Minilix

To må man være - indbydelser

32 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så kommenterer jeg da lige igen.

Elsker den røde dymo ;-)

Og god tekst i forhold til at informere omkring børns tilstedeværelse - hapser måske lidt inspiration fra dig på det punkt

:-) :-) :-)

Gør endelig det ;) Og tak for du tog dig tid til at svare igen - blev nok bare lidt bride-2-be skuffet over der slet ikke var nogen som syntes de var fine... ;)

Jeg synes det er et modigt og flot farvevalg :)

Og sejt med de billeder der leder hen til brudeparret :thumbsupsmileyanim:

Mange tak! Vi er ikke så gode kun til hvid og creme, der skal farve på! :wink:

Synes at det er en rigtig fin indbydelse !! Sidder helt og smiler - ikke alt for formel - men rigtig "hyggelig" !

Virkelig flot !

1000 tak, det er sådan vi håber vores fest bliver, så det er dejligt at jeg har ramt plet med indbydelserne!

Rigtig fine indbydelser. Hvad betyder tallene på billederne ?

Held og lykke med eksamerne :-)

Carina

Mange tak! :) Tallene er fordi vi skal giftes på vores 5 års kæreste, så billederne er fra hver sommer vi har været sammen - 6. sommer bliver så vores bryllupsdag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de bare flotte og helt vildt personlige.. Elsker idéen med billeder fra de år man har været sammen :thumbsupsmileyanim:

1000 tak! :)

De er rigtig fine. Det må have taget langt tid. Det lille vers er rigtig fint.

Tak - ja, der er RIGTIG mange timers arbejde i dem ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej så kom jeg lige forbi hos endnu en 2013 brud - Yay :balloons:

Jeg er vild med dine indbydelser, de er da for seje - så personlige. Og jeg synes det er mega fedt med et billede fra hvert år. Det kunne jeg godt finde på at kopiere på en eller anden måde :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de fine :) Er vild med billederne fra hvert år i har været sammen :)

1000 tak :)

Hej så kom jeg lige forbi hos endnu en 2013 brud - Yay :balloons:

Jeg er vild med dine indbydelser, de er da for seje - så personlige. Og jeg synes det er mega fedt med et billede fra hvert år. Det kunne jeg godt finde på at kopiere på en eller anden måde :biggrin:

Det skal du være velkommen til - og 1000 tak!! :)

De er da bare så seje! Rigtig fede farver og er også helt vild med billederne fra jeres år sammen :) En rigtig god idé

1000 tak! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu op nu gode invitationer det er der virkelig lagt tid i det er sådan en man som gæst ville nyde at ha hængende på køleskabet :thumbsupsmileyanim: Er helt tosset med at den er så personlig godt gået :super: . Vores er også personlige og ved bare hvor meget arb. jeg har lagt i det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op nu gode invitationer det er der virkelig lagt tid i det er sådan en man som gæst ville nyde at ha hængende på køleskabet :thumbsupsmileyanim: Er helt tosset med at den er så personlig godt gået :super: . Vores er også personlige og ved bare hvor meget arb. jeg har lagt i det.

1000 tak skal du have! Det tager nemlig rigtig lang tid, men hvis så folk hænger dem op, og glæder sig over at se på dem, er det jo det hele værd :)

Hvor er de fine.. :cheerleader3: Hvem passer lillemand?

Havde lige et kort øjeblik glemt du skulle giftes og nåede lige at tænke: "hende kender jeg da.."

Tak! :)

Det gør en veninde som jeg har passet børn for engang og holdt kontakten med siden :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer