Shorty27

Skal Smide 12 kg inden 17 august 2013 trods min depression

20 indlæg i dette emne

Jeg er en lav, godt buttet pige som gerne vil tabe mig 12 kilo inden min bryllupsdag d 17 august i aar.

De sidste to 3 aar har jeg lidt af en depression og ar derfor enormt svaert ved at tage mig sammen til noget som helst, men vil gerne have det lykkes at tabe mig saa jeg kan foele mig godt tilpas foran alle de mange mennesker paa vores specielle dag.

Haaber paa at det at i kigger lidt med herinde kan give lidt kampaand paa vejen.

jeg regner med at skrive naar jeg faar tabt 1 kg da det vil foeles som en sejr hver gang jeg kan skrive det herinde.

MVH den haafulde B2B

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med dit projekt... :thumbsupsmileyanim:

Kan godt forstå det er rigtig svært, når man har en depression, men jeg vil gerne være med til at motivere dig ved at kigge lidt med... Og ved at tro på at du sagtens kan gøre det!! :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg står også og hepper på sidelinien :-)

Lider selv er depression og vil også tabe mig lidt. Er gået igang med stenalderkost :-)

Du skal nok klare den. Du har allerede taget en beslutning, og det er 1. Skridt mod målet :-)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej med jer :-) jeg har været i gang siden slutningen af november, og har sgu smidt næsten 6 kg! Helt vildt, da jeg er god til at give hurtigt op :-) jeg drikker protein drik til morgenmad(skulle lige vende mig og maven til det) til frokost får jeg salat og kød. Jeg er så heldig at arbejde et sted, hvor vi får mad udefra med masser af sunde (og usunde) valg! Jeg er desuden også MEGET kræsen!!! Men der er altid noget salat, og så evt noget pålæg, hvis der ikke er andet. Til aften får jeg grøntsager eller salat og så spiser jeg minimalt af pasta/kartofler/ris. Jeg kan ikke tage det helt ud af min kost, ellers bliver det sgu for kedeligt, og så er jeg ikke så god til at holde det i længden! Og så rigeligt med kød selvfølgelig! Men det store af det hele er at jeg har taget brød ud af min kost, skåret meget ned på slik og søde sager! Og tænkt at, hvis jeg skal have slik skal det VIRKELIG være kalorierne værd!!! Desuden har jeg når min brødtrang er slem bagt paleoboller (stenalderkost) og noget, som hedder bananbrød (kan smage lidt af krydderkage), bare ret så meget sundere!!

Jeg kan desværre ikke sætte mig ind i, hvordan det er at have en depression, men har næsten lige gennemgået en del kemo, og overskuddet har sgu ikke været til noget, men i dag kan man få så mange grøntsager, som er skyllet og hakket for os, så det gør det da lidt nemmere!

Ville lige dele min lille historie, da jeg håber det kan inspirer en lille smule, og tusind mange gange held og lykke med vægtkampen!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Er selv i samme situation. Har også en depression og har været i behandling de sidste 4 år. Det med ikke at kunne overskue noget, og ikke kan tage sig sammen er lige mig. Jeg kan starte på en kur, men pludselig når depressionen er slem, så er jeg ligeglad med det hele og spiser alt, hvad jeg har lyst til. Jeg går nu ved de danske vægtkonsulenter (gik der sidste år og tabte 19 kg på 5 måneder) Men så stoppede jeg desværre og tog 8 kg på igen, så nu er jeg startet igen. Jeg købte min kjole i november, og allerede dengang kunne den lige akurat lukkes, men heller ikke mere end lige, fordi jeg jo håbede, at jeg ville tabe mig lidt mere. Nu er jeg NØDT til at tabe mig, inden vi skal giftes den 7-9-13,hvis den kjole skal kunne lukkes og ikke revne, det er en god motivation, men kan desværre godt mærke, at der skal mere til. Kunne være dejligt, hvis vi kunne støtte hinanden herinde.

Held og lykke til alle I andre også. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt med jeres historier :-) det er absolut inspirerende :-D

Jeg er startet på kuren mod candida-svampen i maven da jeg tænkte det ikke kunne skade. Regner med at følge den i løbet af tre uger og så skifte til sund kost og motion.

Jeg startede på 75,5 og er nu nede på 73,3, så det går den rigtige vej :D

10kg to go !!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige give min oplevelse videre.

Jeg var i midten af november 2012 kommet op på 85 kg. - er 175 cm. (HVORDAN SKETE DET LIGE :o ??)

Dagen efter ringede jeg til en diætist og bestilte tid.

Jeg har efterfølgende været ved diætist 3 gange og er nu igang med at tabe mit kg. nr. 8. Jeg vil ikke sige det har været lige let hele tiden, og man synes jo altid det går for langsomt.

Men med en smule opmærksomhed på hvad jeg spiser, reduktion i portionsstørrelser og motion går det i den rigtige retning.

Jeg har besluttet mig for at jeg i starten af juni skal jeg prøve kjole, og til den tid skal vægten gerne være omkring 74 kg. - og så inden bryllupsdagen d. 17 aug :cheerleader3: skulle der gerne være yderligere 2-3 kg. væk.

Jeg har det i perioder ret svært og har tendens til at trøstespise, men med hjælp fra diætisten og en del motion (går på hold i motionscenter 5 gange ugentligt) har jeg fået det MEGET bedre.

Bonussen er at mine "graviditetsdeller" er ved at forsvinde, og jeg kan begynde at ane at jeg har muskler - det er fantastisk.

Held og lykke til dig med dit vægttab, jeg er sikker på det også vil påvirke depression i positiv retning som det er sket for mig :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er stærke kvinder der ser/har et problem, og som gør noget ved det.. Det er fedt (den slags fedt vi gerne vil beholde)... :))

Jeg kan helt klart anbefale dukan kuren... Jeg vil gerne tabe mig 30 kg inden september (så kan man tale om noget det er uoverskueligt) men efter knap 2 måneder på dukan kuren, har jeg tabt 15,5 kg - så jeg er på rette vej... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super flot at du er startet op .... jeg skal smide 7 kilo inden 2014 .. men min insulin gør det mega svært da jeg skal tænke meget over hva jeg indtager , må ikke få lavt blodsukker ej heller højt blodsukker men ved at jeg vil køre træt i grøntsager alene så starter med at sætte mængden af mad lidt ned når jeg spiser og så altid have sundt snack hjemme når den lille slikmund melder sig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej alle sammen

vil da lige starte med at ønske jer alle tillykke med det flotte vægttab..

skal selv i gang inden bryllup som er til september vil bare rigtig gerne tabe mig 20-25 kg så jeg er pæn på dagen.. HAr bare rigtig svært ved at komme i gang da jeg har svært ved at tabe mig pga pco nogen der har nogen erfaringer inden for vægttab når man har det

forsat held og lykke med vægttabene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for alle jeres flotte historier og opmuntrende beskedder... det gaar desvaere ikke godt for mig i oejeblikket og er tilbage paa startvaegten igen. jeg starter traening i naeste uge og haaber det gaar bedre denne gang.. jeg skal tabe 5 kilo for at min brudekjole sidder paent, saa jeg haaber at jeg i hvert fald naar det..

knus til jer og held og lykke med jeres vaegttab

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Op på hesten igen :-) det kan være du skal fokusere på at tabe en lille smule ad gangen :-)

Men du skal nok klare den, det er jeg sikker på!!

Selvom jeg ikke kender dig, virker du til at være meget sværere at slå ud end dette lille tilbagefald :-)

Held og lykke fremover!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal også tabe ca 10 kg. Er kun 165 så kan ikke veje så meget før det syner kraftigt.

Efter et voldsomt styrt på ski fik er jeg på meget medicin og minimal motion :-(

Jeg har nemt ved at holde mig fra fedt.. Men sukker.... I'M LOVIN IT!!!! Det der bedst afvænner mig med sukker at at spise crom tabl, der stabiliserer blodsukkeret. Det hjælper virkelig mod sliksyge... De er vist billigst i Bilka. De grønne 6-kantede plastglas.

Jeg er lige startet hos vægtvogterne, fordi jeg har brug for at blive vejet hos "nogen". Jeg bliver SÅ flov hvis ikke jeg har tabt mig når jeg kommer derind til vejning ☺

Måske nogle af mine hjælpemidler kan hjælpe dig også??

Derudover fik jeg lige et fif om grapefrugt... Har lavet et indlæg om det. Har I læst det?

post-59524-0-35167800-1363438085.jpg

Redigeret af dorte s.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer