Guest Ung-brud

Den unge bruds plænlægning - Efter brylluppet

230 posts in this topic

Annonce ♥

Frieriet

Min kommende mand friede til mig en sen og mørk oktober aften.

For at gøre det hele uromantisk, så var jeg møg syg, og var lige kommet hjem fra en sen aftenvagt.

Han sad som han altid gør i sofaen med sin computer, så jeg anede ikke uråd.

Lidt efter spørger han mig lige så afslappet som han nu kan være, om jeg vil gifte mig med ham, stadig kiggende ind i hans computer.

Jeg tænker til at starte med " hvad er det han siger?" og så tænker jeg, "spørger han mig om det mens han kigger ind i den forbandet computer".

Men jeg når knap at tænke tanken færdig, før han viser mig hvad det er han kigger på. Det var lokaler.

Først så jeg sådan her ud blink.png men kort efter så jeg sådan her ud biggrin.png og sagde ja.

Vi kunne også hurtig blive enige om hvilken dato det skulle være.

Jeg har altid gerne ville have et sommer bryllup, derfor sagde han 6-7-13.

Jeg blev så glad da han sagde den dato, da det er mine bedsteforældres bryllupsdag smile.png

Vi har faktisk ikke været kærester ret længe, 2 år. Men vi ved bare det er os to det skal være.

Det har vi i hvert fald fundet ud af.

Min kæreste (eller kommende mand) har arbejdet i Norge i 4 måneder - hvor han var ude i 3 uger og kun hjemme i 1 uge sad.png , og det har bevist at vi er hinandens eneste ene - hvis man tror på det.

Idenne forbindelse har jeg investeret i 2 boger, som skal være mine inspirationskilder og et evigt minde til os i fremtiden om den lykkelige tid hvor vi planlagde vores bryllup.

post-64805-0-12834500-1359990078.jpgpost-64805-0-53554100-1359990091.jpgpost-64805-0-01951800-1359990109.jpg

Hvor har du fået købt bogen henne? Kan simpelthen ikke finde den nogen steder :(

SUPER fin trød ellers - tror lige jeg følger med her :D

Og self TILLYKKE med det fortstående bryllup :D

0

Jeg har købt bogen på specielday.dk, men jeg ved at de ikke bliver lavet længere.

Har du søgt på nettet, nogle gange kan man være heldig at finde nogle der. Ellers så skriv til mig igen, så skal jeg tage billeder af det hele, og så kan du jo bare selv lave det som en scrapbog :)

Mange tak for roserne :)

0

Frieriet

For at gøre det hele uromantisk, så var jeg møg syg, og var lige kommet hjem fra en sen aftenvagt.

Lidt efter spørger han mig lige så afslappet som han nu kan være, om jeg vil gifte mig med ham, stadig kiggende ind i hans computer.

Jeg tænker til at starte med " hvad er det han siger?" og så tænker jeg, "spørger han mig om det mens han kigger ind i den forbandet computer".

Men jeg når knap at tænke tanken færdig, før han viser mig hvad det er han kigger på. Det var lokaler.

Først så jeg sådan her ud blink.png men kort efter så jeg sådan her ud biggrin.png og sagde ja.

Jeg blev så glad da han sagde den dato, da det er mine bedsteforældres bryllupsdag smile.png

Vi har faktisk ikke været kærester ret længe, 2 år. Men vi ved bare det er os to det skal være.

Min kæreste (eller kommende mand) har arbejdet i Norge i 4 måneder - hvor han var ude i 3 uger og kun hjemme i 1 uge sad.png , og det har bevist at vi er hinandens eneste ene - hvis man tror på det.

