Lunae

Beretninger om bryllup på Harlev Mølle.

59 indlæg i dette emne

Min kæreste og jeg har besluttet at gifte os og vi har været ude og besøge Harlev Mølle. Stedet er lige i vores ånd, men kunne godt tænke mig at høre fra nogen, som allerede har holdt bryllup der!

Er der mon nogen der vil dele ud af deres erfaringer?

Redigeret af Lunae
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jubiiiiiiiii jaaaaa du skal diskobil og vi GLÆDER os :-)

Mht overnattende gæster så er vi så heldige at jeg arbejder på et hotel :-)

Ah - Ja der var lige noget med en dato der passede. :biggrin: Det ser jeg også meget frem til. Skal faktisk også spille i Jylland den 18/5, men det er længere nede. Godt man lige har fået fixet lyset på boxeren her i dag. Man bliver rigtig "populær" hos langturschaufførerne når man kører med langt lys om natten :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Diskobil jeg tror muligvis jeg troede du var en anden ham der skal spille til vores bryllup er fra Århus :-) men der er jo 2 sale derude så måske du skal spille i den anden :-)

Luna vi bliver 55 og vi skal vies i haven ude ved Harlev Mølle :-) jeg har en sød veninde der er syerske så hun syer min kjole stoffet kostede omkring 1000,- så det er ret billigt sluppet :-) så er jeg så heldig at min kommende mand er kok så han laver selv maden, vi har købt øl og sodavand til om dagen i Tyskland og lejet et fadølsanlæg til om aftenen , jeg tror vi ender på omkring nogen og 20.000 med det hele:-)

Hvad med jer ? Hvor skal i vies henne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har ikke noget tema, men vi har købt nogle lange lyskæder på batteri og nogle rigtig fine papirsbolde til at hænge op og så skal vi have lidt vilde blomster på bordene jeg håber syrenen når at springe ud :-)

Du kan se boldene her hvis du har lyst :-)wwe.magiskeminder.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder super meget som mine/vores tanker omkring det hele! Vi skal også vies i haven! Vi håber meget på at kunne komme derud og lure omkring 24 maj i år, så vi ved hvad naturen har at byde på! Vores tema er vintage, men det er ikke sådan gennemført - det er bare inspiration. Mht budget, så håber vi på at kunne holde det under 30000 kr, men ved ikke om det er helt urealistisk, når det kommer til stykket. Vi bliver mellem 60-70 mennesker :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa... vi skal holde bryllup på Harlev Mølle den 10.08.13, men har lidt problemer med vielsesdelen. Min H2B kender en frikirke præst som han gerne vil have til at foretage en velsignelse (han må ikke vie os fordi vi ikke er medlem af hans kirke) men mangler den officielle del med underskrifterne...

Hvad gør i andre der skal vies i haven?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Diskobil jeg tror muligvis jeg troede du var en anden ham der skal spille til vores bryllup er fra Århus :-) men der er jo 2 sale derude så måske du skal spille i den anden :-)

Der var noget der. Godt jeg ikke spurgte dig om du kunne skaffe hotelværelse så (vi besluttede i går at jeg sover ude 18/5 og hos svigerforældrene 25/5). Jamen vi render da sikkert ind i hinanden derovre alligevel og det samme med kollegaen fra Århus. Kender formentlig vedkommende. Til det bryllup jeg skal spille til taler vi om ca. 70 personer og det er også en bruger herinde fra. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan det jo være jeg kommer til at spille til jeres bryllupsfest alligevel. :)

Nej det er blot hvad vi har fået oplyst da de bookede i september sidste år. Jeg syntes nu begge lokaler ser pænt store ud, ud fra billederne at dømme. Har da spillet for selskaber på 60-80 personer i noget der er mindre. Og så har det selvfølgelig en del at sige om man skal sidde ved langborde eller runde borde. Men kunne da være du skulle prøve at tage fat i dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Overbossen checkede lige op på det. :) Det er desværre ikke første gang vi oplever det men gudskelov ikke noget som sker tit. De skulle så ikke lige giftes alligevel. Det samme var tilfældet med en anden kunde for et år siden. Bare underligt at vi tilfældigvis ikke får disse mails. :( Hvis det ikke var for denne tråd havde vi først fået kendskab til det i ugen op til festen. I det andet tilfælde blev jeg lidt mistænksom da jeg gik ind på Facebook hvor man kunne se at de var blevet gift og havde holdt barnedåb. Det er sørgeligt men det viser blot at beslutningen om at indføre depositum - som jeg ellers var imod - var rigtig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville finde ud af det inden da vi som sagt altid taler med kunderne inden. Det er bare lidt ærgerligt da vi allerede har sat en anden mand på den firmafest oppe i Helsingør hvor de ellers helst havde set at det var mig fordi jeg har spillet for dem tidligere. Ikke ærgerligt i forhold til firmaet for de bliver bestemt ikke snydt med René. Lørdag skal jeg eksempelvis spille til en fest hvor de havde spurgt på René fordi de har oplevet ham før, som så bare ikke kunne. Men det er ærgerligt for os, da vi jo ikke bare kan pille ham af og derved kommer det til at koste os penge, hvis ikke der kommer andet ind. Der kan også være en kollega som står og mangler en i sidste øjeblik. Nu kender vi ikke de nærmere omstændigheder endnu men umiddelbart slipper de ikke uden betaling/kompensation. :) Men vigtigt er at du fik ro i sjælen igen efter jeg havde gjort dig urolig og at I har det hele for jer selv. :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer