Amanda4623

Lime/grøn - hvid - creme - lysebrun - guld

10 posts in this topic

Hej :biggrin:

er der andre med dette tema? eller andre der har haft disse farver, eller nogle af dem i deres tema?

Jeg mangler lidt inspiration.

vi skal holde festen i et forsamlingshus, der er lidt kedeligt, :td:

jeg tænker måske noget med noget stof fra loftet i nogle buer, af creme, og brune nuancer.?

og så lave nogle grønne pom pomer og hænge ned fra loftet.

hvide duge på bordene.

og måske klippe nogle flotte grene og hænge op på væggene og sætte et par blomster i?

Har i nogle ideer eller forslag?

Har i selv brugt forsamlingshus og fundet en fed måde at pynte det på?

På forhånd tak

(beklager stavefejl - kan slet ikke stave i dag ) :blush:

0

Annonce ♥

Jeg følger lige lidt med her, da vi er i samme nuancer.. :)

Vi ved at i det forsamlingshus vi skal være, har de nogle super flotte lime stof servietter, som vi vil have dækket med. :)

Så har jeg overvejet at alt efter hvilken pynt der skal på bordet, skal der et grønt/lime farvet bånd rundt om vaser/lysestager/bloklys eller hvad det nu lige bliver til :)

Så overvejer jeg kraftigt at have limegrønne sko på, men jeg kan ikke finde nogle :(

Og så har jeg købt et limefarvet strømpebånd som jeg skal have på :D

Manden får muligivs grønne manchetknapper på så der er lidt lime/grønt rundt omkring :)

Bryllupskagen skal også have noget grønt på! :D

Jeg kunne håbe at mine brudepiger også vil bære en grøn kjole .. men nu må vi se :)

Jeg har dog ikke helt besluttet mig for at det skal være en masse grønne nuancer, eller om jeg skal prøve at ramme den samme nuance hele vejen rundt :) Der er noget smukt ved begge dele..

0

Hej. :biggrin:

Jeg tror også jeg vil følge lidt med her.. :)

Hos os har vi valgt grøn(i alle nuancer, men hovedsagelige forårs/græs-grønt og limegrønt), hvid og beige. :)

Vi skal også holde vores i et forsamlingshus - jeg regner med at købe hvide duge, med en grøn bordløber af organza til.

Blomsterdekorationerne bliver formentlig hjemmelavede. Men idéen er lige nu, at skære oasis ud i hjerter og så sætte hvide roser i til oasisen er dækket. Og så efeu rundt om hele halløjet.

Generelt har jeg valgt at alle "store" flader skal være hvide(borde, stole, bannere osv), og at det så bliver grøn og beige, der dominerer i selve dekorationerne.. :)

Jeg har også tænkt på det med grene rundt omkring - og evt. nogle "hjemmelavede" træer af en eller anden art.. ..det har vi ikke lige helt fundet ud af endnu..

Grenene bliver ihvertfald helt sikkert troldegrene. Og så overvejer jeg at lave nogle hvide sommerfugle og blomster af en art, til at sætte på dem.. :)

0

Annonce ♥

Gode ideer.

for at holde temaet lidt grønt :)

hænger vi nogle f.eks. bøgegrene op på væggene for at få lidt stemning.

0

Vores farvetema er også hvid og limegrøn.

Vielsen skal foregå i en park hvor der jo i sagens natur er en masse lysegrønt sidst i maj.

Festen bliver holdt i et forsamlingshus/selskabslokale, som er holdt i pæne lyse farver. Der skal ikke være anden dekoration af lokalet end de smukt pyntede borde. Hvilket vil sige hvide duge, hvide servietter og enten limegrønne eller hvide lys (det er endnu ikke bestemt) Blomsterdekorationerne skal holdes i hvide, creme og limegrønne nuancer. Bordkortene er lavet som hvide blomster, der hænger i sølvtråd hvorpå er klæbet de limegrønne navneskilte (invitationerne var naturligvis i samme stil). Desuden er der en limegrøn kant på velkomstsangene.

Jeg synes man skal passe på med ikke at overdrive tingene. Det enkle er som regel det smukkeste, synes jeg.

post-62336-0-12078200-1366117885.jpg

0

Tjek evt webmors planlægningstråd hun har også lime som temafarve :-)

0

Jeg følger også lidt med

overvejer lidt lysebrun bordløber (eller hvad så noget hedder) og så birkegrene med blade (grøn) og hvide blomster i vaser. Sådan en enkelt lille fin blomst i hver vase..

men mangler stadig en del inspiration, så hvis i kommer på mere, må i endelig gerne skrive det :)

0

Annonce ♥

Det vil jeg håbe man kan, for det har vi 😄

Vi har hvid/ivory i duge, servietter, pom-pom'er og lys og så hvide pæoner i glas vaser.

I det lokale vi skal holde det i, er der mørkebrunt loft og bjælker midt i rummet så den brune fletter sig meget smukt ind. Så har vi valgt en smuk mosgrøn farve til bordhæfterne, også kommer der nok flere grønne detaljer senere.

Den guld skal figurere bl.a. Ved nogle guldsprayede æbler som jeg skal lave om til bord nr. Holder, også overvejer jeg at spraye mit gulvstaffeli guld og så lave bordoversigten på et lærred og stille på staffeliet.

Har ret mange ideer lige pt. De skal bare flettes sammen til en helhed 😄

0

kigger lige med :loveshower:

0