Maria-s

Frisør KATASTROFE!

10 indlæg i dette emne

Det er mandag. Jeg skal giftes på Lørdag. Jeg har lige været ved frisør. Har nu mørkebrune "kanter" 3 cm ned i nakken og mellem 1-2 cm flere steder foran. Og striper der chancere fra tis-gul til mørk gulerod. :shooter: :shooter: :shooter: :shooter: :shooter::pokey: :pokey: :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo:

HELDIGVIS nåede hun ikke at klippe mig fordi hun brugte 2½ time på at farve mig, så det har hun TRODS alt da ikke nået at ødelægge. Meningen VAR at hun skulle sætte mit hår på lørdag. DET SKAL HUN IKKE NU!!!

Er der nogen der kender en GOD; DYGTIG; PROFESSIONEL stylist-frisør i Brædstrup/ Horsens området eller som tager hjem til én, TIL PÅ LØRDAG????

Hvordan, HVORDAN kan hun sende mig ud af butikken sådan her?? Hun prøvede at skule mine fejlslående striber med en kur med farve. Jeg har efter jeg er kommet hjem, vasket mit hår 4 gange. 4!! og hver gang var shampooen totalt kobberfarvet. Kunne til sidst ikke vaske mit hår mere, fordi min hovedbund er super øm og irreteret over al den skruppen! -OG JEG HAR STADIG FARVE KANTER!.....

Og så kostede det ydermere 1085 kr.!! UDEN klip! Godt nok med vippefarve (som så ikke har taget ordentlig i mod farven + øjenbryn som heldigvis (SOM DET ENESTE!!) er blevet ok.

HÆÆÆÆÆLP!!! ER DER NOGEN DEUDE DER KAN HJÆLPE!!?????

Hilsen en desperat meget snart, kommende brud!

post-58425-0-57403000-1360611258.jpg

post-58425-0-75524400-1360611541.jpg

post-58425-0-14748200-1360611565.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kender desværre ikke en frisør. men kanterne kan du få væk med æsken fra en cigaret og køkkenrulle. Put vand på køkkenrulle og dyb det ned i æsken og så kan du vaske kanterne med det. Det hjælp da min veninde havde sorte kanter på panden efter en fejle farvning der hjemme.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da k... Jeg havde heller ikke betalt fuld pris for en vare man ikke er tilfreds med..Men hvor er det bare stressende for dig håber virkelig du finder en løsning så du får lidt ro inden på lørdag.Desværre kan jeg heller ikke hjælpe dig :-(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har været nede at få pengene tilbage i dag. De var meget uforstående og kunne ikke se der var noget der var gået galt??? At det er helt normalt at man får kanter når man bliver farvet med en mørk farve???? Jeg er blevet farve MANGE gange og jeg har ALDRIG set sådan her ud. Synes det er meget skræmmende at dette er deres standard. Så alle tider er blevet aflyst. For mig, min kommende mand og min veninde. Jeg skal ALDRIG sætte mine ben der igen. Så nu skal jeg bare overveje om jeg TØR få farvet mit hår igen. Synes det prikker i min hovedbund og jeg er bange for det går helthelt galt og ender ud i en allergisk reaktion oven i det hele.... Men fuuuuck mit hår er grimt med de her nye striber....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil lige sige det er helt normalt med de kanter. Faktisk beder jeg af og til om at få dem da jeg så er sikker på selv de mindste hår i hårgrænsen dækkes :) det går væk i løbet af et par dage. Til mit bryllup var jeg også helt mørkhåret og havde også de kanter en uge før, de forsvandt nemt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De forsvinder normalt efter et par dage med alm. hårvask. Men citron kan vist også gøre noget, synes jeg at have læst. Og så nøjes med at skrubbe blidt i hårgrænsen og ikke i hele hovedbunden.

Dit hår kan måske ikke tåle mere farve lige nu (og vil heller ikke anbefale det så tæt på), men prøv at kom en farvet kur i, så de tisfarvede striber i hvert fald bliver dækket af en anden farve på lørdag.

Frisør ved jeg heller ikke lige noget om deroppe. Der er vel ikke andet for end at tage de gule sider og slå op, og håbe på det bedste. Held og lykke med det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha hvor jeg føler med dig. Havde selv en dårlig oplevelse for nogle år siden. Det tog min frisør 3,5 år om at rette op på.

Jeg kender desværre ikke nogle frisører i Horsens/Brædstrup området. Selv skal jeg 14 dage inden farves og klippes og 1 uge inden har jeg prøveopsætning.

Jeg kan kun anbefale "min" frisør, men han er her i Silkeborg. Så det hjælper dig nok desværre ikke.

Men rigtig godt at du gik ned og fik dine penge tilbage.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer