Lunae

Beretninger om bryllup på Harlev Mølle.

59 posts in this topic

Som sagt har vi brugt 1000 kr, så tænker måske 700 kr

det var også omkring ti jeg forestillede mig:)

Hvad vil i sælge det for?

0

Annonce ♥

Er det også brudetyl? Jeg kunne nemlig også godt finde billigere tyl, men så var det det grove og så falder det ikke så flot :) men du er velkommen til at komme med et bud :)

Kan sagtens følge dig, men har fundet noget til 10kr/m, så det vil være billigere at købe det fra nyt :)

0

Vi skal også holde bryllup derude, dog først den 22. august 2015. Men til jer, der har holdt derude, I må meget gerne ligge billeder op, eller linke til jeres berretning :)

0

Har ikke holdt bryllup der (stedet eksisterede formentlig ikke dengang) men har et billede fra da jeg var derovre i august 2013 og det viser meget tydeligt at der var lavloftet (der kan man sige at en opstilling uden det traditionelle lysstativ/T-bar kommer til sin ret). I går helt sikkert ikke galt i byen med det sted

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash2/t1.0-9/p526x296/1236066_10151805712314710_1352180538_n.jpg

0

Annonce ♥

Bom bom. Topkasserne kunne lige løftes højt nok op så de kunne hægtes på mellemstængerne når man hev dem ud så de kunne gå op imellem bjælkerne og jeg kunne røre loftet ved lige at løfte en arm. Bundkasse, mellemstang og topkasse må være noget med 55+90+60. Vil tro vi taler ca. 2,1 meter i højden. Nok ikke meget mere i hvert fald.

0

Er borde og stole med i lejeprisen?

0

Hæng mig ikke op på det men jeg mener at kunne huske at der den ene gang jeg var derovre stod nogle borde og en del stole i deres "lagerrum" fordi brudeparret ville have nogle særlige stole (som de så selv har lejet ind) så ja jeg kan ikke forestille mig andet end at det er med i lejeprisen men tag kontakt til dem og spørg. . :)

0

Er borde og stole med i lejeprisen?

Jep :)

0

Annonce ♥

Der er både borde og stole med i lejeprisen :) vi har holdt vores bryllup derude og vi var meget begejstret for stedet :) spørg endelig!

0