Guest PrinsesseJulie

HELDAGSFOTOGRAF - HJÆLP!

25 indlæg i dette emne

Hejsa :)

Min kæreste og jeg sidder og roder med at finde en heldagsfotograf, hvor billederne falder i vores smag, prisen er OK og der er rigtige billeder med i "fotopakken" og ikke KUN en dvd/cd jeg kan se dem på.

Er der nogle som har gode ideer og tips til dette emne? ALT hjælp kan bruges. Navne, hjemmesider, anbefalinger på alt i dette emne.

Vil så gerne have nogle billeder som er KLARE i farverne men også sort/hvid.

Håber I kan hjælpe.

Julie og Kasper

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Julie og Kasper.

Vi er et fotografteam, som er kærester bag kameraet, som selv skal giftes i år.

Når I skriver rigtige billeder, er det så print I mener?

Vi vil gerne tilbyde os selv som jeres heldagsfotografer. Vi tilbyder et album med i vores to store pakker, hvor vi samler de bedste billeder. Dette bliver godkendt af jer inden tryk, så I får præcis det som I kunne tænke jer.

For os er det vigtigt, at farverne på billederne bliver så naturlige som muligt. Der er mode i fotografering som i alt andet, men lige præcis bryllupsbilleder mener vi, skal være tidsløse og derfor i de "ægte" farver. Derudover laver vi selvfølgelig lidt i sort/hvid, det er en klassiker, som aldrig går af mode :-)

I kan se mere om os og vores firma på www.martinoglouise.com

Vi håber, at vi kan tilbyde jer det, som I ønsker, og I er altid velkommen til at kontakte os for flere detaljer eller uddybelse.

Mange hilsner

Martin og Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt Albrechtsen Foto. Han laver også nogle super gode billederne.

http://www.afoto.biz/priser.html

men vi synes også godt stilen hos Mørkøvfoto

http://www.morkov-foto.dk/

Bryllupsklar has også en masse links. Du kan se dem her:

http://www.bryllupsklar.dk/bryllup/heldagsfotografer.html

Men du er ikke den første der for nyligt har oprettet en lignende tråd. Så hvis du søger oppe i søgefunktionen på "foto" eller "heldagsfotografering" kommer der en masse nylige tråde op, hvor mange flere brude har besvaret det samme spørgsmål :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa, jeg kan anbefale smuktpar.dk Det er en pige ved navn Maj der er fotogaf, og hun er god til at lave anderledes og levende billeder. Vi brugte hende selv til vores byllup.

Marianne :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du har masser af tid, så du skal nok finde det du leder efter. Fotografer er der nok af :)

Vores egen behøver jeg så ikke anbefale, for det er meget blide farver (loooove it) og på dvd, som vi ønsker det. Jeg ved slet ikke om han gør det anderledes mht. farverne..

Vedkommende kan jo komme fra hele landet, og behøver ikke være lokal. Vores bor selv i KBH og kommer til Odense og Fredericia.

Selvom der ikke er fremkaldte billeder med i pakken, så kan du sikkert sagtens få lavet et tilbud de er med. Jeg har set flere gøre det sådan, og så betaler man kun for selve fremkaldelsen/fotomappen, og ikke andet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du har masser af tid, så du skal nok finde det du leder efter. Fotografer er der nok af :)

Vores egen behøver jeg så ikke anbefale, for det er meget blide farver (loooove it) og på dvd, som vi ønsker det. Jeg ved slet ikke om han gør det anderledes mht. farverne..

Vedkommende kan jo komme fra hele landet, og behøver ikke være lokal. Vores bor selv i KBH og kommer til Odense og Fredericia.

Selvom der ikke er fremkaldte billeder med i pakken, så kan du sikkert sagtens få lavet et tilbud de er med. Jeg har set flere gøre det sådan, og så betaler man kun for selve fremkaldelsen/fotomappen, og ikke andet.

Du må gerne skrive, hvem jeres er :) For har sendt mails til mange og de kan godt lave andet, hvis det ønskes.

havde bare lige fundet en med total yndlings og det hele var som det skulle med pris, billeder, albums og farverne og stemningen, men så kører han kun på sjælland :( ævæv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har masser af tid, så du skal nok finde det du leder efter. Fotografer er der nok af :)/>

Vores egen behøver jeg så ikke anbefale, for det er meget blide farver (loooove it) og på dvd, som vi ønsker det. Jeg ved slet ikke om han gør det anderledes mht. farverne..

Vedkommende kan jo komme fra hele landet, og behøver ikke være lokal. Vores bor selv i KBH og kommer til Odense og Fredericia.

Selvom der ikke er fremkaldte billeder med i pakken, så kan du sikkert sagtens få lavet et tilbud de er med. Jeg har set flere gøre det sådan, og så betaler man kun for selve fremkaldelsen/fotomappen, og ikke andet.

Du må gerne skrive, hvem jeres er :)/> For har sendt mails til mange og de kan godt lave andet, hvis det ønskes.

havde bare lige fundet en med total yndlings og det hele var som det skulle med pris, billeder, albums og farverne og stemningen, men så kører han kun på sjælland :(/> ævæv.

Hvem var det på Sjælland? For syntes næsten kun jeg kan finde nogle fotografer som jeg syntes er interessante på Fyn eller i Jylland :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved at vores har sin egne stil, og den vil han ikke fravige tror jeg (jeg har spurgt hehe). Han hedder Frank Lohmann.

Har også haft skrevet til ham og set hans hjemmeside .. er bare ikke helt sikker på at jeg kan lide at billederne er nedtonet lidt i farven og de er gjort lidt "gennemsigtige". Jeg leder videre :) tror jeg har set på 20 fotografer. hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mere held end forstand at vi fand vores så hurtigt, jeg har nemlig fulgt ham og hans udvikling i flere år. Ingen kan være mere kræsen end mig ;) Så jeg har fortalt staklen, at det bliver hans livs opgave.

Har du ikke et billede eks. på hvad du vil have?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har fundet hans hjemmeside og umiddelbart ser det ud til at han kører i HELE landet ..

uhha, måske endelig en som opfylder mit ønsker om de klarer farver.

Takker og bukker :biggrin:

Nå det ændrer jeg altså lige igen haha. Glæder mig du kan lide det.

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg vil da gerne anbefale Tina Liv. Hun har bla også fotograferet til min shop. Synes bare hun er død skrap til at fange de rigtige øjeblikke. Dygtig, behagelig og meget prof:-)

http://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=tina%20liv&source=web&cd=1&cad=rja&sqi=2&ved=0CCwQFjAA&url=http%3A%2F%2Ftinaliv.com%2F&ei=gJEJUcfiMpHKsgbe4YDgBA&usg=AFQjCNHHgAi9GsWgLcWvV7wb-XJxe12ZCw&bvm=bv.41642243,d.Yms

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer