Metronome Productions

"BRUDE SØGES TIL TV-DOKUMENTAR”

8 posts in this topic

Står et uforløst eller problematisk forhold til en eller flere personer i vejen for din perfekte bryllupsdag?

Så er det måske netop dig vi leder efter til en ny TV-dokumentar, hvor vi med professionel hjælp ønsker at hjælpe kommende brude med at gøre bryllupsdagen til den største dag i hendes liv.

Ønsker du at høre mere, så kontakt bruden@metronome.dk

Metronome Productions er et produktionsselskab, der leverer programmer til danske TV stationer. Bl.a. programmer som ”Rod i familien” til DR1, ”Luksusfælden” til TV3 og ”Razzia rykker ud” om skat og fødevarestyrelsen til TV2.

0

Annonce ♥

Står et uforløst eller problematisk forhold til en eller flere personer i vejen for din perfekte bryllupsdag?

Så er det måske netop dig vi leder efter til en ny TV-dokumentar, hvor vi med professionel hjælp ønsker at hjælpe kommende brude med at gøre bryllupsdagen til den største dag i hendes liv.

Ønsker du at høre mere, så kontakt bruden@metronome.dk

Metronome Productions er et produktionsselskab, der leverer programmer til danske TV stationer. Bl.a. programmer som ”Rod i familien” til DR1, ”Luksusfælden” til TV3 og ”Razzia rykker ud” om skat og fødevarestyrelsen til TV2.

Hvad kanal er det planen det skal sendes på?? og hvornår??

0

Programmet er tænkt til DR eller TV2, og er et seriøst program, der tager udgangspunkt i komplekse familieforhold (som mange mennesker desværre oplever). Det vil bruden få professionel hjælp til at løse og så bryllupsdagen bliver perfekt.

Vi søger derfor brude, som står over for disse udfordringer og som ønsker at ændre deres situation.

Hvis der er andre spørgsmål eller blot nysgerrighed, er man mere end velkommen til at kontakte os :)

0

Personligt væmmedes jeg ved tanken om at man i forbindelse med en af de helt store dage i livet, bliver udstillet på tv, som en der ikke kunne klare ærterne selv og med en hvis sandsynlighed for at blive "vinklet" til mest muligt populartiristisk tv.

0

Annonce ♥

Personligt væmmedes jeg ved tanken om at man i forbindelse med en af de helt store dage i livet, bliver udstillet på tv, som en der ikke kunne klare ærterne selv og med en hvis sandsynlighed for at blive "vinklet" til mest muligt populartiristisk tv.

Jep, kunne heller aldrig drømme om optræde der. Men for nogen kan det måske være en form for hjælp?

/Josephine

0

hvis man kan få den hjælp man har brug for, ville jeg personligt være lige glad, det er ikke altid ment, kan selv mærke at min familie ikke at helt vild med at jeg selv skal giftes, de mener jeg er al for ung da jeg "kun" er 23 år.. at det hele går for hurtigt.. jeg har så heldigvis nogle til at støtte mig og har så sat min familie lidt på plads. kan vælge at være der eller ikke...

0

Annonce ♥