Camilla79

C&H 11.05.13 Så er der lidt billeder. :)

77 posts in this topic

Nu har jeg endelig taget mig sammen til at få lavet en planlægningstråd. Brylluppet nærmer sig og vi har gang i mange ting!

Vi mødtes i Gaden i Aalborg i 2005 og flyttede sammen ret hurtigt efter.

I sommeren 2008 fik vi Maya og vi købte hus sammen inden vi skulle være forældre.

I dec. 2009 blev vi gift på rådhuset i Aalborg og havde en dejlig dag men jeg har altid drømt om et kirkebryllup og en stor fest bagefter, hvor alle betyder der noget for os er samlet og NU ER DET SNART!!! Vi glæder os helt vildt!!!

I sommeren 2011 fik vi Julia.

Jeg arbejder som sagsbehandlende ergoterapeut inden for hjælpemiddelområdet og min mand er elektronik ingeniør.

Budget og antal gæster

Vores budget er på 110.000 og der er inviteret 54 gæster.

DIY-projekter

Invitationer

Bordkort

Bordhæfter

Bordnumre og bordregler

Kirkehæfter

Slikbuffet

Gæstebog

Bruden

Kjolen

Hår

Buket

Smykker

Strømpebånd

Sko

Taske

Festen

Bryllupskage

Menu

Borddækning

Musik/underholdning: Vi laver en playliste via Sportify både til under middagen og til lidt dans. Efter brudevalsen kommer der en danseinstruktør og underviser os alle i Les Lanciers i en time så det bliver ikke så lang tid, der er "fri" dans.

Det praktiske

Kirke: Dronninglund Slotskirke d. 11. maj 2013 kl. 13

Feststed: Dronninglund Slot

Fotograf: Thorhauge

Brudepiger: Maya og Julia og min lillesøster Matilde (voksen) Pigernes kjoler

Toastmaster: Min veninde Louise

0

Annonce ♥

Invitationerne er sendt ud og der er s.u. 1. marts. Lidt over halvdelen har givet besked og vi har fået 4 afbud. Det ene vidste vi på forhånd. Det er af mine veninders mand, som skal til et andet bryllup samme dag. Min veninde kommer heldigvis selv. Den anden er min svoger, da han og min søster lige er blevet skilt så det vidste vi også godt. De sidste to er et vennepar og det er rigtig ærgerligt, at de ikke kommer med, men sådan er det jo...

Invitationerne ser sådan ud:

mvrk1i.jpg

mwyy4j.jpg

Edited by Camilla79
0

Annonce ♥

Vores januar har været præget af rigtig meget sygdom og da jeg var ved at være oven på efter en omgang influenza og "kun" havde lungebetændelse sad jeg og lavede bordkort, så de er og så klar. :)

zl7rbc.jpg

0

Jeg har fundet en billig ivory farvet gæstebog på Ebay og sat blonde, bånd og hjerte på så den matcher invitationerne.

Den er kommet til at se sådan ud: (Det ligner at båndet sidder helt vildt skævt men det gør det altså ikke i virkeligheden! :wink: )

29usx3p.jpg

Edited by Camilla79
0

Annonce ♥

Skønt med et længe ventet bryllup! Velkommen til! Det lyder til at blive et helt fantastisk bryllup! Glæder mig til at følge jeres planlægning!

Mange tak skal du ha! :)

0

Velkommen til :) og det er jo lige om snart i skal giftes.

Uh det må du ikke sige! Så får jeg stress. :lol: Jeg synes godt nok tiden flyver afsted og det kommer tæt på nu. Det bliver SÅ spændende! :cheerleader3:

0

Skønt at sidde her med computeren og tænke på den kommende uge, hvor jeg har ferie og hvor der skal laves en masse bryllupsting. :7himmel: På mandag skal vi til menumøde på slottet og have lidt flere detaljer på plads. På tirsdag vil jeg en tur ind til Aalborg og kigge på brudesko og andre småting til dagen. Torsdag skal jeg ind og prøve MIN HELT EGEN kjole som kom hjem til butikken i går. Jeg glæder mig helt vildt!! Jeg har kun prøvet den i en alt for stor størrelse, så det bliver rart at se, hvordan den helt præcis kommer til at sidde.

0

Idag har min ældste datter og jeg pyntet glassene til slikbuffet. Hvor er det altså hyggeligt med alle forberedelserne. :)

wmcn8.jpg

I og med at vores farver holdes i hvid og creme vil vi finde slik i de farver også. Vi har snakket om personlige M&Ms hvis vi kan få dem sendt til Danmark, skolekridt, dragerede mandler, personlige chokolader med hvidt papir omkring og Jelly Beans og måske nogle vingummier i hvid... Så burde der være noget til enhver smag...

Edited by Camilla79
0

Annonce ♥

Smykkerne er ved at være på plads.

Sanne har lavet dette smukke hårsmykke til mig, som jeg skal bære samt et armbånd, er matcher:

mt2jqp.jpg

Jeg regner ikke med at skulle have en halskæde på. Jeg synes næsten det bliver for meget, når der også er mange detaljer i min buket. Øreringe kan jeg ikke tåle, så det springer jeg også over.

0

Bryllupskagen serverer vi sandsynligvis om eftermiddagen. Den kommer til at bestå af små jordbærtærter, således at der er en til hver gæst. De skal arrangeres på et kagestativ og med de søde og sjove hoptimister på toppen. Vi elsker begge jordbærtærter og er ikke så meget til de traditionelle bryllupskager. Og så er det også for at spare lidt penge bare ET sted. :fløjt:

0

Annonce ♥

Til vores piger som skal være brudepiger har vi købt denne kjole til dem begge. Her er vores store pige Maya med sin kjole på. :7himmel:

ibasld.jpg

Jeg regner med, at de skal komme ind efter min far og jeg og så skal de gå med min søster i hånden, således at hun går i midten. Jeg leder efter en lille taske til dem hver, som de kan have i den anden hånd. Julia er kun knap 2 år til maj, så jeg synes hun er lidt lille til at gå med en buket og min buket er jo også ret speciel.

Edited by Camilla79
0

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med dit kommende bryllup.

Super fine invitationer og total flot hårsmykke :happy:

Mange tak skal du ha. Ja er også vild med hårsmykket. Jeg har ikke valgt slør endnu og jeg er lidt spændt på, hvordan min frisure ender med at blive. Jeg håber at få plads til det hele. :happy:

0

Fantastisk smukt sted I skal holde jeres bryllup :loveshower:

Ja det må man sige!! Vi glæder os til at komme op at se det, når det bliver forår. Det må være helt fantastisk, når det hele springer ud.

0

Brudekjolen er købt og betalt. Det var en af de første kjoler og jeg prøvede. Jeg valgte et par butikker mere efterfølgende, men jeg blev ved med at vende tilbage til denne kjole. MIN kjole. Jeg har slet ikke været i tvivl på noget tidspunkt. I sidste uge fik jeg at vide, at den var kommet hjem til butikken. Jeg har kun prøvet den i en for stor størrelse, så jeg glæder mig helt vildt til at komme ned og prøve den rigtige. Det skal jeg på torsdag i uge 8. Kjolen hedder Triana og er fra White One:

2mw6trk.jpg

0

I mandags var vi til menumøde på slottet og fik menuen på plads. :smiley-eatdrink026: Den bliver som følger:

Forret: Tapasanretning med carpaccio, lakseroulade på plukket salat samt Parmaskinke med melon. Hertil brød og smør

Hovedret: Rødvinsmarineret oksefilet med indbagt skorzenerod, svampe, sauterede grøntsager, duxellesfarseret tomat, pommes Anna, broccolisalat samt sauce Bordelaise.

Dessert: Kold rabarbersuppe anrettet med stykker af jordbær, vanilleparfait, hjemmebrændte mandler og chokoladeslør

Natmad: Pølsebord med diverse tilbehør, hjemmebagte boller og smør.

0