AM_88

hvordan får jeg det sagt?

7 indlæg i dette emne

Jeg havde besøg af en veninde i lørdags, der skulle sætte mit hår til brylluppet, og det skal hun i hvert fald ikke mere!!!! det blev virkelig ikke kønt, jo måske til en der begynder i børnehaveklasse:/ men hvordan får jeg det lige sagt på en rigtig god måde?!? skal lige siges, at vores forældre også er gode venner, og er så bange for at ødelægge noget:'( så hjælp mig kære piger:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde besøg af en veninde i lørdags, der skulle sætte mit hår til brylluppet, og det skal hun i hvert fald ikke mere!!!! det blev virkelig ikke kønt, jo måske til en der begynder i børnehaveklasse:/ men hvordan får jeg det lige sagt på en rigtig god måde?!? skal lige siges, at vores forældre også er gode venner, og er så bange for at ødelægge noget:'( så hjælp mig kære piger:)

Jeg forstår din situation. Det var min svigerinde der skulle sætte mit hår til brylluppet (hun er frisør) og prøveopsætningen foregik hjemme hos dem. Hun var rigtig glad og tilfreds og jeg var ved at begynde at hyle, fordi det så så rædsom ud. :td: Bagefter frokost med familien hvor hun skam roste sig selv, og jeg sad bare der og kunne ikke sige noget :unsure: PÅ vej hjem i bilen måtte jeg fortælle min kæreste, at jeg slet slet ikke kunne lide hvad hans søster havde gjort ved mit hår. Han blev helt paf, fordi han troede jeg ku li det og ikke havde sagt noget under frokosten.

Vi talte længe om, hvad vi skulle gøre. For selvfølgelig ville hun blive skuffet!! Men jeg synes bare, at hvis en af os skulle blive skuffet, så måtte det blive hende. For det var jo min store dag det handlede om…

Så vi sagde til hende at vi havde fundet en der boede i nærheden som også ville gøre det gratis. ( Det var IKKE gratis, trust me) men det løs bedre. Og så sagde hun selv, at det var bare helt i orden, og så var hun også fri for at stå så tidligt op :thumbsupsmileyanim:

Du kan evt spørge hende om endnu en prøveopsætning, hvor du fortæller hvad du vil og laver hun noget andet, må hun lave det om, indtil DU er tilfreds. Ellers må du sige det som det er, at du ikke var helt pjattet med det og gerne vil prøve noget andet, med en anden frisør.

Pøj pøj med det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh, det er jo så her det bliver lidt svært, for hun gør det gratis:/ hmm, og en prøvesætning til, vil ikke gøre nogen forskel:/ de frisurer jeg godt kunne lide, syntes hun var for svære:/ men rart med feedback fra en, der har stået i samme situation, tusind tak:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh, det er jo så her det bliver lidt svært, for hun gør det gratis:/ hmm, og en prøvesætning til, vil ikke gøre nogen forskel:/ de frisurer jeg godt kunne lide, syntes hun var for svære:/ men rart med feedback fra en, der har stået i samme situation, tusind tak:)

Hvis hun synes de er for svære må hun enten øve sig, eller give opgaven til en der magter den.

Jeg synes godt du kan sige, at det er sådan du vil have dit hår sat op, og kan hun ikke det, jamen så er der en anden der kan.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville sige noget med at du har tænkt lidt over det og tænkt på dit samlede look og det er det hår du har fundet inspiration af du gerne vil have. Og så efterfølgende sige at hvis hun synes det er for svært for hende som hun havde givet udtryk for så er det helt i orden med dig at finde en anden der kan gøre det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ærlighed ærlighed ærlighed ( til en hvis grænse)

Sig som Mette foreslår at du har besluttet at de frisurer du havde billeder af som hun fandt for svære er det du gerne vil have nu hvor du har mærket efter. Du er super taknemmelig for hendes tilbud men at du har taget beslutning om at finde en anden frisør og så må du altså betale dig fra det.

Men det vil være en fejl at lade hende øve sig eller lade hende tage beslutning om hvorledes hun vil afgive opgaven. For hvad hvis hun fastholder at hun nok skal lære det? Så sidder du dybere i saksen. Tag tyren ved hornene og få det sagt nu og så luk den på en pæn måde.

God energi herfra...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer