Guest Alblas

Big band ved I hvad det koster? erfaringer søges

9 posts in this topic

Hejsa søde brude.

Jeg elsker Big band musik, og min store drøm er at høre det live til vores bryllup, men er der nogle af jer der har erfaringer med Big band til bryllupsfesten? Det er jo ikke nødvendigvis alle der kan lide den genre.

Jeg forestiller mig at de max skulle spille 1,5 time og resten af aftenen kunne vi så spille alm. danse musik fra computeren med nyere hits

Ved I hvad det koster og kan man godt nøjes med et lidt mindre "Big band" hvis der nu ikke er så meget plads?

I værste fald må vi nøjes med Big band musik fra computeren. Det er selvfølgelig stadig godt, men det kunne bare være dejligt at høre det live med den helt rigtige swingende stemning.

På forhånd tak for jeres svar.

Edited by Alblas
0

Annonce ♥

Hej. Et almindelig professionelt bigband kan du være heldig at få til tarif + noget kørsel - det er så omtrendt 2000 kr. pr. mand - altså omkring 30.000 for et fuldt bigband. Men der findes jo en del amatør big bands rundt omkring som sikkert vil gøre det billigere. Hvis du slet ikke kender nogen, så kontakt Hof's big band: Flemming Nordenhof fra Ringkøbing - han kender sikkert noget på sjælland også.

Held og lykke - vi var til fest med tivoligardens bigband og Bobo Moreno - og aldrig har vi danset så meget! Men de koster også 80.000 kr...

0

Ejjjj En Fantastisk idé... :loveshower: Jeg følger lige med, og lader mig inspirere.

0

Hej. Et almindelig professionelt bigband kan du være heldig at få til tarif + noget kørsel - det er så omtrendt 2000 kr. pr. mand - altså omkring 30.000 for et fuldt bigband. Men der findes jo en del amatør big bands rundt omkring som sikkert vil gøre det billigere. Hvis du slet ikke kender nogen, så kontakt Hof's big band: Flemming Nordenhof fra Ringkøbing - han kender sikkert noget på sjælland også.

Held og lykke - vi var til fest med tivoligardens bigband og Bobo Moreno - og aldrig har vi danset så meget! Men de koster også 80.000 kr...

Mange tak for tallene :) uh ha, hvis vi kommer op i den prisklasse så kan vi desværre vidst ikke følge med. Vi må bare nøjes med musik fra anlægget så, men det bliver sikkert også godt. Så må vi gemme bigbandet til vores kobberbryllup. Det har min kæreste lovet mig :biggrin:

0

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå :)

Men prøv nu alligevel at høre et amatørband ad - det kan jo være at de vil gøre det for lidt kørsel og mad...

0

Prøv at høre Borup Brass Band. Du kan kontakte dem via hjemmesiden. Www.borupbrassband.dk.

0

Årh, det kiggede jeg også lidt på, et bigband. Men det var ligesom udelukket pga prisen, og nok også pladsen i vores tilfælde. Men fantastisk ide!

/Josephine

0

Mange tak for tallene :) uh ha, hvis vi kommer op i den prisklasse så kan vi desværre vidst ikke følge med. Vi må bare nøjes med musik fra anlægget så, men det bliver sikkert også godt. Så må vi gemme bigbandet til vores kobberbryllup. Det har min kæreste lovet mig :biggrin:

Nu er der jo ret stort spring på bigband og anlæg :) Måske kan du "nøjes" med et 5-mands band? :)

0

Annonce ♥

Tjek fredagsslik ud på facebook. :) det er et godt Big band.. Og de skulle vidst ikke være så dyre..

0