LineVogn

HJÆÆÆLP til tryk på læder...

6 posts in this topic

Hej piger..

Jeg har en drøm om at jeg gerne vil lave læder invitationer, kirkehæfte, bord- og menukort osv..

Er der nogen af jer der ved om man selv kan trykke teksten på læderet?? Jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde noget..

Jeg kan godt høre det lyder lidt kinky :sm: grunden til dette er dog at vi skal holde festen på vores 3 års bryllupsdag.. :thumbsupsmileyanim:

Bryllupshilsner herfra :heart:

0

Annonce ♥

Tja jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men ellers kan i jo anvende læder som et slags omslag til invitationerne.

En af mine veninder laver nogen tigtig fine ting af fiskeskind og sælskind fra Island, der er mange forskellige farver og nogen af dem fra fisk har noget sølv glimmer.

0

Nu arbejder jeg med læder til hverdag og jeg har ikke hørt om at man kan trykke på læder. Ved man kan få speciel maling til læder, men så skal du jo skrive det hele i hånden, det bliver måske lidt af et arbejde? men hvad med at du trykker på papir og sætter det fast med nitter eller noget på læderet? :)

Normalt bruger man et læder stempel men for et stempel på omkring 3,5x7cm koster 168US$ :td:

0

Jeg har lige købt et tablet cover på Etsy i læder med hr mands navn trykt ned i

0

Annonce ♥

Jeg har oz set nogle læder invitationer hvor der er trygt på men hvis man skal have forskellige navne på det hele bliver det ret dyrt så det var derfor jeg tænkte om man måske kunne lave det selv.. Og ja det bliver noget af et arbejde hvis jeg skal sidde og skrive det hele i hånden... :td:

0

Prøv at sende en mail til Leather Projects , måske han kan hjælpe dig? :)

0