Sign in to follow this  
Followers 0
AM_88

Hjælp - Fars tøj

8 posts in this topic

Skal min far have tøj magen til min h2b på? min h2b skal have jakkesæt på:) håber på hurtig hjælp, da vi vidst skal kigge på tøj til ham i morgen;)

0

Annonce ♥

Det behøver da ikke være magen til :-) Det skal være noget han føler sig tilpas i, men vil stadig mene det gerne må være noget pænt -evt bare en habitjakke over en pæn skjorte?

0

Min HB og far skal heller ikke have ens tøj på. Det bliver nok begge to noget med et sort jakkesæt, men hverken skjorte eller slips er ens - det skal jo først og fremmest være noget de begge føler sig tilpas i :)

0

Jeg synes ikke det passer sig at faderen og gommen er klædt ens... De er to forskellige generationer og har forskellige roller. Det er flot med en vis rød trød mellem de mandlige "VIP's", men jeg synes ikke der skal være nogen "magen til" gommen. Han skal være noget for sig :) De vil ofte have matchende knaphuls-blomster.

0

Annonce ♥

De behøver da ikke have ens tøj på. Min far skal i uniform men sådan en har min mand ikke. Der er et eller andet med at mandlige gæster ikke må være finere i tøjet end gommen - men det er vist sådan noget med at hvis gommen er i jakkesæt må de andre ikke komme i kjole og hvidt.

/Josephine

0

hvis jeg skal sætte den lidt på spidsen, skal brudgommens mor så bære samme kjole som bruden?? :) :)

- I min verden, skal gommen skille sig ligeså meget ud som bruden, og det er ikke nemt, hvis de øvrige mandlige "birolle" indehavere har samme jakkesæt/habit/whatever på :)

og så synes jeg det er liiidt for meget amerikansk, at man skal style forlover(e), gom, fædre etc. ens, og ligeledes brudepiger.

- men jeg elsker også at man kan se hvem de forskellige er, ud fra deres individuelle smag og styling :)

0

Til vores bryllup har folk det tøj på som de har lyst. Er enig med Frøken LT at det at alle skal styles og matche er for amerikansk for min smag. Min kæreste kommer til at have et sort jakkesæt på og tror min far vil have et brunt et på.

0

Vores dresscode hedder "føl dig smuk og pyntet". Manden skal have three piece, min far kommer nok i alm. jakkesæt - men mandens far skal have kjolesæt på. Han kan ikke snakkes fra det, og jeg er ærlig talt ligeglad. Det er det, han føler sig flot i, og så synes jeg ikke det gør noget om han er "finere" end gommen. Gommen er uanset den smukkeste mand på jord :blush:

At give brudens far knaphulsblomster er en god måde at vise at han er "VIP" dog, det tror jeg, jeg vil lade mig inspirere af.

0

Annonce ♥