Minilix

To må man være - indbydelser

32 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

må man spørge dig hvad det ca har kostet dig at lave invitationerne selv frem fra at købe færdige.

Det må du da bestemt - jeg skal forsøge at angive det så præcist som muligt :)

Rød dymo og pink rhinsten købt over ebay: 50 kroner incl. forsendelse (har ca. halvdelen tilbage)

Selve indbydelseskortet (hvidt karton) 50 kroner i Panduro, skåret til i rette størrelse

"Kvist"farvet karton ca. 30 kroner

Fremkaldelse af små billeder (samlede billederne i en collage, så de 6 billeder kunne printes 2 gange pr. 10x15 foto) 30 kroner

Kopipapir til hvide rammer, pris ukendt, havde det i forvejen

Mønstret papir, 3 slags, et par stykker af hver, ca. 60 kroner (hvis det skulle købes i DK - jeg havde det i forvejen, købt hjem fra England, og så passede det heldigvis lige til)

Orange blomst - havde dem i forvejen, men max 100 kroner for blomster til alle invitationer

Grønne sommerfugle, papir fra "mønstret papir" ovenfor, lavet med punch til 130 kroner

Grønt papir indeni, 10 stk., 36 kroner (jeg brugte 2 papirer pr. invitation, og købte i alt 6 pakker)

Grønne kuverter, 6 kroner stykket (i pakker a' 5, købt i Panduro)

Det giver i alt 811 kroner og en stykpris på 32,44 kroner.

Det snyder dog lidt, for jeg har fx lidt materialer i overskud, lgiesom jeg har flere "forsider" som kunne limes på en kortbase, 3-4 stykker ekstra så vidt jeg husker..

Så prismæssigt kan det gøres langt billigere end jeg har gjort :)

0