MIlle'sMor

Er det virkelig rigtigt?

10 indlæg i dette emne

Jeg har hele tiden tænkt at min brudekjole skal være hvid, altså hvid hvid. ikke elfenben eller creme, men hvid. Det nævner jeg så for en veninde idag og hun siger at da hun var ude og kigge brudekjoler, var det meget begrænset modeller man kan få i helt hvide. Og hendes kusine har været i bentes brude design i taastrup og de sagde hun at de kun havde 2 kjoler, som var helt hvide

Er der nogen af jer kloge og erfarne kvinder som ved noget om det? :o

For så bliver det godt nok svært for mig :( :( Det skal ige siges at jeg starter brudekjole jagten i uge 8, men allerede nu er det den som fylder mest :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tror så altså en del mærker har kjoler der kan bestilles i bl.a. hvidhvid. Du vil nok ikke finde så mange hjemme i butikkerne for det mest populære er ivory eller det der ligner. Men jeg ville da før kjoleprøvning prøve at finde de butikker der enten har helt hvide kjoler hjemme, eller alternativt har modeller der kan bestilles i hvid.

Der er mange nuancer af hvid. Fra hvid over diamond white til magnolia til ivory/elfenben til alabaster. Det er dem jeg er stødt på fra lysest til mørkest. Og så kalder forskellige producenter farverne noget forskelligt så helt nemt at finde ud af det er det ikke .

Men tag det roligt, du finder garanteret en rigtig flot HVID kjole.

Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja alle de 6-7 kjoler jeg prøvede på, var alle i creme farver, knækket hvid, elfenben eller hvad man nu kalder alle de farver :happy: Ingen i helt hvid, og jeg så vidst kun 2-3 stykker i askepot og valentino.

Tror ikke de sælger så godt, fordi de virker sådan lidt "kolde" og ja, svært at forklare..

Men vil tro Lilly (som en anden også skriver) har det største udvalg af helt hvide kjoler.

De har jo den serie der hedder Purewhite: http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=21&GroupID=GROUP127

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer