zillaen2013

ulige antal personer ved bordene

7 posts in this topic

Hej skønne mennesker herinde på bk

Jeg er i den åndssvage situation at rigtig meget at min familie ikke snakker sammen og derfor skal placeres hver for sig så tænkte at bare dele alt op.

Så vi har lige nu 5 borde. Ved det ene er der 4 personer et andet 7, et med 9 personer og to med 10 personer.

Det med 4 er hvor jeg og min daværende mand skal sidde med min storebror som skal følge mig op og min ene brudepige som også er min svigerinde og brors kone.

Og ellers er familier og venner delt op. Bliver det helt hen i vejret? Jeg overvejer også en traditionel hestesko og kan nok bedre få den til at gå op men synes bare små borde er mere intimt og hyggeligt.

Hvad ville I gøre om? Kom evt med andre forslag men ved snart ikke hvad jeg skal stille op hehe

Hilsen Tina

0

Annonce ♥

Hvad mener du med daværende mand?

Det er svært at svare på når man ikke ved hvilke medlemmer ikke taler sammen, så jeg tror at din løsning er bedst, du må jo vide hvilke kombinationer ikke fungere.

Jeg ville ønske at jeg kunne sige, at hvis du gerne vil have en hestesko, så lav en hestesko og så må folk have pli nok til ikke at lade deres indbyrdes skænderier skinde igennem på jeres smukke dag.

Men det er desværre ikke alle personer der opføre sig sådan. :rolleyes:

Jeg håber meget at du finder en løsning så der ikke bliver nogen sure miner :)

0

Annonce ♥

Tror bare, at hun mener, at til den tid vil hendes nuværende kæreste være hendes mand. :tunge:

Man må da håbe at det er ham ihvertfald. :) Jeg havde mest lyst til at sige noget i retning af at I skulle tage tyrene ved hornene og at de må kunne tale sammen på sådan en dag men det ved I bedst selv. Det er muligt at lave bordopstillnger med forskellige størrelse borde hvor de forskellige størrelser i sig selv giver mening og symmetri men der ville jeg jo nok vælge at sige 4, 8 og 10 og så løse problemet med den ene person som skal rykkes fra 9 til 7. Alternativt et bord med 10 som I sidder ved og så 4 mands borde for resten. I skal også passe på med at låse jer for meget fast. Nu får vi ikke oplyst om svarfristen er udløbet og alle har givet tilsagn men der kan jo komme afbud i sidste øjeblik.

0

Selvfølgelig er det dejligt hvis I kan tage hensyn til gæsterne. MEN HUSK! Det er JERES store dag og det er vigtigt atI har detroit. Umiddelbart synes jeg det lyder lidt kedeligt for jer at skulle sidde sammen med kun 2 andre. Jeg ville anbefale jer at sætte et par venner, fætter, kusine el.lig. Ved jeres eget bord. I skal hygge jer og tale med jeres gæster!

0

Hej skønne mennesker herinde på bk

Jeg er i den åndssvage situation at rigtig meget at min familie ikke snakker sammen og derfor skal placeres hver for sig så tænkte at bare dele alt op.

Så vi har lige nu 5 borde. Ved det ene er der 4 personer et andet 7, et med 9 personer og to med 10 personer.

Det med 4 er hvor jeg og min daværende mand skal sidde med min storebror som skal følge mig op og min ene brudepige som også er min svigerinde og brors kone.

Og ellers er familier og venner delt op. Bliver det helt hen i vejret? Jeg overvejer også en traditionel hestesko og kan nok bedre få den til at gå op men synes bare små borde er mere intimt og hyggeligt.

Hvad ville I gøre om? Kom evt med andre forslag men ved snart ikke hvad jeg skal stille op hehe

Hilsen Tina

Uh altså - kender det for godt.. Jeg har faktisk valgt at lægge bordplan for både langbord(e) og mindre runde borde - afhængig af hvad feststedet gerne vil.

Ved de små runde borde er det lidt simpelt - vi har 5 stk. borde hvor der er plads til 8 ved hver og vi bliver (hvis alle kommer) 30 - 35 stk. Her deler jeg dem bare op ved de forskellige borde.

Ved langborde har jeg placeret os i midten og min moster i den ene ende, som ikke snakker med mine forældre - så de sidder jo på den anden side af mig (lidt væk fra hende). Så har jeg en søster som ikke taler med resten af familien - de er sat ved langbord nr. 2 - sammen med noget "længere ude" af H2B's familie. Og så har jeg mine forældre - ved siden af mig, som ikke kan med de to andre parter der.. Så faktisk har jeg fået det til at gå op, uanset om det er små runde borde eller langborde.

:thumbsupsmileyanim:

0