nunu

Digt til mor...

40 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er nok hende jeg skal finde. Har prøvet at søge på forskellige ord herinde men kan ikke finde noget.

Jeg prøvede også lige med ord som, tårer, lommetørklæde og mor… Intet! Kan du huske lidt af hvad der stod?

Hende der skrev det i sin tid, kan jo have slettet sin planlægning…

Men det var et rigtig sødt digt/vers. Jeg overvejede det selv, gemte det også MEN efter brylluppet slettede jeg ALT hvad jeg ikke skulle bruge mere :rolleyes:

0

Annonce ♥

Hvor der det en smuk og personlig gave til mor, jeg har længe tænkt på hvad jeg skal give min mor for alt den hjælp og ikke mindst for brudekjolen, sko og skrædder. Der findes en del ting/gaver til mænd: manchet knapper, whiskey, øl, champagne, shots glas, lommelærker osv med personlig tekst.

Jeg kunne måske også finde på noget lignende dette med lommetørklæde med tekst til min søster, da hun har hjulpet med invitationer osv

0

Jeg har oversat digtet til dansk..

Kære mor

Til at tørre dine lykke-tårer,

På min bryllupsdag,

Da du altid har tørret mine,

Uanset af hvilken årsag

-måske det kan bruges?? :-)

0

Annonce ♥

Jeg har oversat digtet til dansk..

Kære mor

Til at tørre dine lykke-tårer,

På min bryllupsdag,

Da du altid har tørret mine,

Uanset af hvilken årsag

-måske det kan bruges?? :-)

PUHA, tuder helt over det digt. Har fået lavet et lommetørklæde til min far, men måske jeg også skulle lave et til min mor for ikke at gøre forskel.

0

Jeg købte selv mit lommetørklæde på ebay til billige penge. Skulle så sende det til ABC-brodering incl svarkuvert og så kostede det 150 kr. for broderingen. Der er mange, som tilbyder brodering...men der er dælme også stor forskel på prisen. Dette var det billigste, som jeg kunne finde. Startede ud et andet sted på 350 kr....så det kan betale sig at forhøre sig flere steder!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

og så lige det andet også

Hvor er de flotte - hvor har du købt disse??

Jeg har købte dem hos Henriette i Lundby ved Næstved, jeg har hendes nr. hvis i er interesseret :)

De er super super fine, nu er jeg endnu mere sikker på at det er det jeg skal have lavet til min mor! Er det 200 kr. for 2 stk. for både lommetørklæde og brodering? Jeg er meget interesseret i at få nummeret dertil - og håber på de så vil sende dem pr post da jeg jo bor i Aalborg :o)

0