 8100,- for kjolen.. Havde håbet på mindre, men kunne bare føle at det var den rigtige da jeg fik den på.

0