Idenne forbindelse har jeg investeret i 2 boger, som skal være mine inspirationskilder og et evigt minde til os i fremtiden om den lykkelige tid hvor vi planlagde vores bryllup.

post-64805-0-12834500-1359990078.jpgpost-64805-0-53554100-1359990091.jpgpost-64805-0-01951800-1359990109.jpg

Hvor har du fået købt bogen henne? Kan simpelthen ikke finde den nogen steder :(

Jeg har fundet den - på en helt ukendt hjemmeside, men pyt med det jeg fik den :D

0

Annonce ♥

Det var godt :)

:) Det er en super god bog til at holde styr på alting :) jeg bruger min næsten hverdag. For så skal jeg lige tjekke dit og så skal jeg lige tjekke dat.

den må også være meget populær eftersom den er udsolgt alle steder :D glæder mig til og modtage den :)

0

Annonce ♥

Jeg har købt bogen på specielday.dk, men jeg ved at de ikke bliver lavet længere.

Har du søgt på nettet, nogle gange kan man være heldig at finde nogle der. Ellers så skriv til mig igen, så skal jeg tage billeder af det hele, og så kan du jo bare selv lave det som en scrapbog :)

Øv også - de havde ikke bogen alligevel så annullerede min ordre :( ville du sende billeder af indholdet til mig??? :D

0

Øv også - de havde ikke bogen alligevel så annullerede min ordre :( ville du sende billeder af indholdet til mig??? :D

Det vil jeg. Gør det i morgen, når jeg har tidlig fri :)

Jeg har i dag været til den første kosmotolog behandling ud af 4. Det var så dejligt afslappende at jeg faldt i søvn der på briksen. Fik mig lige en god halvtimes morfar :) fik plukket bryn, og presset hudorme ud, uden at jeg opdagede det.

Glæder mig allerede til næste måned.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Frieriet

Hvor har du fået købt bogen henne? Kan simpelthen ikke finde den nogen steder :(/>

Jeg har fundet den - på en helt ukendt hjemmeside, men pyt med det jeg fik den :D

Hvilken hjemmeside ?? :)

Har søgt overalt efter den bog. :(

0

Indkøb i Thisted

Jeg skulle til læge i dag, inde i Thisted, og der kom jeg lige til at gå forbi, den lokale hobbyforretning, og så kom jeg lige til at gå ind i føtex.

Fik de nåle jeg mangler til mine kugler, og så fik jeg lige en masse andet, som jeg jo også skal bruge

:)

Først et billed af mit store samle arbejde.

post-64805-0-85952100-1365435417.jpg

Og så lige alt det jeg fik købt

:thumbsupsmileyanim:

post-64805-0-18639200-1365435464.jpg

9 spejlfade til vores stearinlys

post-64805-0-17242500-1365435475.jpg

Nåle til mine kugler

post-64805-0-86999700-1365435488.jpg

80 frokostservietter til forrettallerkenerne.

post-64805-0-92147200-1365435496.jpg

0

Annonce ♥

Hvor er de bare super flotte, på trods af ømme fingre :) Det bliver helt sikkert det hele værd :)

De bliver sindsygt flotte. Skal nok ligge billeder op, når den sidste bliver færdig på mandag :)

Nu mere billedspam, jeg har været på indkøb i dag, til vores nye hus, og der fandt jeg lige nogle knald gode tilbud jeg ikke kunne stå for.

10 lilla håndklæder, 2 for 45 kr. i Bilka, er jo ikke til at stå for.

post-64805-0-89762500-1365784219.jpg

post-64805-0-89103300-1365784235.jpg

20 fyrfadsstager til 10 kr. stk. også i Bilka

post-64805-0-69475200-1365784268.jpg

post-64805-0-58172200-1365784287.jpg

9 rammer fra IKEA i sidste uge :)

post-64805-0-52877800-1365784329.jpg

Nu mangler jeg kun duge og kaffeserivetter, som jeg vil gå på jagt efter nu :D

0

Jeg elsker dine blomsterkugler. Hvor er de bare flotte! Super kreativt. :BKSTREET: Jeg tror jeg vil "stjæle" ideen. :rolleyes: Hvor har du købt flamingokuglerne? Bare i en hobby forretning?

Og fedt med alle de fine ting du har fået købt - det er luksus at få fine ting, uden at det skal koste en formue.. :)

0