Lonejen

Dygtig og billig fotograf i Aalborg søges

9 posts in this topic

Ja som det ses af overskriften, så mangler vi en dygtig og billig fotograf, som kan hjælpe os med billeder på store dag :-) det behøver ikke være professionel, men gerne som hobby

Afhængig af prisen er vi som udgangspunkt interesseret i en heldags fotograf, men rettet til, så det passer til vores budget. Vi er interesseret i de lidt mere utraditionel billeder, og ikke så opstillet, men mere med liv og bevægelse.

Je håber der er nogen, som kan giv os nogle gode bud, som vi kan arbejde videre med.

0

Annonce ♥

Lightandshadow.dk

Ham tager vi med os til vores bryllup

/Josephine

0

Annonce ♥

Vi skal giftes D. 31.08.13 i Aalborg, er den ledig i din kalender, Jesper?

0

Jeg kan anbefale WEBOFOTO, du kan finde dem på Facebook:) de er super dygtige og har arbejdet sammen med dem en hel eftermiddag og aften, og ved derfor, at de ikke går på kompromis med noget:)

0

hvad med http://www.afoto.biz/priser.html

Vi har selv booket Jesper til vores bryllup og vi glæder os rigtig meget for han tager super flotte billeder :)

Mange tak for anbefalingen :c)

Jeg er dog optaget den 17. august. Det er ellers en rigtig dejlig kirke og skønne omgivelser med Østre Anlæg. Jeg glæder mig til 2014 hvor jeg skal tilbage til Markuskirken og fotografere et bryllup. Har jo trådt mine barnesko i Aalborg :c)

/Jesper

Hejsa Jesper. Lonejen skal også giftes en helt anden dato end os, så tænkte at jeg ville sende hende dit link :) vi snakkes ved i aften som aftalt om den 17. august. Mange hilsner Natasja.

0

Ch-foto.. :) kun roser i hans retning!!

0

Annonce ♥